A certificazione di l'interfaccia USB-B serà abulita in a nova versione di CTIA IEEE 1725

Breve descrizzione:


Istruzzioni di prughjettu

A certificazione di l'interfaccia USB-B serà abulita in a nova versione di CTIA IEEE 1725,
Ieee 1725,

▍Certificazione SIRIM

Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.

▍SIRIM QAS

SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).

A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.

▍Certificazione SIRIM - Batteria Secundaria

A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.

Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012

▍Perchè MCM?

● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.

● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.

● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.

L'Associazione di l'Industria di Telecomunicazioni Cellulari (CTIA) hà un schema di certificazione chì copre cellule, batterie, adattatori è ospiti è altri prudutti utilizati in i prudutti di cumunicazione wireless (cum'è telefoni cellulari, laptops). Frà elli, a certificazione CTIA per e cellule hè particularmente stringente. In più di a prova di prestazioni di sicurezza generale, CTIA si concentra ancu in u disignu strutturale di e cellule, i prucessi chjave di u prucessu di produzzione è u so cuntrollu di qualità. Ancu se a certificazione CTIA ùn hè micca obbligatoria, i principali operatori di telecomunicazioni in l'America di u Nordu necessitanu i prudutti di i so fornitori per passà a certificazione CTIA, per quessa, u certificatu CTIA pò ancu esse cunsideratu cum'è un requisitu di ingressu per u mercatu di cumunicazioni nordamericani. U standard di certificazione di CTIA hà sempre riferitu à IEEE 1725. è IEEE 1625 publicatu da IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers). Nanzu, IEEE 1725 appiicata à batterie senza struttura di serie; mentre chì IEEE 1625 hè applicatu à e batterie cù duie o più cunnessione in serie. Cum'è u prugramma di certificatu di batteria CTIA hà utilizatu IEEE 1725 cum'è standard di riferimentu, dopu l'emissione di a nova versione di IEEE 1725-2021 in 2021, CTIA hà ancu furmatu un gruppu di travagliu per inizià un prugramma di aghjurnà schema di certificazione CTIA. l'opinioni dumandate da i laboratorii, i pruduttori di batterie, i telefunini, i pruduttori di l'ospiti, i pruduttori di adattatori, etc. In maghju di questu annu, a prima riunione per l'abbozzu di CRD (Certification Requirements Document) hè stata tenuta. Duranti u periodu, un gruppu di adattatori speciale hè statu creatu per discutiri l'interfaccia USB è altri prublemi separatamente. Dopu à più di una mità d'annu, l'ultimu seminariu hè statu fattu stu mese. Cunfirma chì u novu pianu di certificazione di CTIA IEEE 1725 (CRD) serà emessu in dicembre, cù un periodu di transizione di sei mesi. Questu significa chì a certificazione CTIA deve esse realizatu utilizendu a nova versione di u documentu CRD dopu à ghjugnu 2023. Noi, MCM, cum'è un membru di u Laboratoriu di Test di CTIA (CATL), è u Gruppu di Travagliu di Batteria di CTIA, pruposti rivisioni à u novu pianu di prova è participà. in tutte e discussioni CTIA IEEE1725-2021 CRD. I seguenti sò e revisioni impurtanti: Requisiti per u sottosistema di batteria / pacchettu sò stati aghjunti, i prudutti anu bisognu di risponde à u standard UL 2054 o UL 62133-2 o IEC 62133-2 (cù a deviazione US). Hè da nutà chì prima ùn ci hè micca bisognu di furnisce documenti per u pacchettu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi