UL 9540 2023 New Version Amendment

新闻模板

U 28 di ghjugnuth2023, u standard per u sistema di bateria di almacenamiento d'energiaANSI/CAN/UL 9540:2023:Standard per Sistemi è Equipaghji di Stoccaggio di Energia emette a terza revisione. Avemu da analizà e differenze in a definizione, a struttura è a prova.

Definizioni aghjunte

  • Aghjunghjite a definizione di AC ESS
  • Aghjunghjite a definizione di DC ESS
  • Aghjunghjite a definizione di Unità di abitazione
  • Aghjunghjite a definizione di u Sistema di Gestione di l'Energia (ESMS)
  • Aghjunghjite a definizione di u Sistema di Comunicazione d'Avvisu Esternu (EWCS)
  • Aghjunghjite a definizione di Flywheel
  • Aghjunghjite a definizione di Spaziu Habitable
  • Aghjunghjite a definizione di l'aghjurnamentu di u software remoto

Novu Requisitu nantu à a struttura

  • Per u Sistema di Stoccamentu di l'Energia di a Batteria (BESS), l'armadiu deve risponde à a prova di Livellu di Unità UL 9540A.
  • A guarnizione è i sigilli ponu esse conformi à UL 50E/CSA C22.2 No. 94.2 o cunforme à UL 157 o ASTM D412
  • Se BESS usa un recinto metallicu, quellu recintu deve esse materiali incombustibili o cunforme cù l'unità UL 9540A.
  • L'enclosure ESS deve avè un certu rinforzu è rigidità. Questu pò esse dimustratu da passà a prova di UL 50, UL 1741, IEC 62477-1, UL 2755, ISO 1496-1 o altre norme simili. Ma per ESS menu di 50kWh, u rinfurzamentu di l'armadiu pò esse evaluatu attraversu stu standard.
  • Unità ESS walk-in cù prutezzione di splusioni è ventilazione.
  • U software chì pò esse aghjurnatu remotamente deve cunfurmà cù UL 1998 o UL60730-1 / CSA E60730-1 (software di Classe B)
  • L'ESS cù una capacità di batterie di lithium-ion di 500 kWh o più deve esse furnitu cù un sistema di cumunicazione d'avvisu esternu (EWCS) per dà una notificazione anticipata à l'operatori di un potenziale prublema di sicurezza.
  • L'installazione di EWCS deve esse riferite à NFPA 72. L'alarma visuale deve esse in cunfurmità cù UL 1638. L'alarma audio deve esse in cunfurmità cù UL 464/ ULC525. U livellu massimu di sonu per l'allarmi audio ùn deve micca più di 100 Dba.
  • L'ESS chì cuntene liquidi, cumpresu l'ESS cù sistemi di refrigerante chì cuntenenu liquidu di raffreddamentu, deve esse furnitu cù qualchì mezzu di rilevazione di perdite per monitorà a perdita di refrigerante. E perdite di refrigerante chì sò rilevate daranu un signalu d'avvertimentu à u sistema di monitoraghju è cuntrollu di l'ESS è deve inizià una alarme se furnita.
  • U nivellu di rumore da un ESS durante l'operazione deve esse limitatu à una media ponderata in u tempu di 8 ore di 85 Dba. Pò esse pruvatu à traversu 29 CFR 1910.95 o metudu equivalente. I sistemi chì anu livelli di rumore in più di stu limitu deve esse furnitu cù etichette d'avvertimentu è struzzioni. (Questu supera ancu i limiti di a direttiva di a macchina di l'UE, chì hè 80 Dba)
  • L'ESS elettrochimicu cù recinzioni integrali induve ci hè u potenziale per una cuncentrazione di gas inflammable in u recintu da una cundizione anormale, cum'è a furia termica è a propagazione, deve esse furnitu cù prutezzione di deflagrazione o splusione in cunfurmità cù NFPA 68 o NFPA 69. A prutezzione ùn hè micca. necessariu se a prova in cunfurmità cù UL 9540A cù un'analisi di periculu di deflagrazione dimostra chì a cuncentrazione di gas infiammabile misurata durante a prova resta sottu à 25% LFL. Per l'armarii / recinti ESS, una prutezzione diversa da quella indicata pò esse aduprata s'ellu hè statu determinatu chì l'armadiu / recinzione ESS hè statu cuncepitu per prutegge in modu efficace contru i periculi dovuti à cuncentrazioni di combustibili quandu l'ESS hè statu pruvatu in cunfurmità cù u Livellu di unità o Test di Livellu di Installazione di UL 9540A.
  • L'ESS chì cuntene solidi periculosi (vale à dì metalli piroforici o reattivi à l'acqua) deve esse cuncepitu è ​​installatu in cunfurmità cù NFPA 484.

Novi articuli di teste aghjuntu

Lprove di eakage

Per l'ESS chì utilizanu liquidu refrigerante o cuntene fluidi periculosi, un fluidu di 1,5 volte (se teste cù liquidu) a pressione operativa massima o 1,1 volte a pressione operativa massima (se teste pneumatiche d'aria) deve esse sottumessu à e parti chì cuntenenu fluidu. Ùn ci sarà micca perdite da e parti.

1.Eimpattu di a chiusura

Drop una sfera d'acciaio cù 50,8 mm di diametru è pesu 535 g da una altezza di 1,29 m nantu à a superficia di una mostra.

Suspende a sfera d'acciaio cù un cordone è sbandatu cum'è un pendulu, falendu per l'altezza verticale di 1,29 m per impactà e facci laterali.

Dopu l'impatti, u DUT deve esse sottumessu à un Test di Tensione Dielettrica. U DUT deve esse esaminatu per segni di rottura o danni. Ùn ci sarà micca dannu à l'involucro chì puderia risultà in un periculu cum'è l'esposizione di parti periculose o risultatu in una rottura dielettrica.

2.Forza stabile di l'enclosure

Questa prova hè realizata nantu à ESS elettrochimichi chì sò per applicazioni residenziali o per applicazioni non residenziali chì sò menu o uguali à 50 kWh. A mostra duveria sustiniri una forza di 250N ± 10N cù un strumentu di prova circular di 30 mm di diametru. A prova deve esse realizata in turnu à a cima, u fondu è i lati di l'accintu. U DUT deve esse sottumessu à una prova di resistenza di tensione dielettrica. Ùn ci sarà micca danni o rotture dielettriche.

3.Stress di muffa

Questa prova hè per un recintu di materiale polimericu stampatu. Pone a mostra in un fornu mantinutu à una temperatura uniforme di almenu 10 ℃ (18 ℉) più altu ch'è a temperatura massima di l'armadiu misurata durante l'operazione normale è mantene per 7 ore. Dopu a rimuzione da u fornu, a mostra deve esse sottumessa à una prova di resistenza di tensione dielettrica. Ùn deve esse micca cracking di l'involucro o rottura dielettrica.

Ambiente sismicu

Ci hè un equipamentu chì ùn pò esse praticamente evaluatu da a prova solu per via di a dimensione di l'equipaggiu. Per queste situazioni, pò esse necessariu di fà una cumminazione di analisi cù teste di parti di u sistema. Stu approcciu hè delineatu in IEEE 344.

Novu aghjuntu ANNEX

Aghjunghjite l'Annex G - UNITÀ DI SISTEMA DI REFRIGERAZIONE DI BATTERIA A INIEZIONE DIRETTA DI AGENTE PULITE

AGENTE PULITO - Estinguente di u focu elettricamente non conduttivu, volatile o gassoso chì ùn lascia micca residui à l'evaporazione.

UNITÀ DI SISTEMA DI SISTEMA DI REFRIGERAZIONE DI BATTERIA DIRECT INJECTION - Parti identificate chì sò assemblate in un sistema per a scaricazione di un agente pulitu attraversu tubi fissi è ugelli per u scopu di rinfriscà i moduli di batteria per limità a propagazione termale runaway in un rack di batteria stazionariu / sistema di almacenamentu di energia di batteria .

Questu pò ancu esse cunsideratu cum'è un sistema di extinzione di u focu per ESS

Ccustruzzione:

微信截图_20230912114706

Prestazione

  1. Test di assemblaggio di agenti puliti (UL/ULC 2166)
  2. Cumincià a prova di scaricamentu
  3. Test di u sistema di refrigerante à iniezione diretta - Test di u focu à grande scala (test di livellu di unità o di livellu d'installazione in UL 9540A)

项目内容2

 


Tempu di Postu: Set-12-2023