UL 1642 hà aghjustatu un requisitu di prova per e cellule à stati solidi

Breve descrizzione:


Istruzzioni di prughjettu

UL 1642hà aghjustatu un requisitu di prova per e cellule à u statu solidu,
UL 1642,

▍Cos'è la Certificazione TISI?

TISI hè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.

 

Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.

asdf

▍ Scopu di Certificazione Obligatoria

A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.

Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)

Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)

Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese

▍Perchè MCM?

● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.

● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.

● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.

Dopu à l'aghjuntu di u mese passatu di un impattu pesante per a cellula di sacchetti, stu meseUL 1642pruposti à aghjunghje un esigenza di prova di cells.At lithium statu solidu.Attuale, a maiò parte di batterie stati solidi sò basati nantu à batterie lithium-sulphur. A batteria di lithium-sulphur hà una capacità specifica alta (1672mAh / g) è una densità energetica (2600Wh / kg), chì hè 5 volte quella di a bateria tradiziunale di lithium-ion. Dunque, a batteria di u statu solidu hè unu di i punti caldi di a batteria di lithium. Tuttavia, i cambiamenti significativi in ​​u voluminu di u catodu di sulfuru durante u prucessu di delithium / lithium, u prublema di dendrite di l'anodu di lithium è a mancanza di conducibilità di l'elettroliti solidi anu impeditu a cummercializazione di u catodu di sulfuru. Allora per anni, i circadori anu travagliatu nantu à migliurà l'elettroliti è l'interfaccia di a batteria di u statu solidu. U standard GB / T 35590, chì copre a fonte di energia portable, ùn hè micca inclusu in a certificazione 3C. U mutivu principalu pò esse chì GB / T 35590 presta più attenzione à u funziunamentu di a fonte di energia portatile piuttostu cà a sicurità, è i requisiti di sicurezza sò principalmente riferiti à GB 4943.1. Mentre a certificazione 3C hè più di assicurà a sicurezza di u produttu, dunque GB 4943.1 hè sceltu cum'è standard di certificazione per a fonte di energia portatile. Stu mese, IMDG (Codice Marittimu Internaziunale di Merchandise Periculi) hà publicatu un novu riassuntu di i cambiamenti à u CODE IMDG 41-22, chì serà implementatu da u 1 di ghjennaghju di u 2023. Ci hè un periodu di transizione di 12 mesi da u 1 di ghjennaghju à u 31 di dicembre di u 2023. , durante quale a versione precedente hè sempre valida. I cambiamenti maiò in quantu à e batterie di lithium includenu l'eliminazione di l'esigenza di visualizà un numeru di telefunu nantu à l'etichetta operativa di a batteria di lithium, cù un periodu di transizione finu à u 2026.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi