Q&A perPSEcertificazione,
PSE,
PSE (Product Safety of Electrical Appliance & Material) hè un sistema di certificazione obligatoriu in Giappone. Hè ancu chjamatu "Ispezione di Conformità" chì hè un sistema di accessu à u mercatu obligatoriu per l'apparecchi elettrici. A certificazione PSE hè cumposta di duie parti: EMC è a sicurezza di u produttu è hè ancu una regulazione impurtante di a lege di sicurezza di u Giappone per l'apparecchi elettrici.
Interpretazione per l'Ordinanza METI per i Requisiti Tecnici (H25.07.01), Appendice 9, Batterie secondarie di ioni di litio
● Impianti qualificati: MCM hè dotatu di strutture qualificate chì ponu esse à l'inseme di tutti i normi di teste PSE è cunducenu testi cumpresi un curtcircuitu internu forzatu, etc. Ci permette di furnisce diversi rapporti di prova persunalizati in u formatu di JET, TUVRH, è MCM etc. .
● Supportu tecnicu: MCM hà una squadra prufessiunale di 11 ingegneri tecnichi spicializati in norme è regulamenti di prova PSE, è hè capaci di offre à i clienti l'ultime rigulamenti PSE è nutizie in una manera precisa, cumpleta è pronta.
● Serviziu diversificatu: MCM pò emette rapporti in inglese o giapponese per risponde à i bisogni di i clienti. Finu a ora, MCM hà cumpletu più di 5000 prughjetti PSE per i clienti in totale.
(Avisu supplementu: In u 2008, PSE hà iniziatu a certificazione obligatoria per a bateria di lithium-ion rechargeable portable, in quale u standard hè u tavulu annessu 9. Da tandu, u tavulu annessu 9, cum'è una spiegazione di u standard tecnicu per u standard di bateria di lithium-ion chì riferisce. à u standard IEC, ùn hà mai mudificatu, però, sapemu chì in a tavula annessa 9, ùn ci hè micca esigenza per osservà a tensione di ogni cellula, in questa situazione, u circuitu di prutezzione pò esse un overcharge 62133-2, chì si riferisce à IEC 62133-2: 2017, richiede a surviglianza di a tensione di ogni cellula U circuitu di prutezzione si attiverà per fermà a carica quandu a cellula hè cumpletamente carica Per prevene l'incendiu causatu da a carica di batterie di lithium-ion. a tavula annessa 9, chì ùn richiede micca a rilevazione di tensione di cellula, serà rimpiazzata da JIS C 62133-2 di a tavola annessa 12.) E duie tavule annesse 9 è JIS C 62133-2 sò basati nantu à u standard IEC, eccettu per u requisitu Q1, longu cù vibrazioni è sovraccarichi. A tavola annessa 9 hè relativamente più stretta, dunque se a prova di a tavola annessa 9 hè passata, allora ùn ci hè micca preoccupazione di passà per JIS C 62133-2. Tuttavia, cum'è ci sò differenze trà dui standard, i rapporti di prova per un standard ùn sò micca accettati da l'altru. U 25 di lugliu di u 2022, l'Uffiziu di Standards, Metrologia è Inspeczione (BSMI) hà publicatu un prughjettu nantu à l'implementazione di a verificazione voluntaria di u produttu. batteria di lithium usata in i veiculi elettrici. U 16 d'Aostu, BSMI hà annunziatu ufficialmente u so pianu di implementà un modu di verificazione vuluntaria nantu à i veiculi elettrici cù menu di 100 kWh, chì hè cumpostu da Test di Produttu è Dichjarazione di Tipu di Conformità. U standard di prova hè CNS 16160 (versione di l'annu 110), riferite à ECE R100.02.