Novi rigulamenti per l'impurtazione di prudutti da i paesi di l'Unione Economica Eurasiatica

Novi rigulamenti per l'impurtazione di prudutti da i paesi di l'Unione Economica Eurasiatica2

Nota: I membri di l'Unione Economica Eurasiatica sò Russia, Kazakistan, Bielorussia, Kirghizistan è Armenia.

Panoramica:

U 12 di nuvembre di u 2021, a Cummissione di l'Unione Economica Eurasiatica (CEE) hà aduttatu a Risoluzione N ° 130 - "In quantu à e prucedure per l'importazione di prudutti sottumessi à a valutazione di conformità obbligatoria in l'area doganale di l'Unione Economica Eurasiatica". E novi regule d'importazione di prudutti sò entrate in vigore u 30 di ghjennaghju di u 2022.

Requisiti:

Da u 30 di ghjennaghju di u 2022, quandu si importanu i prudutti per a dichjarazione doganale, in u casu di ottene u certificatu di conformità EAC (CoC) è a dichjarazione di conformità (DoC), e copie certificate pertinenti devenu ancu esse presentate quandu i prudutti sò dichjarati. A copia di u COC o DoC deve esse stampata cumpleta "a copia hè curretta" è firmata da u candidatu o u fabricatore (vede u mudellu attaccatu).

Rimarche:

1. U candidatu si riferisce à una sucità o agente chì opera legalmente in l'UEE;

2. Riguardu à a copia di EAC CoC / DoC stampata è firmata da u fabricatore, postu chì a dogana ùn accetta micca i ducumenti stampati è firmati di i pruduttori d'oltremare in u passatu, per piacè cunsultate u broker di dogana lucali per a fattibilità di l'operazione.

图片2

 

 

图片3


Tempu di Postu: 28-Mar-2022