chì 's novu in l'ultime IEC62660-3
IEC 62660-3: 2022 varieghja da a versione 2014 cum'è seguita. A colonna di Reasons of Change hè inferitu da u nostru travagliu propiu, chì pò esse valenu cum'è riferimentu.
Analisi dettagliata nantu à a nova analisi interna
A nova versione cita una nova prova di shorting interna forzata. U novu metudu hè di stimulà u shorting internu penetrendu per creà tabulazioni pusitivi è negativi in a capa 1 è 2 shorting. A prucedura hè a seguita:
1. Preparazione di a cellula: Perforà un pirtusu in u centru di a faccia più grande (cum'è i figuri sottu) o riservà un pirtusu quandu a fabricazione per a ventilazione.
2. Fixation di a cellula: Dopu a carica cumpleta, riparà a cellula in i strumenti di prova. La cellule doit être isolée électriquement du banc d'essai. A cellula è l'indenter si movenu longu l'assi perpendiculari. A pusizione di indentazione deve esse a listessa chì descritta in shorting internu forzatu.
3. Cunnettendu a linea di surviglianza: a linea di surviglianza di a temperatura nantu à a superficia di a cellula, a tensione di a cellula, a tensione di u terminal negativu di a cellula è l'intender (a tensione deve esse arregistrata cù a rata di mostra di almenu 1000Hz);
4. Press the intender à a cellula cù una veloce constante di 0.01mm/s. A velocità di stampa pò esse più veloce di 0,01 mm / s se pò esse realizatu un cortu circuitu internu di una o duie strati. A stampa deve esse firmata quandu una caduta di tensione brusca visibile hè rilevata, è l'intendente deve esse liberatu da a cellula è liberate a stampa.
5. Observe: Dopu à u pressing, a cellula deve esse osservata per 1h. L'intender deve stà in u locu à a tappa, è esse mantinutu stabile in ± 0,02 mm in e direzzione X, Y è Z finu à a fine di a prova, cumpresu u periodu di osservazione.
6. NOTA: Dopu à a fine di l'osservazione, a cellula pò esse disassemblata per verificà u numeru di strati curtite.
Avvisu MCM:
1. In u novu standard ISO 6469 IS citatu invece di ISO 12405-3. U mutivu hè chì ISO hà rimpiazzatu ufficialmente ISO 12405-3 cù ISO 6469. Intantu ISO 12405-4 hà rimpiazzatu ISO 12405-1 & ISO 12405-2. I pruduttori ponu cunsiderà sta situazione quandu applicanu à ISO 12405-1/-2/-3
2. Ci sò dui difficultà in u novu shorting internu furzatu. Unu hè di penetrà u pirtusu s'ellu ùn ci hè micca un pirtusu riservatu quandu pruduce. Per quessa, i pruduttori ponu cunsiderà riservà un burato per preparà a prova. L'altru hè u monitoraghju. U standard richiede almenu 1000 Hz di registrazione nominale. A più alta frequenza di registrazione, u più precisu serà u record; per quessa, suggerimu di utilizà una registrazione più veloce. Tuttavia, parechji dispusitivi penetranti ùn sustene micca a registrazione di tensione sincronizata. Novi dispusitivi o novi prugrammi di cuntrollu sò necessarii.
3. MCM hè digià espertu in stu tipu di shorting internu furzatu. Pudemu furnisce stu serviziu di prova.
Tempu di post: Jul-05-2022