TCO libera u standard di certificazione di 9a generazione,
TISI,
TISI hè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.
Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.
A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.
Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)
Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)
Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese
● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.
● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.
Recentemente, TCO hà annunziatu i normi di certificazione di a 9a generazione è u calendariu di implementazione nantu à u so situ ufficiale. A certificazione TCO di 9a generazione serà lanciata ufficialmente l'1 di dicembre di u 2021. I prupietari di a marca ponu dumandà a certificazione da u 15 di ghjugnu finu à a fini di nuvembre. Quelli chì ricevenu u certificatu di a 8a generazione à a fine di nuvembre riceveranu un avvisu di certificazione di a 9a generazione, è acquistà u certificatu di a 9a generazione dopu u 1 di dicembre. prudutti certificati.
Differenze relative à a batteria trà a certificazione di a generazione 9 è a certificazione di a generazione 8 sò e seguenti:
1. Sicurezza elettrica - Standard aghjurnatu - EN / IEC 62368-1 rimpiazza EN / IEC 60950 è EN / IEC 60065 (Capitulu 4 rivisione)
2. Estensione di a vita di u pruduttu (rivisione di u capitulu 6)
Add: A megliu vita di a bateria per l'utilizatori di l'uffiziu deve esse stampata nantu à u certificatu; Aumentà u requisitu minimu di a capacità nominale dopu à 300 cicli da 60% à più di 80%;