Riassuntu di i requisiti di certificazione di a batteria indiana

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

Riassuntu diBatteria indianaesigenze di certificazione,
Batteria indiana,

▍Schema di registrazione obbligatoria (CRS)

U Ministeru di l'Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione hè statu liberatuElectronics & Information Technology Goods-Requirement for Obligatory Registration Order I- Notificatu u 7thSettembre, 2012, è hè entrata in vigore u 3rdOttobre, 2013. Requisitu di l'Electronics & Information Technology Goods for Compulsory Registration, ciò chì hè di solitu chjamatu certificazione BIS, hè veramente chjamatu iscrizzione / certificazione CRS. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di prudutti di registrazione obbligatoria impurtati in l'India o venduti in u mercatu indianu devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS). In nuvembre 2014, 15 tipi di prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu: telefoni cellulari, batterie, power banks, power supplys, luci LED è terminali di vendita, etc.

▍BIS Standard Test di Batteria

Cella di sistema di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018/ IEC62133-1: 2017

Cella / batteria di sistema di lithium: IS 16046 (Part 2): 2018/ IEC62133-2: 2017

Coin cell / batteria hè inclusa in CRS.

▍Perchè MCM?

● Avemu statu focu annantu à a certificazione indiana per più di 5 anni è aiutau u cliente à ottene a prima lettera BIS di a batteria di u mondu. È avemu esperienze pratiche è accumulazione solida di risorse in u campu di certificazione BIS.

● Anziani ufficiali di u Bureau of Indian Standards (BIS) sò impiegati cum'è cunsultante di certificazione, per assicurà l'efficienza di u casu è caccià u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione.

● Equipatu di forti cumpetenze cumpletu di risolve i prublemi in certificazione, integremu risorse indigene in India. MCM mantene una bona cumunicazione cù l'autorità BIS per furnisce à i clienti l'infurmazioni è i servizii di certificazione più avanzati, prufessiunali è più autorevoli.

● Servemu cumpagnie principali in diverse industrii è guadagnemu una bona reputazione in u campu, chì ci facenu assai fiducia è supportatu da i clienti.

L'India hè u terzu più grande pruduttore è cunsumadore di l'electricità in u mondu, cù un grande vantaghju di a pupulazione in u sviluppu di a nova industria energetica è ancu un enorme putenziale di mercatu. MCM, cum'è un capu in a certificazione di batterie indiana, piacerebbe presentà quì a prova, i requisiti di certificazione, e cundizioni d'accessu à u mercatu, etc. per e diverse batterie da esse esportate in India, è ancu fà cunsiglii anticipatori. Questu articulu si cuncentra nantu à l'infurmazioni di prova è di certificazione di batterie secondarie portatili, batterie / cellule di trazione usate in EV è batterie di almacenamento d'energia. Cellule secundarie è batterie chì cuntenenu elettroliti alkalini o non acidi è cellule secondarie sigillate portatili è e batterie fatte da elli sò cascate in u corpu. u schema di registrazione obbligatoria (CRS) di BIS. Per entra in u mercatu indianu, u pruduttu deve risponde à i requisiti di prova di IS 16046 è acquistà un numeru di registrazione da BIS. A prucedura di registrazione hè a seguente: I fabbricanti lucali o stranieri anu mandatu campioni à i laboratori indiani accreditati da BIS per a prova, è dopu a fine di a prova, presentanu un rapportu ufficiale à u portale BIS per a registrazione; In seguitu, l'ufficiale interessatu esamina u rapportu è poi libera u certificatu, è cusì, una certificazione hè cumpleta. A marca standard BIS deve esse marcata nantu à a superficia di u produttu è / o u so imballaggio dopu a fine di a certificazione per ottene a circulazione di u mercatu. Inoltre, ci hè a pussibilità chì u pruduttu sia sottumessu à a vigilazione di u mercatu BIS, è u fabricatore soporta a tarifa di campioni, a tarifa di prova è qualsiasi altra tarifa pò causata. I pruduttori sò obligati à rispettà i requisiti, altrimenti ponu affruntà avvisi di avè u so certificatu annullatu o altre penalità.
In India, tutti i veiculi stradali sò tenuti à dumandà a certificazione da un corpu ricunnisciutu da u Ministeru di Trasportu Stradale è Autostrade (MOTH). Prima di questu, e cellule di trazione è i sistemi di batterie, cum'è i so cumpunenti chjave, anu da esse ancu pruvati secondu e norme pertinenti per serve a certificazione di u veiculu.
Ancu se e cellule di trazione ùn entranu in alcun sistema di registrazione, dopu à u 31 di marzu di u 2023, anu da esse testate cum'è i standard IS 16893 (Part 2): 2018 è IS 16893 (Part 3): 2018, è i rapporti di prova devenu esse emessi da NABL. laboratori accreditati o istituti di prova specificati in a Sezione 126 di u CMV (Vehiculi Centrali Motori) per a certificazione di serviziu di a batteria di trazione. Parechji di i nostri clienti avianu digià acquistatu rapporti di prova per e so cellule di trazione prima di u 31 di marzu. In settembre 2020, l'India hà publicatu i standard AIS 156 (Part 2) Amend 3 per a batteria di trazione utilizata in veiculi di tippu L, AIS 038 (Part 2) Amend 3M per a batteria di trazione utilizata in veiculi di tipu N. Inoltre, u BMS di i veiculi di tippu L, M è N deve risponde à i requisiti di AIS 004 (Part 3).


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi