A Corea di u Sud hà publicatu ufficialmenteKC62368-1 standard,
KC,
TISI hè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.
Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.
A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.
Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)
Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)
Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese
● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.
● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.
L'Istitutu Naziunale di Tecnulugia è Norme di Corea hà publicatu ufficialmenteKC62368-1 à traversu l'annunziu 2021-0283 oghje (u prugettu di KC62368-1 è u ducumentu per dumandà l'opinioni sò stati emessi attraversu l'annunziu 2021-133 u 19 d'aprile 2021), chì rimpiazza KC 60065, K 60950-1 è K 60950-22, è serà implementatu oghje. I trè standard attuali ponu esse aduprati finu à u 31 di dicembre di u 2022 è esse abuliti dopu. I prudutti chì sò dumandati cù i normi attuali prima di allora seranu sempre validi per a certificazione di cunfurmità di u produttu prima di l'abolizione.
In lugliu 2021, a Cummissione Ecunomica di l'ONU per l'Europa (UNECE) hà publicatu l'ufficiale 03 Series of Amendment of R100 Regulations (EC ER100.03) riguardanti a batteria di i veiculi elettrici. A mudificazione hè entrata in vigore da a data publicata.
Revisione di e cundizioni di qualificazione di prova: hè aghjuntu un novu requisitu di "senza emissione di gas" SOC Ajustamentu di i campioni testati: U SOC hè obligatu à esse caricatu da prima micca menu di 50%, à micca menu di 95%, in vibrazione, impattu meccanicu, sfracicà, brusgià u focu, cortu circuitu, è teste di ciclu di scossa termale;
Revisione di a currente in a prova di prutezzione di sovraccarica: rivisione da 1/3C à a corrente di carica massima chì REESS permette;
Aggiunta di a prova di sovracorrente; I requisiti sò aghjuntu in rispettu à a prutezzione di a bassa temperatura REESS, a gestione di l'emissioni di gas da REESS, avvisu in casu di fallimentu operativu di i cuntrolli di i veiculi chì gestiscenu un funziunamentu sicuru REESS, avvisu in l'eventu termale in REESS, cunduzzione di calore. prutezzione, è document pulitica di alarme.