Requisiti di sicurità di a batteria di trazione di veiculi elettrici indiani - Approvazione CMVR

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

Requisiti di sicurità diBatteria di trazione di veiculi elettrici indiani- Approvazione CMVR,
Batteria di trazione di veiculi elettrici indiani,

Introduzione

I prudutti devenu risponde à e Norme di sicurezza indiane applicabili è i requisiti di registrazione obbligatori prima di esse importati, o liberati o venduti in India. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di produttu di registrazione obbligatoria devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS) prima di esse impurtati in India o venduti in u mercatu indianu. In nuvembre 2014, 15 prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu telefoni cellulari, batterie, forniture di energia mobile, alimentazione, luci LED

 

Standard

● Standard di prova di pila di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018 (riferite à IEC 62133-1: 2017)

● Lithium cell / battery test standard: IS 16046 (Part 2): 2018 (riferite à IEC 62133-2: 2017)

● Coin Cells / Batteries sò ancu in u scopu di Registrazione Obligatoria.

 

I punti di forza di MCM

● MCM hà ottenutu u primu certificatu BIS di batteria in u mondu per u cliente in 2015, è hà acquistatu risorse abbundanti è sperienza pratica in u campu di certificazione BIS.

● MCM hà assuciatu un anzianu ufficiale BIS in India cum'è cunsultante di certificazione, eliminendu u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione, per aiutà à assicurà i prughjetti.

● MCM hè bè-skilled in risolviri ogni tipu di prublema in certificazione è teste. Integrà e risorse lucali, MCM hà stabilitu u ramu indianu, cumpostu di prufessiunali in l'industria di l'India. Mantene una bona cumunicazione cù BIS è furnisce à i clienti solu suluzione cumpleta di certificazione.

● MCM serve l'imprese principali in l'industria, furnisce l'infurmazioni è u serviziu di certificazione indiana più avanzata, prufessiunale è auturità.

 

U Guvernu Indianu hà promulgatu Reguli Centrali di Veiculi Motori (CMVR) in u 1989. I Regoli stipulanu chì tutti i veiculi di strada, i veiculi di machini di custruzzione, i veiculi agriculi è forestali chì sò applicabili à CMVR devenu dumandà a certificazione obligatoria da i corpi di certificazione accreditati da u Ministeru di Trasportu di l'India. I Regoli marcanu l'iniziu di a certificazione di i veiculi in India. U 15 di settembre di u 1997, u guvernu indianu hà stabilitu u Cumitatu di Standard di l'Industria di l'Automobile (AISC), è u secretariu ARAI hà scrittu e norme pertinenti è l'hà publicatu.
A batteria di trazione hè u cumpunente chjave di sicurezza di i veiculi. L'ARAI hà successivamente elaboratu è emessu i normi AIS-048, AIS 156 è AIS 038 Rev.2 specificamente per i so requisiti di prova di sicurezza. Cum'è u primu standard appruvatu , AIS 048, hè statu abolitu l'1 d'aprile di u 2023, è hè rimpiazzatu da a versione più nova di AIS 038 Rev. 2 è AIS 156.
Standard di prova: AIS 156, ambito di applicazione: Batteria di trazione di veiculu di categuria L
Standard di prova: AIS 038 Rev.2, scopu di applicazione: Batteria di trazione di veìculu di categoria M, N


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi