I porti di carica di i prudutti elettronichi intelligenti seranu unificati,
MIC,
A Circular 42/2016/TT-BTTTT stipulava chì e batterie installate in i telefoni cellulari, tablette è notebooks ùn sò micca permessi di esse esportati in Vietnam, salvu chì sò sottumessi à a certificazione DoC da u 1 d'ottobre di u 2016. DoC sarà ancu dumandatu à furnisce quandu si applica l'Approvazione di Tipu per i prudutti finali (telefoni mobili, tablette è notebooks).
MIC hà publicatu una nova Circular 04/2018/TT-BTTTT in May,2018 chì stipula chì micca più rapportu IEC 62133: 2012 emessu da un laboratoriu accreditatu d'oltremare hè accettatu in u 1 di lugliu di u 2018. Test locale hè necessariu mentre dumandate u certificatu ADoC.
QCVN101:2016/BTTTT (riferite à IEC 62133:2012)
U guvernu vietnamita hà publicatu un novu decretu N ° 74/2018 / ND-CP u 15 di maghju di u 2018 per stipulà chì dui tipi di prudutti impurtati in Vietnam sò sottumessi à l'applicazione PQIR (Registrazione di l'ispezione di qualità di u produttu) quandu sò impurtati in Vietnam.
Basatu nantu à sta lege, u Ministeru di l'Informazione è di a Comunicazione (MIC) di Vietnam hà publicatu u documentu ufficiale 2305/BTTTT-CVT l'1 di lugliu di u 2018, chì stipula chì i prudutti sottu u so cuntrollu (cumprese e batterie) devenu esse applicati per PQIR quandu sò impurtati. in Vietnam. SDoC deve esse presentatu per finisce u prucessu di sdoganamentu. A data ufficiale di l'entrata in vigore di stu regulamentu hè u 10 d'aostu di u 2018. PQIR hè applicabile à una sola importazione in Vietnam, vale à dì, ogni volta chì un importatore importa merchenzie, deve dumandà PQIR (inspezione batch) + SDoC.
Tuttavia, per l'importatori chì sò urgente à impurtà merchenzie senza SDOC, VNTA verificarà temporaneamente u PQIR è faciliterà u sdoganamentu. Ma l'importatori anu bisognu di mandà SDoC à VNTA per compie tuttu u prucessu di sdoganamentu in 15 ghjorni di travagliu dopu à u sdoganamentu. (VNTA ùn emette più l'ADOC precedente chì hè applicabile solu à i Produttori Locali Vietnam)
● Sharer di Ultime infurmazione
● Co-fundatore di u laboratoriu di prova di batterie Quacert
MCM diventa cusì l'unicu agentu di stu laboratoriu in Cina continentale, Hong Kong, Macao è Taiwan.
● One-stop Agency Service
MCM, una agenzia unica ideale, furnisce test, certificazione è serviziu di agenti per i clienti.
A pruposta No.5080 à a quarta sessione di u 13th Cumitatu Naziunale di u CPPCC prupone unificà i porti di carica di i prudutti elettronichi intelligenti per riduce l'e-waste è prumove a neutralizazione di carbone.
U MIIT hà fattu una risposta à sta pruposta: Cù l'iterazione rapida di i porti di carica / dati è a tecnulugia di carica, l'attuale mercatu di terminal intelligente hà furmatu un mudellu chì hè duminatu da l'interfaccia USB-C è una varietà di porti è tecnulugia di carica coexist.
Cum'è a pruposta dice, a maiò parte di i caricatori originali è i cavi USB seranu messi da parte è causanu una grande perdita dopu chì l'utilizatori cambianu i so dispositi. Dà un grande impetu à i porti di carica è a fusione di tecniche pò riduce l'e-waste è migliurà a rata di l'utilizazione di e risorse.
A risposta di MIIC indica à prumove l'unificazione di i porti di carica è a fusione di a tecnica, è migliurà a tarifa di ricuperazione di risorsa, chì significa ancu chì i porti di carica serà appruvatu. Intantu, u prucessu di ricuperazione di i prudutti elettronichi serà rinfurzatu, è a rata di ricuperazione di i prudutti elettronichi cum'è i carichi abbandunati serà ancu migliuratu.
U 17 di ghjennaghju di u 2022, l'ECHA hà dichjaratu chì quattru sustanzi seranu messi in a lista SVHC (lista di sustanzi candidati). A lista di SVHC include 233 tipi di sustanzi.
Di i quattru novi sustanzi aghjuntu, unu hè usatu in cusmetichi è truvaru à avè a funzione di interferiscenu cù l'hormone in u corpu. Dui di questi sò usati in sustanzi cum'è gomma, lubricanti è sigillanti è ponu influenzà negativamente a fertilità umana. A quarta sustanza hè aduprata in lubricanti è grassi è hè persistente, biocumulative, tossica (PBT) è dannosa per l'ambiente.