FOUNDU
Torna u 16 d'aprile di u 2014, l'Unione Europea hà emessu uDirettiva per l'equipaggiu radio 2014/53/UE (RED), in qualeL'articulu 3(3)(a) stipulava chì l'equipaggiu radio deve esse conformi à i requisiti basi per a cunnessione cù i caricatori universali.. L'interoperabilità trà l'equipaggiu radio è l'accessori cum'è i caricatori pò solu l'usu di l'equipaggiu radio è riduce i rifiuti è i costi innecessarii è chì u sviluppu di un caricatore cumunu per categurie o classi particulari di equipamentu radio hè necessariu, in particulare per u benefiziu di i cunsumatori è altri fini. - utilizatori.
In seguitu, u 7 di dicembre di u 2022, l'Unione Europea hà publicatu a direttiva mudificante(UE) 2022/2380- a Direttiva Universal Charger, per cumplementà i requisiti specifichi per i caricatori universali in a direttiva RED. Questa rivisione hà per scopu di riduce i rifiuti elettronici generati da a vendita di l'equipaggiu radio è di minimizzà l'estrazione di materia prima è l'emissioni di diossidu di carbonu derivanti da a produzzione, u trasportu è a eliminazione di caricatori, prumove cusì una ecunumia circular.
Per avanzà megliu l'implementazione di a Direttiva Caricatore Universale, l'Unione Europea hà emessuC/2024/2997notificazione u 7 di maghju 2024, chì serve cum'èun documentu di guida per a Direttiva Universal Charger.
A seguita hè una introduzione à u cuntenutu di a Direttiva Universal Charger è u documentu di guida.
Direttiva Carica Universale
Scopu di applicazione:
Ci hè un totale di 13 categurie d'equipaggiu radio, cumprese smartphones, tablette, fotocamere digitali, cuffie, console di video games portatili, parlanti portatili, e-readers, tastiere, mouse, sistemi di navigazione portatili è laptop.
Specificazione:
L'equipaggiu radio deve esse equipatuUSB Type-Ci porti di carica chì rispettanu uEN IEC 62680-1-3:2022standard, è stu portu deve esse accessibile è operabile in ogni mumentu.
Capacità di carricà u dispusitivu cù un filu chì hè conforme à EN IEC 62680-1-3: 2022.
Apparecchiatura radio chì pò esse caricata in cundizionipiù di 5V voltage / 3A
putenza attuale / 15Wduverebbe sustene uUSB PD (Power Delivery)protokollu di carica rapida in cunfurmità cùEN IEC 62680-1-2:2022.
Requisiti di etichetta è marca
(1)Marca di u dispusitivu di carica
Indipendentemente da se l'equipaggiu radio vene cun un dispositivu di carica o micca, l'etichetta seguente deve esse stampata nantu à a superficia di l'imballaggio in una manera chjara è visibile, cù a dimensione "a" essendu più grande o uguale à 7 mm.
equipamentu radiu cù dispusitivi di ricarica Equipamentu radiu senza dispusitivi di carica
(2) Etichetta
L'etichetta seguente deve esse stampata nantu à l'imballaggio è u manuale di l'equipaggiu radio.
- "XX" rapprisenta u valore numericu chì currisponde à a putenza minima necessaria per carica l'equipaggiu radio.
- "YY" rapprisenta u valore numericu chì currisponde à a putenza massima necessaria per arrivà à a velocità massima di carica per l'equipaggiu radio.
- Se l'equipaggiu radio supporta protokolli di carica rapida, hè necessariu indicà "USB PD".
Tempu di implementazione:
A data di implementazione obligatoria perl'altre 12 categurie diequipamentu radio, escludendu i laptops, hè u 28 di dicembre di u 2024, mentri a data di implementazione perlaptopshè u 28 d'aprile di u 2026.
Documentu di guida
U documentu di guida spiega u cuntenutu di a Direttiva Universal Charger in forma di Q & A, è stu testu hà estratto alcune risposte impurtanti.
Problemi nantu à u campu di applicazione di a direttiva
Q: A regulazione di a Direttiva Universal Charger RED s'applica solu à l'equipaggiu di carica?
A: Iè. U Regolamentu Universal Charger s'applica à i seguenti equipaghji radio:
I categurie 13 di l'equipaggiu radio specificate in a Direttiva Universal Charger;
L'equipaggiu radiu equipatu di batterie rechargeable removable o integrate;
L'equipaggiu radio capace di ricaricare cablatu.
Q: Facelul'equipaggiu radiu cù batterie internu cadenu sottu à i regulamenti di u REDUniversaleDirettiva Charger?
A: No, l'equipaggiu radio cù batterie interne chì sò alimentati direttamente da a corrente alternata (AC) da l'alimentazione di rete ùn hè micca inclusu in u scopu di a Direttiva Universal Charger RED.
Q: I laptops è altri apparecchi radio chì necessitanu una putenza di carica di più di 240W sò esentati da a regulazione di u Caricatore Universale?
A: No, per l'equipaggiu radio cù una putenza di carica massima chì supera i 240W, deve esse inclusa una soluzione di carica unificata cù una putenza di carica massima di 240W.
Quistioni circadirettivaprese di carica
Q: Ci sò altri tipi di sockets di carica permessi in più di i sockets USB-C?
A: Iè, altri tipi di sockets di carica sò permessi sempre chì l'equipaggiu radio in u scopu di a direttiva hè dotatu di u socket USB-C necessariu.
Q: U socket USB-C 6 pin pò esse usatu per a carica?
A: No, solu i socket USB-C specificati in a norma EN IEC 62680-1-3 (12, 16, è 24 pin) ponu esse aduprati per a carica.
Quistioni riguardantidirettiva cargingprotocoli
Q: Ci sò altri protokolli di carica patentati permessi in più di USB PD?
A: Iè, altri protokolli di carica sò permessi sempre chì ùn interferiscenu micca cù u funziunamentu normale di USB PD.
Q: Quandu si usanu protokolli di carica supplementari, hè permessu chì l'equipaggiu radio superi 240W di putenza di carica è 5A di corrente di carica?
A: Iè, basta chì u standard USB-C è u protokollu USB PD sò rispettati, hè permessu chì l'equipaggiu radio superi 240W di putenza di carica è 5A di corrente di carica.
Quistioni riguardantidetaching èaassembleacargingdi dispusitivi
Q : Can radiuequipaggiuesse vendutu cù un dispositivu di caricas?
A: Iè, pò esse vendutu cù o senza dispositivi di carica.
Q: U dispusitivu di carica furnitu separatamente à i cunsumatori da l'equipaggiu radio deve esse identicu à quellu vendutu in a scatula cù?
A: No, ùn hè micca necessariu. Fornisce un dispositivu di carica cumpatibile hè abbastanza.
CONSIGLI
Per entra in u mercatu di l'UE, l'equipaggiu radio deve esse equipatua USB Type-Cportu di caricachì cunforme cù uEN IEC 62680-1-3: 2022 standard. L'equipaggiu radio chì supporta a carica rapida deve ancu esse conformiu protocolu di carica rapida USB PD (Power Delivery) cum'è specificatu in EN IEC 62680-1-2: 2022. A scadenza di l'applicazione per e 12 categurie restanti di dispusitivi, eccettu l'urdinatori portatili, si avvicina, è i pruduttori duveranu prontu à realizà autocontrolli per assicurà a conformità.
Tempu di Postu: Settembre-06-2024