Sodium-ionBatterieper u trasportu deve esse sottumessu à a prova UN38.3,
Batterie,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
A riunione di u TDG di l'ONU tenuta da u 29 di nuvembre à l'8 di dicembre di u 2021 hà appruvatu una pruposta chì hè preoccupata per l'emendamenti à u cuntrollu di e batterie di ioni di sodiu. Cumitatu di sperti prughjettanu à scrive mudificazioni à a vinti-seconda edizione rivista di i Recommendations nantu à u Trasportu di Merchenzie Periculi, è Regolamenti Modelli (ST/SG/AC.10/1/Rev.22).
Cuntenutu mudificatuRevisione di Raccomandazioni nantu à u Trasportu di Merchandise Periculi:
2.9.2 Dopu à a rùbbrica per "Batterie di lithium", aghjunghje una nova sezione per leghje cusì: "Batterie ioni di sodiu". Per UN 3292, in a colonna (2), rimpiazzà "SODIUM" per "SODIUM METALLIC OR SODIUM ALLOY". Aghjunghjite i seguenti dui novi entrate:
Per SP188, SP230, SP296, SP328, SP348, SP360, SP376 è SP377, mudificà e disposizioni speciali; per SP400 è SP401, inserite disposizioni speciali (Requisiti per e batterie di ioni di sodiu è e batterie cuntenute o imballate cù l'equipaggiu cum'è merchenzie generale per u trasportu).