Panoramica di u sviluppu di l'elettroliti di a batteria di Lithium

Breve descrizzione:


Istruzzioni di prughjettu

Panoramica di u sviluppu diBatterie di lithium electrolyte,
Batterie di lithium electrolyte,

▍Schema di registrazione obbligatoria (CRS)

U Ministeru di l'Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione hè statu liberatuElectronics & Information Technology Goods-Requirement for Obligatory Registration Order I- Notificatu u 7thSettembre, 2012, è hè entrata in vigore u 3rdOttobre, 2013. Requisitu di l'Electronics & Information Technology Goods for Compulsory Registration, ciò chì hè di solitu chjamatu certificazione BIS, hè veramente chjamatu iscrizzione / certificazione CRS. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di prudutti di registrazione obbligatoria impurtati in l'India o venduti in u mercatu indianu devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS). In nuvembre 2014, 15 tipi di prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu: telefoni cellulari, batterie, power banks, power supplys, luci LED è terminali di vendita, etc.

▍BIS Standard Test di Batteria

Cella di sistema di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018/ IEC62133-1: 2017

Cella / batteria di sistema di lithium: IS 16046 (Part 2): 2018 / IEC62133-2: 2017

Coin cell / batteria hè inclusa in CRS.

▍Perchè MCM?

● Avemu statu focu annantu à a certificazione indiana per più di 5 anni è aiutau u cliente à ottene a prima lettera BIS di a batteria di u mondu. È avemu esperienze pratiche è accumulazione solida di risorse in u campu di certificazione BIS.

● Anziani ufficiali di u Bureau of Indian Standards (BIS) sò impiegati cum'è cunsultante di certificazione, per assicurà l'efficienza di u casu è caccià u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione.

● Equipatu di forti cumpetenze cumpletu di risolve i prublemi in certificazione, integremu risorse indigene in India. MCM mantene una bona cumunicazione cù l'autorità BIS per furnisce à i clienti l'infurmazioni è i servizii di certificazione più avanzati, prufessiunali è più autorevoli.

● Servemu cumpagnie principali in diverse industrii è guadagnemu una bona reputazione in u campu, chì ci facenu assai fiducia è supportatu da i clienti.

In u 1800, u fisicu talianu A. Volta hà custruitu a pila di voltaic, chì apre u principiu di batterie pratiche è discrittu per a prima volta l'impurtanza di l'elettroliti in i dispusitivi di almacenamiento d'energia elettrochimica. L'elettrolitu pò esse vistu cum'è una strata elettronicamente insulating è ion-conducting in forma di liquidu o solidu, inseritu trà l'elettrodi negativi è pusitivi. Attualmente, l'elettrolitu più avanzatu hè fattu da dissolve u salitu di lithium solidu (per esempiu, LiPF6) in solvente di carbonate organico non-aqueous (per esempiu EC è DMC). In quantu à a forma generale di a cellula è u disignu, l'elettroliti tipicamenti conta da 8% à 15% di u pesu di a cellula. In più, a so infiammabilità è a so gamma di temperatura di u funziunamentu ottimali da -10 ° C à 60 ° C impediscenu assai di migliurà a densità di l'energia è a sicurezza di a batteria. Per quessa, formulazioni elettroliti innovatori sò cunsiderate cum'è l'enabler chjave per u sviluppu di a prossima generazione di batterie novi.
I ricercatori sò ancu travagliendu per sviluppà diversi sistemi elettroliti. Per esempiu, l'usu di solventi fluorurati chì ponu ottene u ciculu di lithium metal efficaci, elettroliti solidi organici o inorganici chì sò benefiziu à l'industria di i veiculi è "batterie à stati solidi" (SSB). U mutivu principale hè chì, se l'elettrolitu solidu rimpiazza l'elettrolitu liquidu originale è u diafragma, a sicurezza, a densità di energia unica è a vita di a bateria pò esse significativamente migliorata. Dopu, avemu principarmenti riassuntu u prugressu di ricerca di elettroliti solidi cù materiali differente.
L'elettroliti solidi inorganici sò stati utilizati in i dispositi di almacenamentu di energia elettrochimica cummerciale, cum'è alcune batterie rechargeable d'alta temperatura Na-S, batterie Na-NiCl2 è batterie primarie Li-I2. Torna in u 2019, Hitachi Zosen (Giappone) hà dimustratu una batteria di sacchetti solidu di 140 mAh per esse aduprata in u spaziu è pruvata nantu à a Stazione Spaziale Internaziunale (ISS). Sta bateria hè cumpostu di un elettrolitu sulfuru è altri cumpunenti di a batteria micca divulgati, essendu capaci di operare trà -40 ° C è 100 ° C. In 2021, a cumpagnia introduce una batteria solida di capacità più alta di 1000 mAh. Hitachi Zosen vede a necessità di batterie solidi per ambienti duri cum'è u spaziu è l'equipaggiu industriale chì operanu in ambienti tipici. A cumpagnia pensa à radduppià a capacità di a bateria da 2025. Ma finu à quì, ùn ci hè micca un pruduttu di batterie in tuttu u statu solidu chì pò esse usatu in i veiculi elettrici.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi