PSE (Product Safety of Electrical Appliance & Material) hè un sistema di certificazione obligatoriu in Giappone. Hè ancu chjamatu "Ispezione di Conformità" chì hè un sistema di accessu à u mercatu obligatoriu per l'apparecchi elettrici. A certificazione PSE hè cumposta di duie parti: EMC è a sicurezza di u produttu è hè ancu una regulazione impurtante di a lege di sicurezza di u Giappone per l'apparecchi elettrici.
Interpretazione per l'Ordinanza METI per i Requisiti Tecnici (H25.07.01), Appendice 9, Batterie secondarie di ioni di litio
● Impianti qualificati: MCM hè dotatu di strutture qualificate chì ponu esse à l'inseme di tutti i normi di teste PSE è cunducenu testi cumpresi un curtcircuitu internu forzatu, etc. Ci permette di furnisce diversi rapporti di prova persunalizati in u formatu di JET, TUVRH, è MCM etc. .
● Supportu tecnicu: MCM hà una squadra prufessiunale di 11 ingegneri tecnichi spicializati in norme è regulamenti di prova PSE, è hè capaci di offre à i clienti l'ultime rigulamenti PSE è nutizie in una manera precisa, cumpleta è pronta.
● Serviziu diversificatu: MCM pò emette rapporti in inglese o giapponese per risponde à i bisogni di i clienti. Finu a ora, MCM hà cumpletu più di 5000 prughjetti PSE per i clienti in totale.
Una nova versione di UL 1642 hè stata liberata. Un'alternativa à i testi di impattu pesante hè aghjuntu per e cellule di sacchetti. I requisiti specifichi sò: Per a cellula di sacchetti cù capacità chì sò più grande di 300 mAh, se passanu a prova d'impattu pisanti ùn sò micca passati, ponu esse sottumessi à a prova di estrusione di barra tonda Section 14A. rupture cellula, tappettu frattura, debris vola fora è altri danni seriu causatu da fallimentu in testi di impattu pisanti, è rende impussibile à detect u cortu circuit internu causatu da u difettu di disignu o difettu prucessu. Cù a prova di schiacciamentu di barra tonda, i pussibuli difetti in a cellula ponu esse rilevati senza dannu a struttura di a cellula. A rivisione hè stata fatta cun questa situazione in cunsiderà.Ponce una mostra nantu à una superficia plana. Pone una verga d'acciaio tonda cù un diametru di 25±1 mm nantu à a cima di a mostra. U cantu di u bastone deve esse allinatu cù a cima di a cellula, cù l'assi verticale perpendicular à a tabulazione (FIG. 1). A lunghezza di u bastone deve esse almenu 5 mm più larga di ogni bordu di a mostra di prova. Per e cellule cù tabulazioni pusitivi è negativi nantu à i lati opposti, ogni latu di a tabulazione deve esse pruvatu. Ogni latu di a tabulazione deve esse testatu nantu à campioni diffirenti.A misurazione di l'épaisseur (tolleranza ± 0,1 mm) per e cellule deve esse realizatu prima di a prova in cunfurmità cù l'Appendice A di IEC 61960-3 (Cellule secondarie è batterie chì cuntenenu alkaline o altri non-). elettroliti acidi - Cellule è batterie di lithium secondarie portatili - Parte 3: Cellule è batterie di lithium prismatiche è cilindriche)