Panoramica di u sviluppu di l'elettroliti di a batteria di Lithium

Descrizione breve:


Istruzzioni di prughjettu

Panoramica di u sviluppu diBatterie di lithium electrolyte,
Batterie di lithium electrolyte,

▍Certificazione MIC Vietnam

A Circular 42/2016/TT-BTTTT stipulava chì e batterie installate in i telefoni cellulari, tablette è notebooks ùn sò micca permessi di esse esportati in Vietnam, salvu chì sò sottumessi à a certificazione DoC da u 1 d'ottobre di u 2016. DoC sarà ancu dumandatu à furnisce quandu si applica l'Approvazione di Tipu per i prudutti finali (telefoni mobili, tablette è notebooks).

MIC hà publicatu una nova Circular 04/2018/TT-BTTTT in May,2018 chì stipula chì micca più rapportu IEC 62133: 2012 emessu da un laboratoriu accreditatu d'oltremare hè accettatu in u 1 di lugliu di u 2018. Test locale hè necessariu mentre dumandate u certificatu ADoC.

▍Test Standard

QCVN101:2016/BTTTT (riferite à IEC 62133:2012)

▍PQIR

U guvernu vietnamita hà publicatu un novu decretu N ° 74/2018 / ND-CP u 15 di maghju di u 2018 per stipulà chì dui tipi di prudutti impurtati in Vietnam sò sottumessi à l'applicazione PQIR (Registrazione di l'ispezione di qualità di u produttu) quandu sò impurtati in Vietnam.

Basatu nantu à sta lege, u Ministeru di l'Informazione è di a Comunicazione (MIC) di Vietnam hà publicatu u documentu ufficiale 2305/BTTTT-CVT l'1 di lugliu di u 2018, chì stipula chì i prudutti sottu u so cuntrollu (cumprese e batterie) devenu esse applicati per PQIR quandu sò impurtati. in Vietnam. SDoC deve esse presentatu per finisce u prucessu di sdoganamentu. A data ufficiale di l'entrata in vigore di stu regulamentu hè u 10 d'aostu di u 2018. PQIR hè applicabile à una sola importazione in Vietnam, vale à dì, ogni volta chì un importatore importa merchenzie, deve dumandà PQIR (inspezione batch) + SDoC.

Tuttavia, per l'importatori chì sò urgente à impurtà merchenzie senza SDOC, VNTA verificarà temporaneamente u PQIR è faciliterà u sdoganamentu. Ma l'importatori anu bisognu di mandà SDoC à VNTA per compie tuttu u prucessu di sdoganamentu in 15 ghjorni di travagliu dopu à u sdoganamentu. (VNTA ùn emette più l'ADOC precedente chì hè applicabile solu à i Produttori Locali Vietnam)

▍Perchè MCM?

● Sharer di Ultime infurmazione

● Co-fundatore di u laboratoriu di prova di batterie Quacert

MCM diventa cusì l'unicu agentu di stu laboratoriu in Cina continentale, Hong Kong, Macao è Taiwan.

● One-stop Agency Service

MCM, una agenzia unica ideale, furnisce test, certificazione è serviziu di agenti per i clienti.

 

In u 1800, u fisicu talianu A. Volta hà custruitu a pila di voltaic, chì apre u principiu di batterie pratiche è discrittu per a prima volta l'impurtanza di l'elettroliti in i dispusitivi di almacenamiento d'energia elettrochimica. L'elettrolitu pò esse vistu cum'è una strata elettronicamente insulating è ion-conducting in forma di liquidu o solidu, inseritu trà l'elettrodi negativi è pusitivi. Attualmente, l'elettrolitu più avanzatu hè fattu da dissolve u salitu di lithium solidu (per esempiu, LiPF6) in solvente di carbonate organico non-aqueous (per esempiu EC è DMC). In quantu à a forma generale di a cellula è u disignu, l'elettroliti tipicamenti conta da 8% à 15% di u pesu di a cellula. In più, a so infiammabilità è a so intervallu di temperatura ottimali di u funziunamentu da -10 ° C à 60 ° C impediscenu assai di migliurà a densità di l'energia è a sicurezza di a batteria. Per quessa, formulazioni elettroliti innovatori sò cunsiderate cum'è l'enabler chjave per u sviluppu di a prossima generazione di novi batterie. Per esempiu, l'usu di solventi fluorurati chì ponu ottene u ciculu di lithium metal efficaci, elettroliti solidi organici o inorganici chì sò benefiziu à l'industria di i veiculi è "batterie à stati solidi" (SSB). U mutivu principale hè chì, se l'elettrolitu solidu rimpiazza l'elettrolitu liquidu originale è u diafragma, a sicurezza, a densità di energia unica è a vita di a bateria pò esse significativamente migliorata. In seguitu, avemu principarmenti riassuntu u prugressu di ricerca di elettroliti solidi cù diversi materiali. L'elettroliti solidi inorganici sò stati usati in i dispusitivi di almacenamentu di energia elettrochimica cummerciale, cum'è qualchi batte rechargeable d'alta temperatura Na-S, batterie Na-NiCl2 è batterie primarie Li-I2. . Torna in u 2019, Hitachi Zosen (Giappone) hà dimustratu una batteria di sacchetti solidu di 140 mAh per esse aduprata in u spaziu è pruvata nantu à a Stazione Spaziale Internaziunale (ISS). Sta bateria hè cumpostu di un elettrolitu sulfuru è altri cumpunenti di a batteria micca divulgati, essendu capaci di operare trà -40 ° C è 100 ° C. In 2021, a cumpagnia introduce una batteria solida di capacità più alta di 1000 mAh. Hitachi Zosen vede a necessità di batterie solidi per ambienti duri cum'è u spaziu è l'equipaggiu industriale chì operanu in ambienti tipici. A cumpagnia pensa à radduppià a capacità di a bateria da 2025. Ma finu à quì, ùn ci hè micca un pruduttu di batterie in tuttu u statu solidu chì pò esse usatu in i veiculi elettrici.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi