Ci hè dui mutivi chì l'esportazione di NEV (New Energy Vehicles) hè diventata una tendenza. Prima, dopu à u battèsimu di u mercatu domesticu, l'imprese NEV di a China anu stabilitu vantaghji di u produttu è abbandunonu u paese per piglià u mercatu internaziunale. Siconda, sottu à l'appellu di l'urganisazione internaziunale di u clima, più è più paesi anu cuminciatu à furmulà pulitiche di emissioni di carbone. L'esportazione di veiculi era u modu cumuni di trasportu marittimu, ma avà l'usu di u trasportu ferroviariu hè sempre più favuritu da i speditori. Questu hè per via di u cambiamentu bruscu di a situazione internaziunale è di a maturità di u trasportu di treni sino-europeu. Questu articulu analizà i bisogni di u trasportu ferroviariu basatu nantu à a pulitica domestica è i ducumenti di l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria.
In April 2023, l'Amministrazione Ferroviaria Naziunale, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione, è u Gruppu Ferroviariu Naziunale anu publicatu inseme opinioni nantu à u sustegnu di u trasportu ferroviariu NEV è à serve l'industria NEV. Per i veiculi ibridi plug-in o puri elettrichi di novu energia chì sò guidati da batterie di ioni di litiu è sò inclusi in u scopu diProduttori di Veiculi Motori Stradale è Annunciu di Produttu di u Ministerudi l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione (esportazione di novi fornitori di energia ùn sò micca sottumessi à sta restrizione), u trasportu ferroviariu NEV ùn hè micca gestitu cum'è merchenzie periculose, è i partiti di trasportu gestiscenu u trasportu. Questu hè in cunfurmità cù i requisiti di uRegolamenti di Gestione di a Sicurezza Ferroviaria, Tabledi SsicurezzaSsupervisione èMgestione diDin furiaGodiFerrovia Ttrasportu(GB 12268) è altre lege, regulamenti è standard pertinenti.
Questu mostra chì: Prima, u novu trasportu di energia in u sistema ferroviariu domesticu ùn appartene micca à e merchenzie periculose. Siconda, se NEV hà bisognu di un trasportu cumminatu internaziunale, in più di risponde à i requisiti domestici, e disposizioni pertinenti di l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria saranu ancu rispettate.
Trasportu domesticu
Ancu s'è u trasportu in u sistema ferroviariu domesticu pò esse trasportatu cum'è merchenzie micca periculose, hè necessariu attentu à:
1、In u cursu di a spedizione di novi veiculi di materie prime energetiche, u speditore deve furnisce i certificati di fabbrica di i veiculi di novu energia (l'esportazione di i veiculi di novu energia ùn sò micca sottumessi à questa restrizione). I certificati duveranu esse coerenti cù a spedizione attuale di i prudutti di l'automobile di merce.
2 、 Statu di carica di a batteria è statu di u tank di carburante. U statu di carica di a bateria di putenza di u novu veiculu di commodità energetica ùn deve micca più di 65%. Ùn ci hè micca fuga è altri prublemi quandu a tappa di u foru di u tank di u veiculu elettricu hibridu plug-in hè chjusu. L'oliu ùn deve esse riempitu o estratto durante u trasportu ferroviariu.
3 、 In più di e batterie assemblate, senza batterie di ricambio è altre batterie in u cursu di a spedizione di novi veiculi di materie prime energetiche. In più di l'articuli necessarii equipati in a fabbrica, nisun altru articulu ùn deve esse purtatu in u novu veiculu di merci d'energia è in u troncu.
IinternaziunaleCcumminatuTtrasportu
Deve ancu esse conformi à i requisiti di uReguli per u Trasportu di Merchandise Periculi, Annex N ° 2 à uAccordu nantu à u Muvimentu Internaziunale di Merchandise per Ferroviadi l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria (in seguitu chjamatu Annex No. 2). L'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria hè una urganizazione intergovernativa. Ci sò 27 Stati membri (da Aostu 2011): Azerbaijan, Albania, Bielorussia, Bulgaria, Ungheria, Vietnam, Georgia, Iran, Kazakistan, Cina, Corea di u Nordu, Cuba, Kirghizistan, Lettonia, Lituania, Moldavia, Mongolia, Pulonia, Russia, Romania, Slovacchia, Tadjikistan, Turchia Turkmenistan, Uzbekistan, Ucraina, Repubblica Ceca è Estonia. Inoltre, cum'è osservatori per unisce à l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria sò a Germania (ferrovia tedesca), Francia (ferrovia francese), Grecia (ferrovia greca), Finlandia (ferrovia finlandese), Serbia (ferrovia serba) è altre ferrovie naziunali, è ancu i ferrovie naziunali. Cumpagnia Ferroviaria Gier-Choppron-Ebinfuerte (Gieschofu railway). L'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria copre quasi u trenu di l'Europa Centrale attraversu i paesi.
In a Lista di Merchandise Periculi, Parte 3 di l'Annex 2, Disposizioni Speciali - esenzioni per quantità limitate è quantità eccezziunali: i veiculi alimentati da batterie o l'equipaggiu alimentatu da batterie, cù u numeru UN 3171, ùn sò micca sottumessi à e restrizioni di l'Annex 2 di luAccordu nantu à u Muvimentu Internaziunale di Merchandise per Ferrovia. Per piacè riferite à l'Articulu Speciale 240 di u Capitulu 3.3. I requisiti principali di l'Articulu Speciale 240 sò:
1、La batterie o u pacchettu di batterie risponde à i requisiti di tutti i testi in a Parte III, 38.3 di uManuale di teste è criteri;
2 、 Batterie è pacchetti di batterie sò prudutte secondu u sistema di cuntrollu di qualità chì seguita;
3、Vehicule di batterie UN3171, i veiculi includenu solu l'usu di pacchetti di batterie di liquidu è batterie di sodiu, batterie di lithium metal o batterie di lithium-ion powered vehicles, ponu esse trasportati dopu avè installatu queste batterie.
Cunclusioni
Integratu cù i bisogni di trasportu di u sistema ferroviariu domesticu è l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria, u trasportu ferroviariu NEV deve risponde à i seguenti requisiti:
1、U pacchettu di batterie risponde à i requisiti di UN38.3.
2、A fabbrica di batterie deve ottene u certificatu di u sistema di qualità.
3 、 Prima di u trasportu, a carica di a bateria ùn deve micca più di 65%.
4 、 Quandu u trasportu è l'imballu, e batterie di ricambio o altre batterie ùn devenu esse incluse in u pacchettu.
5 、 U speditore deve furnisce i certificati di fabbrica di l'automobile di novu energia (l'esportazione di l'automobile di a nova energia ùn sò micca sottumessi à questa restrizione).
Inoltre, se u paese di destinazione ùn hè micca in l'Organizazione di Cooperazione Ferroviaria, cum'è Spagna. In più di risponde à i requisiti sopra, i requisiti di u RID sò ancu cunsiderati.
Per più infurmazione nantu à a ferroviamaneratrasportu, cuntattate MCM.
Tempu di post: Jul-11-2024