Cosa hè a certificazione AIS indiana? A certificazione Ais hè obbligatoria ?,
hè 156,
A Dichjarazione di Conformità GOST-R hè un documentu di dichjarazione per dimustrà chì e merchenzie sò rispettate i reguli di sicurità russi. Quandu a Legge di u Pruduttu è u Serviziu di Certificazione hè stata emessa da a Federazione Russa in u 1995, u sistema di certificazione obligatoriu di i prudutti hè entrata in vigore in Russia. Esige chì tutti i prudutti venduti in u mercatu russu sò stampati cù a marca di certificazione obligatoria GOST.
Cum'è unu di i metudi di certificazione di conformità obbligatoria, a Dichiarazione di Conformità Gost-R basa nantu à rapporti di ispezione o certificazione di sistema di gestione di qualità. Inoltre, a Dichjarazione di Conformità hà a caratteristica chì pò esse emessa solu à una entità giuridica russa, chì significa chì u candidatu (titularu) di u certificatu pò esse solu una sucietà russa ufficialmente registrata o una sede straniera registrata in Russia.
1. SinglèSancaCcertificatu
U certificatu di spedizione unicu hè applicabile solu à u batch specificu, u pruduttu specificu stipulatu in un cuntrattu. L'infurmazione specifica hè strettamente sottu à u cuntrollu, cum'è u nome di l'articulu, a quantità, a specificazione, u cuntrattu è u cliente russu.
2. Certificate cù validità diun annu
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 1 annu senza limiti di tempi di spedizione è quantità à un cliente specificu.
3. Ccertificatu cù validità ditrè/cinqui anni
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 3 o 5 anni senza limiti di tempi di spedizione è quantità à un cliente specificu.
●MCM pussede un gruppu di ingegneri per studià l'ultimi rigulamenti russi, assicurendu chì l'ultime nutizie di certificazione GOST-R ponu esse sparte in modu precisu è puntuale cù i clienti.
●MCM custruisce una stretta cooperazione cù l'urganizazione di certificazione lucale più antica, chì furnisce un serviziu di certificazione stabile è efficace per i clienti.
SeconduTheCriterium Comuni pertinenti è Reguli di Regolamenti Tecnici per Kazakistan, Bielorussia è Federazione Russachì hè un accordu firmatu da Russia, Bielorussia è Kazakhstan u 18 d'ottobre 2010, u Cumitatu di l'Unione Doganale dedicà à furmulà standard uniformi è esigenza per assicurà a sicurità di u produttu. Una certificazione hè applicabile per trè paesi, chì forma a certificazione Russia-Bielorussia-Kazakhstan CU-TR cù una marca uniforme EAC. A regulazione hè entrata in vigore gradualmente da u 15 di ferraghjuth2013. In ghjennaghju 2015, Armenia è Kirghizistan s'uniscenu à l'Unione Doganale.
U certificatu di spedizione unicu hè applicabile solu à u batch specificu, u pruduttu specificu stipulatu in un cuntrattu. L'infurmazione specifica hè strettamente sottu à u cuntrollu, cum'è u nome di l'articulu, a quantità, u cuntrattu di specificazione è u cliente russu. Quandu dumandate u certificatu, ùn sò micca dumandati campioni per offre, ma i documenti è l'infurmazioni sò richiesti.
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 1 annu senza limiti di tempi è quantità di spedizione.
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 3 anni senza limiti di tempi è quantità di spedizione.
Una volta chì un pruduttu riceve u certificatu, i pruduttori ponu esportà i prudutti in Russia in 5 anni senza limiti di tempi è quantità di spedizione.
●MCM pussede un gruppu pf ingegneri prufessiunali à studià custumi unione ùltima rigulamenti di certificazione, è à furnisce i prughjetti vicinu serviziu di seguita-up, assicurendu i prudutti di i clienti entre in a regione liscia è successu.
●U risorsi abbundanti accumulate à traversu l'industria di batterie permette à MCM di furnisce un serviziu efficiente è più prezzu per u cliente.
●MCM crea una stretta cooperazione cù l'urganisazioni pertinenti lucali, assicurendu chì l'ultime informazioni di certificazione CU-TR sò sparte in modu precisu è puntuale cù i clienti.
Cù u rapidu sviluppu di a pupulazione è l'ecunumia in India, l'India hè diventata u sicondu mercatu di crescita più grande in u mondu dopu à a Cina, è u mercatu di vendita di veiculi hè ancu una di e regioni di crescita più altu in u mondu, l'esportazione di i prudutti di i veiculi in India implica. una certificazione obligatoria, vale à dì a certificazione AIS. U Standard di l'Industria Automobilistica Indiana (AIS) face parte di u Codice Centrale di Vehicle Motor (CMDR) di u 1989, in quale a sezione 126 definisce a chjamata appruvazioni di tipu. Simile à u "Sistema di Certificazione Obligatoriu di u Produttu" di a Cina (certificazione 3C), AIS si cuncentra in a certificazione di qualità è di sicurezza, l'ispezione di i veiculi è di e parti di l'automobile, hè u permessu di ingressu à u mercatu indianu. I prudutti di certificazione obbligatoria includenu: Veiculi motori: motociclette, vitture di passageri, vitture di passageri, camioni, rimorchi, machini di custruzzione di strada, etc.; parti di i veiculi mutore: vetru di sicurezza, corne, tubi di frenu, pneumatici, cinture di sicurezza di vittura, etc. A prova è a certificazione di u produttu pò esse realizatu da diverse urganisazioni cum'è l'Associazione Indiana di Ricerca di l'Automobile (Arai), l'Associazione Indiana di i Produttori di Parti di l'Automobile (ACMA) è u centru internaziunale di tecnulugia di l'automobile (ICAT). L'Associazione Indiana di Ricerca Automotive di l'India, o Arai, hè l'Associazione di Ricerca di l'Industria Automobilistica di l'India, parte di u Ministeru Indianu di l'industria pesante è i travaglii publichi, situatu in a cità di l'industria automobilistica di Pune. Sicondu u standard AIS o IS, Arai porta a prova è l'ispezione di e parti di l'automobile è di tuttu u veiculu, valuta u rendiment di u veiculu tutale di u produttu, o valuta a sicurezza di qualità di e parti è cumpunenti.