Riassuntu diBatteria indianaesigenze di certificazione,
Batteria indiana,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
L'India hè u terzu più grande pruduttore è cunsumadore di l'electricità in u mondu, cù un grande vantaghju di a pupulazione in u sviluppu di a nova industria energetica è ancu un enorme putenziale di mercatu. MCM, cum'è un capu in a certificazione di batterie indiana, piacerebbe presentà quì a prova, i requisiti di certificazione, e cundizioni d'accessu à u mercatu, etc. per e diverse batterie da esse esportate in India, è ancu fà cunsiglii anticipatori. Questu articulu si focalizeghja nantu à a prova è l'infurmazioni di certificazione di batterie secondarie portatili, batterie di trazione / cellule aduprate in EV è batterie di almacenamento di energia.
Cellule secondarie è batterie chì cuntenenu elettroliti alkalini o non acidi è cellule secondarie sigillate portatili è batterie fatte da elli sò in u schema di registrazione obbligatoria (CRS) di BIS. Per entra in u mercatu indianu, u pruduttu deve risponde à i requisiti di prova di IS 16046 è acquistà un numeru di registrazione da BIS. A prucedura di registrazione hè a seguente: I fabbricanti lucali o stranieri anu mandatu campioni à i laboratori indiani accreditati da BIS per a prova, è dopu a fine di a prova, presentanu un rapportu ufficiale à u portale BIS per a registrazione; In seguitu, l'ufficiale interessatu esamina u rapportu è poi libera u certificatu, è cusì, una certificazione hè cumpleta. A marca standard BIS deve esse marcata nantu à a superficia di u produttu è / o u so imballaggio dopu a fine di a certificazione per ottene a circulazione di u mercatu. Inoltre, ci hè a pussibilità chì u pruduttu sia sottumessu à a vigilazione di u mercatu BIS, è u fabricatore soporta a tarifa di campioni, a tarifa di prova è qualsiasi altra tarifa pò causata. I pruduttori sò obligati à rispettà i requisiti, altrimenti ponu affruntà avvisi di avè u so certificatu annullatu o altre penalità.
In India, tutti i veiculi stradali sò tenuti à dumandà a certificazione da un corpu ricunnisciutu da u Ministeru di Trasportu Stradale è Autostrade (MOTH). Prima di questu, e cellule di trazione è i sistemi di batterie, cum'è i so cumpunenti chjave, anu da esse ancu pruvati secondu e norme pertinenti per serve a certificazione di u veiculu.
Ancu se e cellule di trazione ùn entranu in alcun sistema di registrazione, dopu à u 31 di marzu di u 2023, anu da esse testate cum'è i standard IS 16893 (Part 2): 2018 è IS 16893 (Part 3): 2018, è i rapporti di prova devenu esse emessi da NABL. laboratori accreditati o istituti di prova specificati in a Sezione 126 di u CMV (Vehiculi Centrali Motori) per a certificazione di serviziu di a batteria di trazione. Parechji di i nostri clienti avianu digià acquistatu rapporti di prova per e so cellule di trazione prima di u 31 di marzu. In settembre 2020, l'India hà publicatu i standard AIS 156 (Part 2) Amend 3 per a batteria di trazione utilizata in veiculi di tippu L, AIS 038 (Part 2) Amend 3M per a batteria di trazione utilizata in veiculi di tipu N. Inoltre, u BMS di i veiculi di tippu L, M è N deve risponde à i requisiti di AIS 004 (Part 3).