UL 95402023 Modifica di a nova versione,
UL 9540,
IECEE CB hè u primu veru sistema internaziunale per u ricunniscenza mutuale di i rapporti di teste di sicurezza di l'equipaggiu elettricu. NCB (Organismu Naziunale di Certificazione) ghjunghje à un accordu multilaterale, chì permette à i pruduttori di ottene una certificazione naziunale da altri paesi membri in u schema CB nantu à a basa di trasferimentu di unu di i certificati NCB.
U certificatu CB hè un documentu formale di schema CB emessu da u BCN autorizatu, chì hè di informà à l'altri BCN chì i campioni di prudutti testati sò conformi à i requisiti standard attuali.
Cum'è un tipu di rapportu standardizatu, u rapportu CB elenca i requisiti pertinenti da u standard IEC articulu per articulu. U rapportu CB ùn solu furnisce risultati di tutte e teste, misurazioni, verificazioni, ispezioni è valutazioni richiesti cù chiarezza è senza ambiguità, ma ancu include foto, schema di circuitu, stampe è descrizzione di u produttu. Sicondu a regula di u schema CB, u rapportu CB ùn entrerà in vigore finu à ch'ellu si prisenta cun certificatu CB inseme.
Cù certificatu CB è rapportu di prova CB, i vostri prudutti ponu esse esportati direttamente in certi paesi.
U certificatu CB pò esse direttamente cunvertitu in u certificatu di i so paesi membri, furnindu u certificatu CB, u rapportu di prova è u rapportu di prova di differenza (quandu applicabile) senza ripetizione di a prova, chì pò accurtà u tempu di certificazione.
A prova di certificazione CB cunsidereghja l'usu raghjone di u pruduttu è a sicurezza prevedibile quandu hè misu. U pruduttu certificatu prova a satisfaczione di i requisiti di sicurezza.
● Qualificazione:MCM hè u primu CBTL autorizatu di qualificazione standard IEC 62133 da TUV RH in Cina continentale.
● Certificazione è capacità di prova:MCM hè trà u primu patch di teste è certificazioni di terze parti per u standard IEC62133, è hà finitu più di 7000 test di batterie IEC62133 è rapporti CB per i clienti globali.
● Supportu tecnicu:MCM pussede più di 15 ingegneri tecnichi specializati in teste cum'è a norma IEC 62133. MCM furnisce à i clienti un tipu di supportu tecnicu cumpletu, precisu, in ciclu chjusu è servizii d'infurmazione di punta.
U 28 di ghjugnu di u 2023, u standard per u sistema di batterie di almacenamentu di energia ANSI/CAN/UL 9540: 2023: Standard per Sistemi è Equipaghji di Storage di energia emette a terza revisione. Analizemu e differenze in a definizione, a struttura è a prova. L'ESS cù una capacità di batterie di lithium-ion di 500 kWh o più deve esse furnitu cù un sistema di cumunicazione d'avvisu esternu (EWCS) per dà una notificazione anticipata à l'operatori di un potenziale prublema di sicurezza. .L'installazione di EWCS deve esse riferite à NFPA 72. L'alarma visuale deve esse in cunfurmità cù UL 1638. L'alarma audio deve esse in cunfurmità cù UL 464 / ULC525. U livellu massimu di sonu per l'allarmi audio ùn deve esse più di 100 Dba.ESS chì cuntene liquidi, cumpresu ESS cù sistemi di refrigerante chì cuntenenu liquid coolant, deve esse furnitu cù qualchì mezzu di rilevazione di perdite per monitorà a perdita di refrigerante. Perdite di refrigerante chì sò rilevate devenu un signalu d'avvertimentu à u sistema di surviglianza è cuntrollu ESS è deve inizià una alarma se furnita. U livellu di rumore da un ESS durante l'operazione deve esse limitatu à una media ponderata di 8 ore di 85 Dba. Pò esse pruvatu à traversu 29 CFR 1910.95 o metudu equivalente. I sistemi chì anu livelli di rumore in più di stu limitu deve esse furnitu cù etichette d'avvertimentu è struzzioni. (Questu supera ancu i limiti di a direttiva di a macchina di l'UE, chì hè 80 Dba)