A liberazione di u 14th Pianu Quinquennale perNovu Pianu di Implementazione di Sviluppu di Stoccamentu di Energia,
Novu Pianu di Implementazione di Sviluppu di Stoccamentu di Energia,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
Stu standard obligatoriu hè formulatu cun riferimentu à IEC 62133-1/-2: 2017. U numeru standard hè u seguitu. Sicondu l'esperienza di certificazione precedente di altri tipi di prudutti, dopu à l'implementazione obligatoria, pò esse necessariu di furnisce u certificatu CB è u rapportu di u pruduttu. MCM hà da cuntinuà à attentu à i metudi di implementazione specifichi è aghjurnà l'ultimi sviluppi in una manera puntuale.
U 29 di nuvembre di u 2021, u guvernu israelianu hà promulgatu u decretu 9763, chì specificava chì u standard di a batteria secundaria entrerà in vigore 180 ghjorni dopu a data di promulgazione di u decretu, vale à dì u 28 di maghju 2022.
Per assicurà a implementazione efficace di u Pianu, una seria di misure di salvaguardia specifiche sò state pruposte. In quantu à a coordinazione è a guaranzia di diverse scale, hè prupostu di stabilisce un mecanismu di coordinazione multidipartimentale cumpresa a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, l'Amministrazione Naziunale di l'Energia è i dipartimenti pertinenti. In quantu à a gestione di l'industria, hè pruposta di custruisce una nova piattaforma di dati di almacenamento d'energia à livellu naziunale, effettuà u monitoraghju di i travaglii chjave di u pianu di implementazione, è migliurà u livellu di l'informatizazione di gestione di l'industria. In quantu à l'implementazione di a rispunsabilità, tutte l'autorità energetiche pruvinciali sò tenute à furmulà novi piani di sviluppu di almacenamiento di energia, clarificà u prugressu di ogni compitu è u mecanismu di valutazione. À u listessu tempu, l'Amministrazione Naziunale di l'Energia ottimiserà è aghjustà u Pianu di Implementazione in una manera puntuale secondu a situazione di monitoraghju è valutazione.