Riassuntu di i requisiti di certificazione di a batteria indiana

新闻模板

L'India hè u terzu più grande pruduttore è cunsumadore di l'electricità in u mondu, cù un grande vantaghju di a pupulazione in u sviluppu di a nova industria energetica è ancu un enorme putenziale di mercatu. MCM, cum'è un capu in a certificazione di batterie indiana, piacerebbe presentà quì a prova, i requisiti di certificazione, e cundizioni d'accessu à u mercatu, etc. per e diverse batterie da esse esportate in India, è ancu fà cunsiglii anticipatori. Questu articulu si focalizeghja nantu à a prova è l'infurmazioni di certificazione di batterie secondarie portatili, batterie di trazione / cellule aduprate in EV è batterie di almacenamento di energia.

Cellule secondarie portatili di litio/nichel/batterie

Cellule secondarie è batterie chì cuntenenu elettroliti alkalini o non acidi è cellule secondarie sigillate portatili è batterie fatte da elli sò in u schema di registrazione obbligatoria (CRS) di BIS. Per entra in u mercatu indianu, u pruduttu deve risponde à i requisiti di prova di IS 16046 è acquistà un numeru di registrazione da BIS. A prucedura di registrazione hè a seguente: I fabbricanti lucali o stranieri anu mandatu campioni à i laboratori indiani accreditati da BIS per a prova, è dopu a fine di a prova, presentanu un rapportu ufficiale à u portale BIS per a registrazione; In seguitu, l'ufficiale interessatu esamina u rapportu è poi libera u certificatu, è cusì, una certificazione hè cumpleta. A marca standard BIS deve esse marcata nantu à a superficia di u produttu è / o u so imballaggio dopu a fine di a certificazione per ottene a circulazione di u mercatu. Inoltre, ci hè a pussibilità chì u pruduttu sia sottumessu à a vigilazione di u mercatu BIS, è u fabricatore soporta a tarifa di campioni, a tarifa di prova è qualsiasi altra tarifa pò causata. I pruduttori sò obligati à rispettà i requisiti, altrimenti ponu affruntà avvisi di avè u so certificatu annullatu o altre penalità.

  1. Standard Nickel: IS 16046 (Part 1): 2018/IEC 62133-1: 2017

(Abbreviazione: IS 16046-1/IEC 62133-1)

  1. Standard Lithium: IS 16046 (Part 2): 2018/ IEC 62133-2: 2017

(Abbreviazione: IS 16046-2/ IEC 62133-2)

Requisiti di mostra:

Tipu di pruduttu

Numeru di mostra / pezzu

Cella di lithium

45

Batteria di lithium

25

Cellula di nichel

76

Batteria di nichel

36

 

Batterie di trazione usate in EV

In India, tutti i veiculi stradali sò tenuti à dumandà a certificazione da un corpu ricunnisciutu da u Ministeru di Trasportu Stradale è Autostrade (MOTH). Prima di questu, e cellule di trazione è i sistemi di batterie, cum'è i so cumpunenti chjave, anu da esse ancu pruvati secondu e norme pertinenti per serve a certificazione di u veiculu.

Ancu se e cellule di trazione ùn entranu in alcun sistema di registrazione, dopu à u 31 di marzu di u 2023, anu da esse testate cum'è i standard IS 16893 (Part 2): 2018 è IS 16893 (Part 3): 2018, è i rapporti di prova devenu esse emessi da NABL. laboratori accreditati o istituti di prova specificati in a Sezione 126 di u CMV (Vehiculi Centrali Motori) per a certificazione di serviziu di a batteria di trazione. Parechji di i nostri clienti avianu digià acquistatu rapporti di prova per e so cellule di trazione prima di u 31 di marzu. In settembre 2020, l'India hà publicatu i standard AIS 156 (Part 2) Amend 3 per a batteria di trazione utilizata in veiculi di tippu L, AIS 038 (Part 2) Amend 3M per a batteria di trazione utilizata in veiculi di tipu N. Inoltre, u BMS di i veiculi di tippu L, M è N deve risponde à i requisiti di AIS 004 (Part 3).

I veiculi elettrichi anu bisognu di acquistà Type Approved prima di entre in u mercatu indianu ottenendu un certificatu TAC; Dunque, i sistemi di batterie di trazione anu ancu bisognu di ottene un certificatu TAC. Dopu avè finitu a prova è riceve u certificatu di AIS 038 o AIS 156 Revision 3 Phase II, u fabricatore hà bisognu à compie u primu auditu in un certu periodu di tempu è eseguisce teste COP ogni dui anni per mantene a validità di u certificatu.

Cunsiglii caldi:

MCM, avè una ricca sperienza in a prova è a certificazione di a batteria di trazione in India è una bona relazione cù i laboratori accreditati NABL, ponu offre à i nostri clienti un prezzu sanu è competitivu. In casu di applicà sia a certificazione AIS sia a certificazione IS 16893 in u stessu tempu, MCM pò furnisce un prugramma chì compie tutte e teste in Cina è cusì u tempu di consegna hè più breve. Cù un studiu prufondu di a certificazione AIS, MCM assicura à i nostri clienti chì e certificazioni IS 16893 chì avemu trattatu rispondenu à i requisiti AIS è cusì ponenu una bona fundazione per una certificazione ulteriore di i veiculi.

