Dui Risoluzioni nantu à IEC 62133-2 Emessi da IECEE

Breve descrizzione:


Istruzzioni di prughjettu

Dui risoluzioni nantuIEC 62133-2Emis par l'IECEE,
IEC 62133-2,

▍Certificazione MIC Vietnam

A Circular 42/2016/TT-BTTTT stipulava chì e batterie installate in i telefoni cellulari, tablette è notebooks ùn sò micca permessi di esse esportati in Vietnam, salvu chì sò sottumessi à a certificazione DoC da u 1 d'ottobre di u 2016. DoC sarà ancu dumandatu à furnisce quandu si applica l'Approvazione di Tipu per i prudutti finali (telefoni mobili, tablette è notebooks).

MIC hà publicatu una nova Circular 04/2018/TT-BTTTT in May,2018 chì stipula chì micca più rapportu IEC 62133: 2012 emessu da un laboratoriu accreditatu d'oltremare hè accettatu in u 1 di lugliu di u 2018. Test locale hè necessariu mentre dumandate u certificatu ADoC.

▍Test Standard

QCVN101:2016/BTTTT (riferite à IEC 62133:2012)

▍PQIR

U guvernu vietnamita hà publicatu un novu decretu N ° 74/2018 / ND-CP u 15 di maghju di u 2018 per stipulà chì dui tipi di prudutti impurtati in Vietnam sò sottumessi à l'applicazione PQIR (Registrazione di l'ispezione di qualità di u produttu) quandu sò impurtati in Vietnam.

Basatu nantu à sta lege, u Ministeru di l'Informazione è di a Comunicazione (MIC) di Vietnam hà publicatu u documentu ufficiale 2305/BTTTT-CVT l'1 di lugliu di u 2018, chì stipula chì i prudutti sottu u so cuntrollu (cumprese e batterie) devenu esse applicati per PQIR quandu sò impurtati. in Vietnam. SDoC deve esse presentatu per finisce u prucessu di sdoganamentu. A data ufficiale di l'entrata in vigore di stu regulamentu hè u 10 d'aostu di u 2018. PQIR hè applicabile à una sola importazione in Vietnam, vale à dì, ogni volta chì un importatore importa merchenzie, deve dumandà PQIR (inspezione batch) + SDoC.

Tuttavia, per l'importatori chì sò urgente à impurtà merchenzie senza SDOC, VNTA verificarà temporaneamente u PQIR è faciliterà u sdoganamentu. Ma l'importatori anu bisognu di mandà SDoC à VNTA per compie tuttu u prucessu di sdoganamentu in 15 ghjorni di travagliu dopu à u sdoganamentu. (VNTA ùn emette più l'ADOC precedente chì hè applicabile solu à i Produttori Locali Vietnam)

▍Perchè MCM?

● Sharer di Ultime infurmazione

● Co-fundatore di u laboratoriu di prova di batterie Quacert

MCM diventa cusì l'unicu agentu di stu laboratoriu in Cina continentale, Hong Kong, Macao è Taiwan.

● One-stop Agency Service

MCM, una agenzia unica ideale, furnisce test, certificazione è serviziu di agenti per i clienti.

 

Stu mese, l'IECEE hà publicatu duie risoluzioni nantu à IEC 62133-2 riguardanti a selezzione di e temperature di carica limite superiore/inferiore di a cellula è a tensione limitata di a batteria. I seguenti sò i dettagli di e risoluzioni: A risoluzione dichjara chjaramente: In a prova attuale, ùn hè micca accettatu l'operazione di +/-5 ℃, è a carica pò esse realizata à a temperatura di carica normale di u limite superiore / inferjuri quandu si carica in à la manière de la Clause 7.1.2 (qui exige une charge à des températures limites supérieures et inférieures), bien que l'Appendice A.4 du standard stipule que lorsque la température limite supérieure/inférieure n'est pas de 10 °C/45 °C, la limite supérieure prévue a temperatura deve esse aumentata di 5 ° C è a temperatura di u limitu inferjuri deve esse ridutta di 5 ° C. In più, u Panel di IEC SC21A (Sub-Technical Committee on Alkaline and Non-Acidic Batteries) hà intenzione di caccià u +/- 5 ℃ requisitu in l'Appendice A.4 in u casu di IEC 62133-2: 3.2017 / AMD2.Un'altra risoluzione specificamente indirizza u limitu di tensione di u standard IEC 62133-2 per batterie: micca più di 60Vdc. Ancu s'ellu ùn hè micca datu un limitu di tensione esplicitu in IEC 62133-2, u so standard di riferimentu, IEC 61960-3, esclude e batterie cù una tensione nominale uguale o più alta di 60Vdc da u so scopu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi