IntroduzionediCTIA
L'Associazione di l'Industria di Telecomunicazioni Cellulari (CTIA) hà un schema di certificazione chì copre cellule, batterie, adattatori è ospiti è altri prudutti utilizati in i prudutti di cumunicazione wireless (cum'è telefoni cellulari, laptops). Frà elli, a certificazione CTIA per e cellule hè particularmente stringente. In più di a prova di prestazioni di sicurezza generale, CTIA si concentra ancu in u disignu strutturale di e cellule, i prucessi chjave di u prucessu di produzzione è u so cuntrollu di qualità. Ancu se a certificazione CTIA ùn hè micca obligatoria, i principali operatori di telecomunicazioni in l'America di u Nordu necessitanu i prudutti di i so fornitori per passà a certificazione CTIA, per quessa, u certificatu CTIA pò ancu esse cunsideratu cum'è un requisitu di ingressu per u mercatu di cumunicazioni nordamericani.
Sfondate di cunferenza
U standard di certificazione di CTIA hà sempre riferitu à IEEE 1725 è IEEE 1625 publicati da IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers). Nanzu, IEEE 1725 appiicata à batterie senza struttura di serie; mentre chì IEEE 1625 hè applicatu à e batterie cù duie o più cunnessione in serie. Cum'è u prugramma di certificatu di batteria CTIA hà utilizatu IEEE 1725 cum'è standard di riferimentu, dopu l'emissione di una nova versione di IEEE 1725-2021 in 2021, CTIA hà ancu furmatu un gruppu di travagliu per inizià un prugramma di aghjurnamentu di u schema di certificazione CTIA.
U gruppu di travagliu largamente dumandava l'opinioni di i laboratorii, i pruduttori di batterie, i pruduttori di telefunini, i pruduttori di l'ospiti, i fabricatori di adattatori, etc. In u maghju di questu annu, a prima riunione per u draft CRD (Certification Requirements Document). Duranti u periodu, un gruppu di adattatori speciale hè statu creatu per discutiri l'interfaccia USB è altri prublemi separatamente. Dopu à più di una mità d'annu, l'ultimu seminariu hè statu fattu stu mese. Cunfirma chì u novu pianu di certificazione di CTIA IEEE 1725 (CRD) serà emessu in dicembre, cù un periodu di transizione di sei mesi. Questu significa chì a certificazione CTIA deve esse realizatu utilizendu a nova versione di u documentu CRD dopu à ghjugnu 2023. Noi, MCM, cum'è un membru di u Laboratoriu di Test di CTIA (CATL), è u Gruppu di Travagliu di Batteria di CTIA, pruposti rivisioni à u novu pianu di prova è participà. in tutte e discussioni CTIA IEEE1725-2021 CRD. Eccu i rivisioni impurtanti:
Revisioni principali
- I requisiti per u sottosistema di batteria / pacchettu sò stati aghjunti, i prudutti anu bisognu di risponde à u standard UL 2054 o UL 62133-2 o IEC 62133-2 (cù a deviazione US). Hè da nutà chì prima ùn ci hè micca bisognu di furnisce documenti per u pacchettu.
- Per a prova di a cellula, IEEE 1725-2021 hà eliminatu a prova di cortu circuitu per a cellula dopu à 25 cicli di alta è bassa temperatura. Ancu se CTIA hà sempre riferitu à u standard IEEE, hà finalmente decisu di mantene sta prova. Questu hè di cunsiderà chì e cundizioni di a prova sò più duru, ma per certi batteri anziane è cattivi, tali teste ponu detectà immediatamente a prestazione materiale. Mostra ancu a determinazione di CTIA per cuntrullà strettamente a sicurità di e cellule.
- U novu CRD di CTIA IEEE 1725 elimina l'articuli di prova cunnessi di USB Type B è cambia ancu u limitu di prova di sovratensione per i dispositi ospiti da 9V à 24V per cunfurmà cù a specificazione USB Type C. Questu indica ancu chì dopu à a fine di u periodu di transizione l'annu prossimu, l'adattatori USB Type B ùn puderanu più dumandà a certificazione CTIA. Questu hè ancu adattatu à l'industria, chì avà hè soprattuttu cambiante adattatori USB Type B à adattatori USB Type C.
- U scopu di l'applicazione di u pruduttu 1725 hè allargatu. Cù l'aumentu di a capacità di a bateria di u telefuninu, a capacità di una batteria di una sola cellula ùn pò più risponde à l'usu longu di u telefuninu. Dunque, a certificazione di rispettu IEEE 1725 per a certificazione di a bateria di u telefuninu allarga ancu a gamma di cunfigurazioni di cellula in a bateria.
- Cella unica (1S1P)
- Cellule parallele multiple (1S nP)
- 2 serie di celle multiparalleli (2S nP)
Tuttu ciò chì sopra pò esse certificatu sottu CTIA IEEE 1725, è altre cunfigurazioni di batterie duveranu risponde à i requisiti di CTIA IEEE 1625.
Riassuntu
In cunfrontu cù a versione vechja, u novu ùn cambia micca troppu in l'articuli di teste, ma a nova versione presenta una quantità di novi esigenze di certificazione, clarificà u scopu di certificazione di u produttu, etc. U scopu di a certificazione di l'adattatore hè di verificà i tipi di interfaccia più cumunimenti utilizati, è USB Type C hè più in linea cù l'applicazioni mainstream. Basatu annantu à questu, CTIA usa USB Type C cum'è u solu tipu d'adattatore. Attualmente, l'UE è a Corea di u Sud anu un prughjettu per unificà l'interfaccia USB, a decisione chì CTIA hà fattu per abbandunà u USB Type B è passà à USB Type C pone ancu e basi per una pussibuli interfaccia USB unificata in l'America di u Nordu in u futuru.
Inoltre, i cumenti sopra è rivisioni sò u cuntenutu accunsentutu à a riunione, i regulamenti finali anu da riferite à u standard formale. Attualmente a nova versione di u standard ùn hè ancu stata liberata è hè prevista per esse emessa à a mità di dicembre.
Tempu di post: 16-Jan-2023