A situazione di u riciclamentu di e batterie di lithium-ion è a so sfida

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

A Situazione di u Riciclamentu di Batterie Lithium-Ion è a so Sfida,
Batterie Lithium Ion,

▍ Cosa hè a Certificazione CE?

A marca CE hè un "passaportu" per i prudutti chì entranu in u mercatu di l'UE è in u mercatu di i paesi di l'Associazione di Liberu Cummerciu di l'UE. Ogni pruduttu stipulatu (implicatu in a nova direttiva di metudu), sia fabbricatu fora di l'UE o in i Stati membri di l'UE, per circulà liberamente in u mercatu di l'UE, deve esse in cunfurmità cù i requisiti di a direttiva è i normi harmonizati pertinenti prima di esse. postu nantu à u mercatu di l'UE, è appiccicà a marca CE. Questu hè un requisitu ubligatoriu di a lege di l'UE nantu à i prudutti cunnessi, chì furnisce un standard tecnicu minimu unificatu per u cummerciu di prudutti di diversi paesi in u mercatu europeu è simplificà e prucedure cummerciale.

▍Cosa hè a direttiva CE?

A direttiva hè un documentu legislativu stabilitu da u Cunsigliu di a Cumunità Europea è a Cummissione Europea sottu auturizazione diu Trattatu di a Cumunità Europea. E direttive applicabili per e batterie sò:

2006/66 / EC & 2013/56 / EU: Direttiva Batterie. Batterie chì cumplenu cù sta direttiva deve avè una marca di basura;

2014/30 / UE: Direttiva di Compatibilità Elettromagnetica (Direttiva EMC). Batterie chì rispettanu sta direttiva deve avè a marca CE;

2011/65 / EU: direttiva ROHS. Batterie chì rispettanu sta direttiva deve avè a marca CE;

Cunsiglii: Solu quandu un pruduttu hè conforme à tutte e direttive CE (a marca CE deve esse incollata), a marca CE pò esse incollata quandu tutti i requisiti di a direttiva sò soddisfatti.

▍U Necessità di dumandà a Certificazione CE

Qualchese pruduttu da diversi paesi chì vole entre in l'UE è in a Zona di Liberu Cummerciu Europea deve dumandà a certificazione CE è a marcatura CE nantu à u pruduttu. Dunque, a certificazione CE hè un passaportu per i prudutti chì entranu in l'UE è in a Zona di Libera Scambio Europea.

▍Benefici di dumandà a certificazione CE

1. E lege, i regulamenti è i normi di coordenate di l'UE ùn sò micca solu grande in quantità, ma ancu cumplessu in cuntenutu. Dunque, ottene a certificazione CE hè una scelta assai intelligente per risparmià tempu è sforzu, è ancu per riduce u risicu;

2. Un certificatu CE pò aiutà à guadagnà a fiducia di i cunsumatori è l'istituzione di supervisione di u mercatu à un puntu massimu;

3. Si pò efficacemente impedisce a situazione allegazioni irresponsable;

4. In a faccia di litigazione, a certificazione CE diventerà evidenza tecnica legalmente valida;

5. Una volta punitu da i paesi di l'UE, u corpu di certificazione sopporterà i risichi cù l'impresa, riducendu cusì u risicu di l'impresa.

▍Perchè MCM?

● MCM hà una squadra tecnicu cù più di 20 prufessiunali impegnati in u campu di a certificazione CE di batterie, chì furnisce i clienti cù l'infurmazioni di certificazione CE più veloce è precisa è più recenti;

● MCM furnisce diverse soluzioni CE cumpresi LVD, EMC, direttive di batterie, ecc.

● MCM hà furnitu più di 4000 teste CE di batterie in u mondu finu à oghje.

A carenza di materiali causata da una rapida crescita di EV è ESS
L'eliminazione inappropriata di e batterie pò liberà metalli pesanti è contaminazione di gas velenoso.
A densità di lithium è cobalt in batterie hè assai più altu ch'è in minerali, chì significa chì e batterie valenu a pena di riciclà. U riciclamentu di i materiali di l'anodu risparmià più di 20% di u costu di a bateria. In America, i guverni federale, statali o regiunale pussede u dirittu di dispunì è riciclà e batterie di lithium-ion. Ci hè duie liggi federali ligati à u riciclamentu di e batterie di lithium-ion. U primu hè l'Attu di Gestione di Batterie Rechargeable Mercury-Containing and Rechargeable. Esige chì l'imprese o i buttreghi chì vendenu batterie di piombo-acidu o batterie di nichel-metallu idruru duveranu accettà e batterie di rifiuti è riciclà. U metudu di riciclà e batterie di piombo-acidu serà vistu cum'è u mudellu per l'azzione futura per riciclà e batterie di lithium-ion. A seconda lege hè l'Attu di Conservazione è Recuperazione di Risorse (RCRA). Custruisce u quadru di cumu sguassate i rifiuti solidi micca periculosi o periculosi. L'avvene di u metudu di riciclamentu di e batterie Lithium-ion pò sottu à a gestione di sta lege. L'UE hà elaboratu una nova pruposta (Proposta per un REGULAMENTE DI U PARLAMENTU EUROPEU È DI U CONSIGLIU riguardanti e batterie è i rifiuti di batterie, chì abroga a Direttiva 2006/66/CE è modifiant le règlement (UE) n° 2019/1020). Questa pruposta cita materiali velenosi, cumprese tutti i tipi di batterie, è l'esigenza di limitazioni, rapporti, etichette, u più altu livellu di impronta di carbonu, u livellu più bassu di riciclamentu di cobalt, piombo è nichel, prestazioni, durabilità, staccabilità, rimpiazzabilità, sicurezza. , u statu di salute, a durabilità è a supply chain due diligence, etc. Sicondu sta lege, i pruduttori devenu furnisce infurmazioni di a durabilità di e batterie è e statistiche di rendiment, è l'infurmazioni di a fonte di i materiali di batterie. A diligenza dovuta di a supply chain hè di fà sapè à l'utilizatori finali chì materie prime sò cuntenute, da induve venenu, è e so influenze nantu à l'ambiente. Questu hè per monitorà a reutilizazione è u riciclamentu di e batterie. In ogni casu, a publicazione di a catena di furnimentu di e fonti di designu è materiale pò esse un svantaghju per i pruduttori europei di batterie, per quessa, e regule ùn sò micca emesse ufficialmente avà. U guvernu hà suggeritu di impone una tassa nantu à u riciclamentu o l'affittu, o pagà per l'indennità per a causa. Eppuru ùn esce nisuna pulitica ufficiale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi