Prugressu di u novu attu delegatu di a lege di a batteria di l'UE

新闻模板

U prugressu di l'atti delegati in relazione à a nova Legge di a Batteria di l'UE hè u seguitu

S/N

Iniziativa

Pianu per

Riassuntu

行为Tipu d'attu

1

Batterie per i veiculi elettrici - classi di etichetta di l'impronta di carbone (attu delegatu)

2026.Q1

U Regolamentu di a Batteria include i requisiti di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita per parechje categurie di batterie, i dettagli di quale deve esse stabilitu in a legislazione di implementazione. Per implementà i requisiti di l'impronta di carbone per e batterie di i veiculi elettrici, questu attu specifica e classi di l'etichetta di l'impronta di carbone per queste batterie.

Regulamentu delegatu

2

Waste batteries - furmatu da esse usatu da l'autorità naziunali chì informanu nantu à a cullizzioni è u trattamentu

2025.Q3

A legislazione di l'UE in materia di batterie impone à l'autorità in i paesi di l'UE di signalà à a Cummissione a quantità di batterie furnite è raccolte in u so territoriu, per categuria è chimica. Hanu ancu di rende un rapportu nantu à i tassi di efficienza di riciclamentu è di ricuperazione di materiali, è furnisce un rapportu di cuntrollu di qualità. Sta iniziativa stabiliscerà i furmati da esse aduprati, per assicurà e cundizioni uniformi per a rappurtazione.

Regulamentu di implementazione

3

Batterie industriali - metodulugia di l'impronta di carbone (attu delegatu)

2025.Q4

U Regolamentu di a Batteria include i requisiti di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita per parechje categurie di batterie, i dettagli di quale deve esse stabilitu in a legislazione di implementazione. Questu attu stabilisce a metodulugia per u calculu è a verificazione di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita per e batterie industriali cù una capacità superiore à 2 kWh, eccettu per quelli cù almacenamiento esternu.

Regulamentu delegatu

4

Batterie sostenibili: ricunniscenza di i schemi di due diligence di batterie (requisiti d'infurmazione)Nota: A due diligence di batteria si applica à e cumpagnie cù un fatturatu nettu superiore à 40 milioni di EUR in l'annu finanziariu.

2025.Q3

U Regolamentu di e Batterie impone à e cumpagnie di fà a so diligenza dovuta per affruntà i risichi suciali è ambientali posti da quattru minerali chjave (cobalt, grafite naturali, litiu è nichel) in e batterie chì ponenu in u mercatu di l'UE. 

 

Regulamentu di implementazione

5

Batterie sostenibili: valutazione / ricunniscenza di i schemi di due diligence batterie (criteri è metodulugia)

2025.Q3

U Regolamentu di e Batterie impone à e cumpagnie di fà a so diligenza dovuta per affruntà i risichi suciali è ambientali posti da quattru minerali chjave (cobalt, grafite naturali, litiu è nichel) in e batterie chì ponenu in u mercatu di l'UE.Per questu, i schemi di due diligence ricunnisciuti sò chjave.

Questu attu stabilisce i criterii è a metodulugia chì a Cummissione utilizerà per valutà è ricunnosce i schemi di due diligence batterie.

Regulamentu delegatu

6

Trattamentu di i rifiuti - Ammenda à a Lista Europea di Rifiuti per trattà i rifiuti di batterie è i rifiuti da u trattamentu

2024.Q4

Per aiutà à gestisce i rifiuti, a Lista Europea di Rifiuti furnisce una terminologia cumuna per classificà i rifiuti in tutta l'UE, cumprese i rifiuti periculosi.A Cummissione hà intenzione di rivisà sta lista per piglià in contu i novi chimichi di batterie è i prucessi di fabricazione è riciclamentu chì cambianu rapidamente. U so scopu hè di migliurà l'identificazione, u monitoraghju è a tracciabilità di i diversi flussi di rifiuti è di chjarificà u so statutu di rifiuti periculosi/non periculosi.

Decisione delegata

7

Metodologia di calculu è verificazione di i tassi per l'efficienza di riciclamentu è a ricuperazione di i materiali di e batterie di rifiuti

2024.Q4

U Regolamentu di a Batteria impone à a CE di stabilisce un metudu per calculà è verificà l'efficienza di i prucessi di riciclamentu di e batterie è a ricuperazione di i materiali. L'obiettivu hè di sustene l'ecunumia circular in u settore di e batterie è di assicurà una alta qualità di ricuperazione di materiali, in particulare di materie prime critiche è strategiche. A metodulugia di calculu è verificazione hè impurtante per assicurà un campu di ghjocu uguale trà i riciclatori è furnisce a certezza giuridica nantu à i requisiti in l'UE.

Regulamentu delegatu

8

Batterie per i veiculi elettrici - metodulugia di l'impronta di carbone

Periudu di feedback

30 d'aprile - 28 di maghju di u 2024

U Regolamentu di a Batteria include i requisiti di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita per parechje categurie di batterie, i dettagli di quale deve esse stabilitu in a legislazione di implementazione. Cum'è un primu passu in l'implementazione di i requisiti di l'impronta di carbone per e batterie di i veiculi elettrici, stu attu stabilisce a metodulugia per u calculu è a verificazione di a so impronta di carbonu di u ciclu di vita.

Regulamentu delegatu

9

Batterie - formatu di dichjarazione di l'impronta di carbone U Regolamentu di a Batteria include i requisiti di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita per parechje categurie di batterie, i dettagli di quale deve esse stabilitu in a legislazione di implementazione. Questu attu specifica u furmatu chì e cumpagnie anu bisognu à aduprà quandu dichjarà l'impronta di carbone di e so batterie.

Regulamentu di implementazione

Frà elli, u metudu di l'impronta di carbone di a batteria di u veiculu elettricu, u formatu di dichjarazione di l'impronta di carbone, a classificazione di l'etichetta di l'impronta di carbone di i veiculi elettrici è u metudu di l'impronta di l'impronta di carbonu di a batteria industriale deve esse focu annantu.


Tempu di Postu: 23-Sep-2024