Vietnam: Liberazione di novi standard perIT/AVregule di sicurità di terminal,
IT/AV,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
U 30 di nuvembre di u 2022, u Ministeru di l'Infurmazione è di a Comunicazione (MIC) di Vietnam hà publicatu u Regolamentu N ° 24/2022/TT-BTTTTT, u Regolamentu Tecnicu Naziunale nantu à a Sicurezza Elettrica di i Terminali di Telecomunicazioni è Tecnulugia di l'Informazione, chì hà publicatu l'ultimu regulamentu tecnicu annantu sicurezza elettrica di i terminali di telecomunicazioni è tecnulugia di l'infurmazione, QCVN 132: 2022/BTTTT. U regulamentu entrerà in vigore l'1 di ghjennaghju di u 2024. U regulamentu tecnicu precedente per i terminali di telecomunicazione è tecnulugia di l'informatica in Vietnam hè l'articulu 21 di u decretu 18/2010/TT-BTTTTT di 2010, chì stipula chì u standard obligatoriu pertinente hè QCVN 22: 2010. / BTTTT. Dopu chì l'ultimu standard hè ufficialmente implementatu, a versione antica di u regulamentu diventerà invalida. Attualmente, ùn ci sò micca assai laboratorii lucali cù qualificazioni pertinenti in Vietnam, per quessa, hè accettatu di applicà cù rapporti d'oltremare è certificati di IEC 62368-1: 2018 emessu da laboratori chì anu qualificazione ISO/IEC 17025.