Trasportu FerroviariaGuida per l'esportazione NEV,
Trasportu Ferroviaria,
CTIA, l'abbreviazione di l'Associazione di Telecomunicazioni Cellulari è Internet, hè una urganizazione civica senza prufittu creata in u 1984 per u scopu di guarantiscia u benefiziu di l'operatori, i fabricatori è l'utilizatori. CTIA hè custituitu da tutti l'operatori è i fabricatori di i Stati Uniti da i servizii di radiu mobile, è ancu di servizii di dati è prudutti wireless. Supportatu da a FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) è u Cungressu, CTIA rializeghja una grande parte di e funzioni è e funzioni chì anu usatu per esse realizatu da u guvernu. In u 1991, CTIA hà creatu un sistema imparziale, indipendente è centralizatu di valutazione è certificazione di i prudutti per l'industria wireless. Sottu à u sistema, tutti i prudutti wireless in qualità di u cunsumadore anu da fà teste di rispettu è quelli chì rispettanu i normi pertinenti seranu cuncessi à utilizà a marcatura CTIA è chjappà i scaffali di i magazzini di u mercatu di cumunicazione nordamericanu.
CATL (CTIA Authorized Testing Laboratory) rapprisenta i laboratori accreditati da CTIA per teste è rivisioni. I rapporti di prova emessi da CATL seranu tutti appruvati da CTIA. Mentre chì altri rapporti di teste è risultati da non-CATL ùn saranu micca ricunnisciuti o ùn anu micca accessu à CTIA. CATL accreditatu da CTIA varieghja in industrie è certificazioni. Solu CATL chì hè qualificatu per a prova di rispettu di a batteria è l'ispezione hà accessu à a certificazione di a batteria per a conformità à IEEE1725.
a) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1725 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù una sola cellula o più celle cunnesse in parallelu;
b) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1625 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù più celle cunnesse in parallelu o in parallelu è in serie;
Cunsiglii caldi: Selezziunate sopra à i standard di certificazione currettamente per e batterie aduprate in i telefunini è l'urdinatori. Ùn aduprate micca IEE1725 per e batterie in i telefunini o IEEE1625 per e batterie in l'urdinatori.
●Tecnulugia dura:Dapoi u 2014, MCM hà assistitu à a cunferenza di u pacchettu di batterie tenuta da CTIA in i Stati Uniti ogni annu, è hè capaci di ottene l'ultime aghjurnamenti è capisce e novi tendenze di pulitica nantu à CTIA in una manera più pronta, precisa è attiva.
●Qualificazione:MCM hè CATL accreditatu da CTIA è hè qualificatu per eseguisce tutti i prucessi ligati à a certificazione cumpresi i testi, l'auditu di fabbrica è u caricamentu di rapporti.
Ci hè dui mutivi chì l'esportazione di NEV (New Energy Vehicles) hè diventata una tendenza. Prima, dopu à u battèsimu di u mercatu domesticu, l'imprese NEV di a China anu stabilitu vantaghji di u produttu è abbandunonu u paese per piglià u mercatu internaziunale. Siconda, sottu à l'appellu di l'urganisazione internaziunale di u clima, più è più paesi anu cuminciatu à furmulà pulitiche di emissioni di carbone. L'esportazione di veiculi era u modu cumuni di trasportu marittimu, ma avà l'usu di u trasportu ferroviariu hè sempre più favuritu da i speditori. Questu hè per via di u cambiamentu bruscu di a situazione internaziunale è di a maturità di u trasportu di treni sino-europeu. Questu articulu analizà i bisogni di u trasportu ferroviariu basatu nantu à a pulitica domestica è i ducumenti di l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria.
In April 2023, l'Amministrazione Ferroviaria Naziunale, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione, è u Gruppu Ferroviariu Naziunale anu publicatu inseme opinioni nantu à u sustegnu di u trasportu ferroviariu NEV è à serve l'industria NEV. Per i veiculi ibridi plug-in o puri di energia elettrica pura chì sò guidati da batterie di ioni di litiu è sò inclusi in l'ambitu di i Produttori di Veiculi Motori Stradali è l'Annunziu di Produttu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione (esportazione di novi fornitori di energia ùn sò micca sottumessi). à sta restrizzione), u trasportu ferroviariu NEV ùn hè micca gestitu cum'è merchenzie periculose, è i partiti di u trasportatore gestiscenu u trasportu. Questu hè in cunfurmità cù i requisiti di i Regolamenti di Gestione di a Sicurezza Ferroviaria, Tabella di Supervisione di Sicurezza è Gestione di Merchenzie Periculi.Trasportu Ferroviaria(GB 12268) è altre lege, regulamenti è standard pertinenti.
Questu mostra chì: Prima, u novu trasportu di energia in u sistema ferroviariu domesticu ùn appartene micca à e merchenzie periculose. Siconda, se NEV hà bisognu di un trasportu cumminatu internaziunale, in più di risponde à i requisiti domestici, e disposizioni pertinenti di l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria saranu ancu rispettate.