Introduzione REACH,
Introduzione REACH,
PSE (Product Safety of Electrical Appliance & Material) hè un sistema di certificazione obligatoriu in Giappone. Hè ancu chjamatu "Ispezione di Conformità" chì hè un sistema di accessu à u mercatu obligatoriu per l'apparecchi elettrici. A certificazione PSE hè cumposta di duie parti: EMC è a sicurezza di u produttu è hè ancu una regulazione impurtante di a lege di sicurezza di u Giappone per l'apparecchi elettrici.
Interpretazione per l'Ordinanza METI per i Requisiti Tecnici (H25.07.01), Appendice 9, Batterie secondarie di ioni di litio
● Impianti qualificati: MCM hè dotatu di strutture qualificate chì ponu esse à l'inseme di tutti i normi di teste PSE è cunducenu testi cumpresi un curtcircuitu internu forzatu, etc. Ci permette di furnisce diversi rapporti di prova persunalizati in u formatu di JET, TUVRH, è MCM etc. .
● Supportu tecnicu: MCM hà una squadra prufessiunale di 11 ingegneri tecnichi spicializati in norme è regulamenti di prova PSE, è hè capaci di offre à i clienti l'ultime rigulamenti PSE è nutizie in una manera precisa, cumpleta è pronta.
● Serviziu diversificatu: MCM pò emette rapporti in inglese o giapponese per risponde à i bisogni di i clienti. Finu a ora, MCM hà cumpletu più di 5000 prughjetti PSE per i clienti in totale.
A Direttiva REACH, chì significa Registrazione, Evaluazione, Autorizazione è Restrizzione di Sustanze Chimiche, hè a lege di l'UE per a gestione preventiva di tutti i sustanzi chimichi chì entranu in u so mercatu. Esige chì tutti i sustanzi chimichi impurtati è pruduciuti in Europa devenu passà un inseme cumpletu di prucedure cum'è a registrazione, a valutazione, l'autorizazione è a restrizione. Ogni merchenzie deve avè un dossier di registrazione chì elenca l'ingredienti chimichi è descrive cumu sò usati da i fabricatori, è ancu un rapportu di valutazione di a tossicità.
U requisitu di furmazione di registrazione hè divisu in quattru classi. U requisitu hè basatu annantu à a quantità di sustanzi chimichi, chì varieghja da 1 à 1000 tunnellate; A quantità più grande di sustanzi chimichi, più infurmazione di registrazione hè necessaria. Quandu u tunnellu registratu hè superatu, una classa più alta di informazioni è infurmazione aghjurnata serà necessaria.
Per i sustanzi chimichi chì anu certe caratteristiche periculose è sò assai preoccupati (SVHC), un dossier deve esse presentatu à l'Agenzia Chimica di l'UE è à a Cummissione di Surviglianza per a valutazione di u risicu è a dumanda d'autorizazione. Questi include:
Categoria CMR: carcinogeni, mutageni, sustanzi tossichi per u sistema riproduttivu
Categoria PBT: sustanzi tossichi persistenti, bioaccumulativi
categoria vPvB : sustanzi assai persistenti è assai bioaccumulative