Sistemi di Batteria / Cellule di Stoccaggio di Energia Stazionaria

E cellule di almacenamiento d'energia anu da esse conforme à IS 16046 per risponde à i requisiti di u schema di registrazione obbligatoria prima di entre in u mercatu indianu. U standard BIS per i sistemi di batterie di almacenamentu d'energia hè IS 16805:2018 (currispondente à IEC 62619:2017), chì descrive i requisiti per a prova è u funziunamentu sicuru di celle di lithium secondarie è batterie per l'usu industriale (cumprese stazionarie). I prudutti in u scopu sò:

Applicazioni stazionarie: telecomunicazioni, alimentazione senza interruzzione (UPS), sistemi di almacenamentu di energia elettrica, alimentazione di commutazione publica, alimentazione d'emergenza è altre equipaghji simili.

Applicazioni di trazione: carrelli elevatori, carretti di golf, veiculi guidati automatizzati (AGV), ferrovie, marine, escludendu vitture di passageri.

Attualmente i sistemi di batterie di almacenamentu di energia industriale ùn sò micca caduti in alcun sistema di certificazione obbligatoria BIS. In ogni casu, cù u sviluppu di l'industria, a dumanda di l'electricità aumenta drasticamente, è a dumanda di prudutti di almacenamentu di energia in India hè ancu crescente. Hè prevedibile chì in un futuru vicinu, i funzionari indiani emettenu un decretu di certificazione obligatoriu per i sistemi di batterie di almacenamiento d'energia per regulà u mercatu è migliurà a prestazione di sicurezza di i prudutti. In un tali cuntestu, MCM hà cuntattatu i laboratorii lucali in India chì anu a qualificazione per aiutà à perfezzione di l'equipaggiu di prova currispondente, per esse prontu per u standard obligatoriu sussegwente. Cù u rapportu longu è stabile cù i laboratori, MCM pò furnisce i clienti cù i servizii di prova è certificazione più efficaci di u costu per i prudutti di almacenamentu di energia.

UPS

L'alimentazione senza interruzzione (UPS) anu ancu standardi specializati cuncentrati in i requisiti di sicurezza, EMC è prestazioni.À mezu à elli, IS 16242 (Part 1): 2014 regulamenti di sicurità sò i requisiti di certificazione ubligatoriu è i prudutti UPS sò tenuti à cunfurmà cù IS 16242 cum'è una priorità. Stu standard hè applicabile à UPS chì sò mobili, stazionari, fissi o per edifiziu, per l'usu in sistemi di distribuzione di bassa tensione è destinati à esse installati in ogni zona accessibile di l'operatore o in lochi di accessu ristrettu, secondu u casu.Specifica i requisiti per assicurà a sicurità di l'operatori è i laici chì ponu accede à l'equipaggiu, è ancu di u persunale di mantenimentu. A seguente lista i requisiti di ogni parte di u standard UPS, per piacè nutate chì i requisiti di EMC è di prestazione ùn sò micca ancu inclusi in u sistema di certificazione obligatoriu, pudete truvà i so standard di prova quì sottu.

IS 16242 (Part 1): 2014

Sistemi di alimentazione ininterrotta (UPS): Parte 1 requisiti generali è di sicurezza per UPS

IS 16242 (Part2): 2020

Sistemi di Alimentazione Uninterruptible UPS Parte 2 Compatibilità Elettromagnetica Requisiti EMC (Prima Revisione)

IS 16242 (Part3): 2020

Sistemi di alimentazione senza interruzzione (UPS): Parte 3 di u metudu di specificà i requisiti di prestazione è di prova

 

Certificazione E-Waste (EPR) (Gestione di Batterie Rifiuti) in India

U Ministeru di l'Ambiente, i Foresti è u Cambiamentu Climaticu (MoEFCC) hà publicatu u 2022 di u 22 d'Agostu di u 2022, u Regule di Gestione di i Rifiuti di Batterie (BWM), chì rimpiazzà i Regolamenti di Gestione è Disposizioni di Batterie, 2001. Sottu à e regule BWM, i pruduttori (fabricanti, importatori) ) anu una Responsabilità Estesa di u Produttore (EPR) per e batterie chì mettenu in u mercatu, è sò tenuti à risponde à l'obiettivi di cullizzioni è riciclamentu specificati per cumpiendu l'obbligazioni EPR cumplete di u pruduttore. Sti règuli s'applicanu à tutti i tipi di batterie, indipendentemente da a chimica, a forma, u voluminu, u pesu, a cumpusizioni di materiale è l'usu.

In cunfurmità cù e regule, i pruduttori di batterie, i riciclatori è i ristrutturatori anu da registrà per mezu di un portale centralizatu in linea sviluppatu da u Cunsigliu Centrale di Controlu di a Pollution (CPCB). I riciclatori è i ristrutturatori anu da esse ancu registratu cù i Cunsiglii di Controlu di a Polluzione di u Statu (SPCB), i Cumitati di Controlu di a Polluzione (PCC) nantu à u portale centralizatu sviluppatu da u CPCB. U portale aumenterà a responsabilità per u rispettu di l'obligazioni EPR è servirà ancu cum'è un repositoriu di dati unicu puntu per ordini è guida in relazione à l'implementazione di a regula BWM 2022. Attualmente, i moduli di Registrazione di Pruduttori è EPR Goal Generation sò operativi.

Funzioni:

Cuncessione di Registrazione

Presentazione di u pianu EPR

EPR Target Generation

EPR Certificate Generation Annual Return File

 

Cosa vi pò offre MCM?

In u campu di a certificazione di l'India, MCM hà accumulatu risorse abbundanti è sperienza pratica annantu à l'anni, è hè capaci di furnisce à i clienti informazioni precise è autorevoli nantu à a certificazione indiana è soluzioni di certificazione cumplette persunalizate per i prudutti. MCMoffre à i clientiun prezzu cumpetitivu è u megliu serviziu in diverse teste è certificazioni.

项目内容2


Tempu di post: 19-09-2023