Dui Risoluzioni nantu à IEC 62133-2 Emessi da IECEE

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

Dui Risoluzioni nantu à IEC 62133-2 Emessi da IECEE,
IEC 62133,

▍Certificazione SIRIM

Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.

▍SIRIM QAS

SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).

A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.

▍Certificazione SIRIM - Batteria Secundaria

A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.

Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012

▍Perchè MCM?

● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.

● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.

● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.

Stu mese, l'IECEE hà publicatu duie risoluzioni nantu à IEC 62133-2 riguardanti a selezzione di e temperature di carica limite superiore/inferiore di a cellula è a tensione limitata di a batteria. I seguenti sò i dettagli di e risoluzioni: A risoluzione dichjara chjaramente: In a prova attuale, ùn hè micca accettatu l'operazione di +/-5 ℃, è a carica pò esse realizata à a temperatura di carica normale di u limite superiore / inferjuri quandu si carica in à la manière de la Clause 7.1.2 (qui exige une charge à des températures limites supérieures et inférieures), bien que l'Appendice A.4 du standard stipule que lorsque la température limite supérieure/inférieure n'est pas de 10 °C/45 °C, la limite supérieure prévue a temperatura deve esse aumentata di 5 ° C è a temperatura di u limitu inferjuri deve esse ridutta di 5 ° C. In più, u Panel di IEC SC21A (Sub-Technical Committee on Alkaline and Non-Acidic Batteries) hà intenzione di caccià u +/- 5 ℃ requisitu in l'Appendice A.4 in u casu di IEC 62133-2: 3.2017 / AMD2.Un'altra risoluzione specificamente indirizza u limitu di tensione di u standard IEC 62133-2 per batterie: micca più di 60Vdc. Ancu s'ellu ùn hè micca datu un limitu di tensione esplicitu in IEC 62133-2, u so standard di riferimentu, IEC 61960-3, esclude e batterie cù una tensione nominale uguale o più alta di 60Vdc da u so scopu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi