Prima di u 2000, u Giappone occupava una pusizione di punta in u mercatu globale di batterie. In ogni modu, in u 21u seculu, l'imprese di batterie cinesi è coreani sò aumentati rapidamente cù vantaghji di prezzu bassu, furmendu un forte impattu in u Giappone, è a cota di mercatu globale di l'industria di a batteria giapponese hà cuminciatu à calà. Di fronte à u fattu chì a cumpetitività di l'industria di a batteria giapponese si debilitava gradualmente, u guvernu giapponese hà publicatu strategie pertinenti per parechje volte per prumove u sviluppu di l'industria di e batterie.
- In u 2012, u Giappone hà publicatu a Strategia di Batteria, stabilendu u scopu strategicu di a quota di u mercatu globale di u Giappone per ghjunghje à u 50% da u 2020.
- In 2014, Auto Industry Strategy 2014 hè statu annunziatu per clarificà a pusizione impurtante di a bateria in u sviluppu di i veiculi elettrici.
- In u 2018, u "Cincu Pianu Basicu di l'Energia" hè statu liberatu, enfatizendu l'impurtanza di e batterie in a custruzzione di sistemi energetichi di "decarbonizazione".
- In a nova versione di a Strategia di Crescita Verde di Neutralizazione di Carbone 2050 in 2021, l'industria di e batterie è l'automobile sò listate cum'è una di e 14 industrie chjave di sviluppu.
In l'aostu 2022, u Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria (METI) hà publicatu una nova versione di a Strategia di l'Industria di Batterie, chì riassume l'esperienza di sviluppu è e lezioni di l'industria di a batteria giapponese dapoi l'implementazione di a Strategia di Batterie in 2012, è hà pianificatu e regule dettagliate di implementazione è carta stradale tecnica.
A quota di mercatu di e batterie di putenza di l'imprese giapponesi hè diminuita.
Supportu finanziariu per e batterie da diversi paesi.
I guverni di i principali paesi anu implementatu un sustegnu politicu à grande scala per e batterie. Inoltre, l'Europa è i Stati Uniti anu prumuvutu catene di furnimentu di batterie sustinibili per mezu di misure restrittive è fiscali.
US
- Revisione di a catena di supply chain di batterie di litiu di 100 ghjorni;
- ¡ US $ 2,8 miliardi in sustegnu à a fabricazione di batterie domestiche è a produzzione minerale;
- I prudutti cù una proporzione elevata di materiali di batterie è cumpunenti acquistati da l'America di u Nordu o da i paesi cuntratti FTA seranu sottumessi à un trattamentu fiscale preferenziale EV, à a luce di l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione.
Europa
- A creazione di l'Alleanza Europea di Batterie (EBA) cù a participazione di 500 cumpagnie;
- Batteria, supportu finanziariu di fabbrica di materiale è sustegnu di sviluppu tecnicu;
- Limiti di l'impronta di carbone, sondaggi di minerali rispunsevuli è restrizioni à i materiali di riciclamentu sottu (UE) 2023/1542.
Corea di u Sudu
- "K Battery Development Strategy": incentivi fiscali, sgravi fiscali d'investimentu
Cina
- Incentivu di novu veiculu di energia;
- Supportu per e fabbriche di batterie è tassi ridotti di l'impositu di redditu (da 25 per centu à 15 per centu) per e cumpagnie chì rispondenu à certi standard
Riflessioni nantu à e pulitiche passate
- Finu a ora, a pulitica di a bateria è a strategia primaria hè di fucalizza nantu à l'investimentu in tuttu u sviluppu di a tecnulugia di batterie solida.
- In l'ultimi anni, cù u forte sustegnu di i guverni, l'imprese cinesi è coreani anu pigliatu u Giappone in a tecnulugia di batterie di lithium-ion liquid (LiB), in particulare in l'aspettu di u costu, chì hà superatu u Giappone in a cumpetitività internaziunale. A cumpetizione di capitali è investimenti privati in u mondu, cumprese l'Europa è i Stati Uniti, diventa sempre più feroce. Ancu s'è u prugressu hè statu fattu in u sviluppu di a tecnulugia di batterie di tutti i stati solidi, ci sò sempre prublemi per esse risolti in u futuru, è hè previstu chì u mercatu di LiB liquidu cuntinueghja per qualchì tempu.
- L'imprese giapponesi si concentranu solu nantu à u mercatu domesticu, micca cunsiderà cumplettamente u sviluppu di u mercatu globale. In questu modu, prima chì e batterie di tutti i stati solidi sò messi in pratica, l'imprese giapponesi seranu esaurite è ponu ritirate da u mercatu.
Futura strategia di promozione
- Espandi è raffina a pulitica domestica per stabilisce a capacità di fabricazione annuale di u Giappone di 150 GWh da u 2030
- L'Associazione di l'Industria di Batterie (BAJ) lanciarà ancu una seria di cuuperazione cù urganisazioni cum'è l'Associu di l'Industrie Elettriche Giapponesi (JEMA), chì mira à riduce i costi è aumentà u valore aghjuntu di u produttu, è prumove a ricerca di integrazione di u sistema di batterie.
- L'Associazione Japan Battery Supply Chain (BASC) seguitarà l'ultimu prugressu di l'investimentu di l'industria per l'imprese membri, in modu di prumove u guvernu è u settore privatu per rinfurzà inseme l'investimentu in a basa di fabricazione di batterie è materiali domestici.
- Per creà novi vantaghji in a tecnulugia di fabricazione di batterie d'avanguardia è i prucessi di fabricazione avanzati prumove a trasfurmazioni digitale (DX) è a trasfurmazioni verdi (GX)
- Sfurmazione strategica di alleanze glubale è standard globali
- Ci hà da fà u dialogu attivu è a cuuperazione cù più paesi (regioni) in a catena di furnimentu glubale di batterie, ricerca è sviluppu, scambiu d'infurmazioni, è a formulazione di e regule relative à a sustenibilità di a bateria, è accelerà a creazione di alleanze strategiche globale. Inoltre, BASC conduce u dialogu è a cooperazione cù i gruppi pertinenti à l'oltremare da a perspettiva di a cooperazione di a catena di fornitura è a coordinazione istituzionale internaziunale. Per assicurà l'approvvigionamentu è u riciclamentu di materiali metallici per e batterie, a custruzzione di soluzioni digitali di batterie è altre infrastrutture cummerciale.
- Per prumove a creazione di normi internaziunali, cum'è i metudi di calculu di l'impronta di carbone, diligenza dovuta, discussioni internaziunali nantu à a sustenibilità. Per a riunione IEC 63369 nantu à u metudu di calculu di l'impronta di carbonu CFP per e batterie di litiu, BAJ dedicà à sviluppà standard chì riflettenu l'affirmazioni di u Giappone.
- Dopu à l'adopzione pruposta di a prova di u cortu circuitu internu obligatoriu è a prova di combustione simulata (IEC 62619), BAJ hà da cuntinuà à guidà e discussioni nantu à a standardizazione domestica è internaziunale di a sicurità di a batteria, a funziunalità, etc.
- BAJ cooperarà cù NITE (Infrastruttura Tecnica Naziunale di u Giappone per a Valutazione di u Produttu) per scopre cumu valutà a sicurità è a funziunalità di e batterie. Inoltre, JEMA esplorerà ancu a prumuzione internaziunale di e suluzioni chì utilizanu fonti di energia distribuite cumprese batterie di fabbricazione giapponese.
- Sviluppu di l'utilizazione di a bateria per novi scopi è servizii cunnessi. Per esempiu, u putenziale di u mercatu glubale di navi elettriche, aerei, machini agriculi, etc., è scopra u sustegnu di batterie per guadagnà i mercati d'oltremare è prumove l'ingressu di novi imprese. Inoltre, a prumuzione di V2X guidata da V2H (Vehicle to Home) serà ancu discutitu.
- Assicurà e risorse upstream
- Per assicurà u supportu nantu à e risorse per l'imprese (espansione di l'investimentu è altre sub-pulitica, rinfurzà a funzione di guaranzia di u debitu (rilassendu e cundizioni di guaranzia di cumplimentu)). Per rinfurzà a cooperazione trà l'imprese è l'imprese di l'utilizatori di batterie, i pruduttori, l'istituzioni finanziarie di u guvernu, etc., è per scopre i piani di custruisce un sistema per assicurà i diritti è l'interessi.
- Per assicurà i diritti è l'interessi, a cuuperazione cù i paesi pertinenti serà rinfurzata da a realizazione di seminarii d'investimentu è di riunioni cumuni privati pùblichi cù i paesi proprietarii di risorse (Australia, Sudamerica, Africa, etc.) per assicurà i diritti è l'interessi upstream.
- Per prumove a coordinazione internaziunale di i minerali. Ogni annu BASC farà sondaggi di questionarii cù cumpagnie membri cum'è u scopu di seguità l'ultimu statutu d'investimentu di l'industria.
- Sviluppu di tecnulugia di nova generazione
- Per prumove a ricerca è u sviluppu attraversu a cullaburazione industria-accademia-governu. Per rinfurzà u sustegnu di u sviluppu di a tecnulugia di batterie di a nova generazione à traversu u Fondu d'Innuvazione Verde, etc. Per accelerà u sviluppu di e batterie di a prossima generazione è di i materiali centrati nantu à e batterie di tutti i stati solidi (cumpresu u sviluppu di a basa di valutazione di materiale), è u sviluppu di a tecnulugia di riciclamentu. Intornu à u 2030, u scopu di realizà l'usu praticu di e batterie à stati solidi, è ancu i vantaghji tecnichi in e tecnulugia di batterie novi cumpresi batterie innovatori (halogenuri, batterie d'anodu di zincu, etc.)
- Per migliurà a prova di rendiment è e strutture di valutazione di sicurezza per e batterie di a prossima generazione, etc.
- Per rinfurzà u ligame trà i siti di ricerca è sviluppu è u sviluppu di e risorse umane nantu à e batterie è e batterie di a prossima generazione incluse.
