CTIA, l'abbreviazione di l'Associazione di Telecomunicazioni Cellulari è Internet, hè una urganizazione civica senza prufittu creata in u 1984 per u scopu di guarantiscia u benefiziu di l'operatori, i fabricatori è l'utilizatori. CTIA hè custituitu da tutti l'operatori è i fabricatori di i Stati Uniti da i servizii di radiu mobile, è ancu di servizii di dati è prudutti wireless. Supportatu da a FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) è u Cungressu, CTIA rializeghja una grande parte di e funzioni è e funzioni chì anu usatu per esse realizatu da u guvernu. In u 1991, CTIA hà creatu un sistema imparziale, indipendente è centralizatu di valutazione è certificazione di i prudutti per l'industria wireless. Sottu à u sistema, tutti i prudutti wireless in qualità di u cunsumadore anu da fà teste di rispettu è quelli chì rispettanu i normi pertinenti seranu cuncessi à utilizà a marcatura CTIA è chjappà i scaffali di i magazzini di u mercatu di cumunicazione nordamericanu.
CATL (CTIA Authorized Testing Laboratory) rapprisenta i laboratori accreditati da CTIA per teste è rivisioni. I rapporti di prova emessi da CATL seranu tutti appruvati da CTIA. Mentre chì altri rapporti di teste è risultati da non-CATL ùn saranu micca ricunnisciuti o ùn anu micca accessu à CTIA. CATL accreditatu da CTIA varieghja in industrie è certificazioni. Solu CATL chì hè qualificatu per a prova di rispettu di a batteria è l'ispezione hà accessu à a certificazione di a batteria per a conformità à IEEE1725.
a) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1725 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù una sola cellula o più celle cunnesse in parallelu;
b) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1625 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù più celle cunnesse in parallelu o in parallelu è in serie;
Cunsiglii caldi: Selezziunate sopra à i standard di certificazione currettamente per e batterie aduprate in i telefunini è l'urdinatori. Ùn aduprate micca IEE1725 per e batterie in i telefunini o IEEE1625 per e batterie in l'urdinatori.
●Tecnulugia dura:Dapoi u 2014, MCM hà assistitu à a cunferenza di u pacchettu di batterie tenuta da CTIA in i Stati Uniti ogni annu, è hè capaci di ottene l'ultime aghjurnamenti è capisce e novi tendenze di pulitica nantu à CTIA in una manera più pronta, precisa è attiva.
●Qualificazione:MCM hè CATL accreditatu da CTIA è hè qualificatu per eseguisce tutti i prucessi ligati à a certificazione cumpresi i testi, l'auditu di fabbrica è u caricamentu di rapporti.
U Regnu Unitu hà "abbandunatu" ufficialmente l'Unione Europea u 31 di ghjennaghju di u 2020, finendu a so appartenenza di 47 anni à l'Unione Europea è dopu entra in un periodu di transizione di 11 mesi chì finisce u 31 di dicembre di u 2020. Prima di u Brexit, a maiò parte di i prudutti sò entrati. U mercatu di u Regnu Unitu hà utilizatu a stessa marca CE (Marcu di Conformità di u Produttu Unificata in u mercatu di l'UE) cum'è l'altri paesi di l'UE. Dopu à u Brexit, u Regnu Unitu hà introduttu a so propria marca di rispettu di u produttu UKCA è a marca UKNI chì hè unicu in l'Irlanda di u Nordu. Da u 1 di ghjennaghju di u 2021, quandu u Regnu Unitu hà lasciatu l'UE, i prudutti sò esportati in u Regnu Unitu (esclusu l'Irlanda di u Nordu) cù a marca UKCA, chì hà rimpiazzatu a marca CE.
A marca UKCA (UK Conformity Assessment) hè una nova marca di cunfurmità di u produttu di u Regnu Unitu chì serà aduprata per i prudutti immessi in u mercatu in Gran Bretagna ("GB"), chì include l'Inghilterra, u Galles è a Scozia ma esclude l'Irlanda di u Nordu. L'UKCA copre a maiò parte di i prudutti chì prima necessitavanu marcatura CE.
https://www.gov.uk/guidance/placing-manufactured-goods-on-the-market-in-great-britain-from-1-january-2021#legislation (I prudutti elettronichi è elettrici di cunsumatori cumuni entranu in questu scopu ).