Regolamenti nantu à u riciclamentu di e batterie di lithium-ion in diverse zone,
Batterie Lithium Ion,
BSMI hè l'abbreviazione di Bureau of Standards, Metrology and Inspection, stabilitu in u 1930 è chjamatu National Metrology Bureau à quellu tempu. Hè l'urganizazione suprema d'ispezione in a Republica di Cina incaricata di u travagliu nantu à i normi naziunali, a metrologia è l'ispezione di i prudutti, ecc. I normi di ispezione di l'apparecchi elettrici in Taiwan sò promulgati da BSMI. I prudutti sò autorizati à utilizà a marcatura BSMI in e cundizioni chì sò in cunfurmità cù i requisiti di sicurezza, i testi EMC è altri testi cunnessi.
L'apparecchi elettrici è i prudutti elettronichi sò testati secondu i trè schemi seguenti: appruvatu di tipu (T), registrazione di certificazione di produttu (R) è dichjarazione di cunfurmità (D).
U 20 Novembre 2013, hè annunziatu da BSMI chì da 1st, May 2014, 3C cellula / batteria di lithium secundariu, bancu di energia di lithium secundariu è caricatore di batteria 3C ùn sò micca permessi di accede à u mercatu di Taiwan finu à ch'elli sò inspeccionati è qualificati secondu i normi pertinenti (cum'è mostra in a tabella sottu).
Categoria di produttu per a prova | Batteria Secundaria di Lithium 3C cù una sola cellula o pacchettu (esclusa a forma di buttone) | 3C Lithium Power Bank Secundariu | Caricatore di batteria 3C |
Rimarche: A versione CNS 15364 1999 hè valida à u 30 d'aprile 2014. Cell, batterie è Mobile cunduce solu a prova di capacità da CNS14857-2 (versione 2002).
|
Test Standard |
CNS 15364 (versione 1999) CNS 15364 (versione 2002) CNS 14587-2 (versione 2002)
|
CNS 15364 (versione 1999) CNS 15364 (versione 2002) CNS 14336-1 (versione 1999) CNS 13438 (versione 1995) CNS 14857-2 (versione 2002)
|
CNS 14336-1 (versione 1999) CNS 134408 (versione 1993) CNS 13438 (versione 1995)
| |
Modellu d'ispezione | RPC Model II è Model III | RPC Model II è Model III | RPC Model II è Model III |
● In u 2014, a bateria di lithium rechargeable hè diventata ubligatoria in Taiwan, è MCM hà cuminciatu à furnisce l'ultime infurmazioni nantu à a certificazione BSMI è u serviziu di prova per i clienti glubale, in particulare quelli di a Cina continentale.
● High Rate of Pass:MCM hà digià aiutatu i clienti à ottene più di 1,000 certificati BSMI finu à avà in una volta.
● Servizii bundle:MCM aiuta i clienti à accede cù successu in più mercati in u mondu per mezu di un serviziu bundle unicu di una prucedura simplice.
In America, i guverni federali, statali o regiunale pussede u dirittu di dispunì è riciclà e batterie di lithium-ion. Ci hè duie liggi federali ligati à u riciclamentu di e batterie di lithium-ion. U primu hè l'Attu di Gestione di Batterie Rechargeable Mercury-Containing and Rechargeable. Esige chì l'imprese o i buttreghi chì vendenu batterie di piombo-acidu o batterie di nichel-metallu idruru duveranu accettà e batterie di rifiuti è riciclà. U metudu di riciclà e batterie di piombo-acidu serà vistu cum'è u mudellu per l'azzione futura per riciclà e batterie di lithium-ion. A seconda lege hè l'Attu di Conservazione è Recuperazione di Risorse (RCRA). Custruisce u quadru di cumu sguassate i rifiuti solidi micca periculosi o periculosi. U futuru di u metudu di riciclamentu di batterie Lithium-ion pò sottu à a gestione di sta lege.
L'UE hà elaboratu una nova pruposta (Proposta per un REGULAMENTU DI U PARLAMENTU EUROPEU È DI U CONSIGLIU riguardanti e batterie è i rifiuti di pile, chì abroga a Direttiva 2006/66/CE è modifica u Regolamentu (UE) 2019/1020). Questa pruposta cita materiali velenosi, cumprese tutti i tipi di batterie, è l'esigenza di limitazioni, rapporti, etichette, u più altu livellu di impronta di carbonu, u livellu più bassu di riciclamentu di cobalt, piombo è nichel, prestazioni, durabilità, staccabilità, rimpiazzabilità, sicurezza. , u statu di salute, a durabilità è a supply chain due diligence, etc. Sicondu sta lege, i pruduttori devenu furnisce infurmazioni di a durabilità di e batterie è e statistiche di rendiment, è l'infurmazioni di a fonte di i materiali di batterie. A diligenza dovuta di a supply chain hè di fà sapè à l'utilizatori finali chì materie prime sò cuntenute, da induve venenu, è e so influenze nantu à l'ambiente. Questu hè per monitorà a reutilizazione è u riciclamentu di e batterie. Tuttavia, a publicazione di a catena di furnimentu di e fonti di designu è materiale pò esse un svantaghju per i pruduttori europei di batterie, per quessa, e regule ùn sò micca emesse ufficialmente avà.