- Crea u mercatu domesticu
- Per prumove a diffusione di i veiculi elettrici. In u 2035, u 100% di e vendite di vitture di passageri novi saranu veiculi elettrici, è sustene attivamente a custruzzione di l'infrastruttura di compra è carica di veiculi elettrici.
- Per prumove a popularizazione di batterie per u almacenamentu di energia, è pruvate à cuntinuà à sviluppà novi
- usa per e batterie, scopre novi spazii d'applicazione, prumove in modu cumpletu a diversificazione di i mercati di a dumanda, è stimulà cumplettamente u potenziale di sviluppu di l'industria di e batterie.
- In quantu à u sistema di almacenamentu di l'energia cunnessu à u sistema di rete elettrica, cunziddi chì farà parte di l'infrastruttura di energia elettrica in u futuru, BAJ cooperarà cù gruppi pertinenti per assicurà a sicurezza di u sistema di almacenamentu è a sicurità necessaria cum'è infrastruttura di energia elettrica.
- Rinforzà a furmazione di talentu
- Per stabilisce "Kansai Battery Talent Training Center" in a regione di Kansai induve l'industrii ligati à a batteria sò cuncentrati, è aduprà l'equipaggiu di analisi avanzatu di u Kansai Development Center è l'equipaggiu di fabricazione di batterie per fà l'insignamentu di campu.
- Rafforza a fabricazione di batterie domestiche è l'ambiente di usu
- Per stabilisce u scopu di un sistema di riciclamentu domesticu prima di u 2030, capisce ancu a circulazione di batterie dismantelate, rinfurzà a capacità di riciclamentu di batterie usate, Studià è pigliate misure per attivà u mercatu di batterie reutilizate, è custruisce una fundazione di riciclamentu. BASC hà da prumove a standardizazione di riciclamentu è discussioni nantu à i normi di batterie facili da riciclà, etc. JEMA hà da custruisce solu suluzioni di riciclamentu per i sistemi di almacenamentu residenziale di lithium-ion.
- Per prumove e discussioni nantu à l'approvvigionamentu di l'energia rinnuvevule è i metudi di implementazione chì aiutanu à migliurà a cumpetitività industriale. Hè impurtante ancu di furnisce un bonu ambiente di pruduzzione per a fabricazione di batterie (terra è electricità boni). Inoltre, e discussioni nantu à i piani per riduce e fatture di l'electricità di u Giappone seranu promossi cuntrullendu i costi di l'energia, etc.
- Revisione di i regulamenti pertinenti (Attu di Proteczione di u focu). BAJ hè ancu implicatu in i piani di re-discute e disposizioni pertinenti di a lege di prutezzione di u focu, cumpresi: ① in quantu à a diversificazione è a grande capacità di i tipi di batterie (capacità 4800Ah, rivisione di rigulamenti unità); ②Riguardu à a rivalutazione basatu annantu à e caratteristiche di l'equipaggiu di a batteria. (Perchè ci sò periculi di sicurezza cum'è u focu per e batterie, a Legge di Proteczione di u focu di u Giappone cunsidereghja merchenzie periculose è regula strettamente l'almacenamiento è l'installazione di batterie. E batterie applicabili regulate da a "Legge di Proteczione di u focu" sò batterie industriali cù una capacità di 4800Ah ( equivalente à 17,76 kWh) o sopra.
- Unificazione di interfacce hardware è software ligati à l'equipaggiu di fabricazione
IN RESUME
Analisi da a nova versione di u Giappone di "Strategia di l'industria di a batteria"
1) U Giappone hà da rinfurzà u mercatu di batterie di lithium-ion liquidu è rinfurzà a cumpetitività internaziunale di e batterie in i trè settori seguenti: sustenibilità (impronta di carbone, riciclamentu, sicurezza di batterie); Trasfurmazione digitale (fabbricazione è sviluppu intelligente, integrazione IoT, servizii di batterie, intelligenza artificiale) è trasfurmazioni verdi (sviluppu di batterie à stati solidi, riducendu u cunsumu d'energia).
2) U Giappone hà da cuntinuà à sviluppà i so sforzi in u campu di e batterie à u statu solidu è i piani per a produzzione di massa è a messa in usu di e batterie à u statu solidu in u 2030.
3) Per prumove a popularizazione di i veiculi elettrici in u mercatu domesticu è rializà l'elettrificazione di tutti i veiculi
4) Prestate attenzione à u riciclamentu di e batterie, furmulà standard di riciclamentu, sviluppà metudi di riciclamentu, migliurà a riciclabilità di e batterie, etc.
Da sta pulitica di l'industria di batterie, si pò vede chì u Giappone hà cuminciatu à rializà i sbagli di a so pulitica energetica in u passatu. Intantu, e pulitiche di novu formulate sò più in linea cù i tendenzi di u sviluppu di l'industria, in particulare e pulitiche di riciclamentu di e batterie è di batterie à u statu solidu.
Tempu di Postu: Feb-02-2024