U mercatu di l'UE pensa à aghjunghje i bisogni di a vita di u ciclubatteriausatu in u telefuninu,
batteria,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
A direttiva 2009/125/CE hè una direttiva di esigenza ecologica per i prudutti energetichi, liberata da l'UE in u 2009, vale à dì "Stabbilisce u quadru di esigenze di design ecologicu per i prudutti energetichi". Ùn hè micca per i bisogni di u produttu, ma solu una direttiva quadru. In cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di sta direttiva, l'UE sviluppa ulteriormente una direttiva nantu à i requisiti di eco-design chì deve esse cumpletu da certi tipi di prudutti chì cunsumanu energia. I pruduttori chì vendenu prudutti cunnessi chì utilizanu energia in l'UE anu da assicurà chì u pruduttu risponde à i normi energetichi è ambientali stabiliti da a misura. U scopu di u produttu di sta direttiva include attualmente più di 40 gruppi di prudutti (cum'è caldaie, lampadine, TV è frigoriferi, etc.) A Direttiva ErP, cum'è a Direttiva LVD, a Direttiva EMC è a Direttiva RoHS, face parte di u sistema di a Direttiva CE. , è i prudutti pertinenti devenu piglià in contu i requisiti di a Direttiva ErP prima di esse esportati à l'UE per a marcatura CE.
Quist'annu, l'UE hà prupostu un novu prughjettu chì prupone di espansione l'ambitu di u produttu di a Direttiva 2009/125/CE per include i telefoni cellulari, i telefoni cordless è i tablet PC in u catalogu di i prudutti di a Direttiva, è hà aghjustatu i so requisiti di eco-design. U prugettu hè previstu per esse implementatu in u quartu trimestre di u 2022, è i requisiti di l'eco-design seranu obbligatori 12 mesi dopu l'entrata in vigore di u regulamentu, chì permette à i pruduttori di riprogettà i so prudutti. U scopu di u Green Deal Europeu di l'usu efficiente di e risorse. Assicura chì i telefoni cellulari è e tablette sò cuncepiti per esse à tempu efficienti in energia è durable, è convenienti per i cunsumatori per riparà, aghjurnà è mantene facilmente. Tuttavia, a maiò parte di i telefunini in u mercatu oghje ùn sò micca staccabili, cusì quandu u regulamentu entra in vigore, serà una questione di scelta per i pruduttori di telefunini è i pruduttori di batterie s'ellu sceglie di cambià u disignu non-removable o di fà a bateria. risponde à u requisitu di 1000 cicli.