Impronta di carbone
Sfondate è prucessu di uEU's "Novu Regulamentu di Batteria"
Regolamentu di l'UE nantu à Batterie è Batterie Rifiuti,canusciutu macari comu luU novu regulamentu di l'UE di batterie, hè stata pruposta da l'UE in dicembre 2020 per abrogà gradualmente a Direttiva 2006/66/CE, mudificà u Regolamentu (UE) No 2019/1020, è aghjurnà a legislazione UE di batterie.
L'attuale Direttiva di batterie (2006/66/CE), publicata in u 2006, stabilisce principalmente limiti à u valore limite è a marcatura di sustanzi dannosi (mercuriu, cadmiu è piombo) cuntenuti in batterie pusate in u mercatu di l'UE, ma ùn specifica micca altre prestazioni. indicatori in u stadiu di a pruduzzione di a bateria, l'usu è u riciclamentu. UNovu Regulamentu di Batteria cumpensà sta carenza, prupunendu una seria di esigenze per batterie più sustinibili, riciclabili è sicure, cumprese e regule di l'impronta di carbone, u cuntenutu minimu di riciclamentu, i normi di rendiment è di durabilità, etc. L'aghjunzione di l'impronta di carbone in questa mudificazione di u regulamentu di a batteria hà attiratu una attenzione particulari da i pruduttori. Ricertamenti, MCM hà ricivutu un gran numaru di dumande in relazione à questu, cusì edità è analizà u cuntenutu è i bisogni di l'impronta di carbonu quì per a vostra riferimentu.
Requisiti per l'impronta di carbone
Capitulu 7 di uNovu Regulamentu di Batteria hè circa i requisiti di l'impronta di carbone per e batterie di i veiculi elettrici, i veiculi ligeri è e batterie industriali. Batterie di veiculi elettrichi è batterie industriali ricaricabili cù una capacità di più di 2kWh deve esse accumpagnate da documenti tecnichi. Ogni mudellu di batteria è ogni batch di pianta di fabricazione deve avè una dichjarazione di l'impronta di carbonu, cumprese:
(a) infurmazione nantu à u fabricatore;
(b) Documenti nantu à u tipu di bateria à quale a dichjarazione hè applicata;
(c) infurmazione nantu à a situazione geografica di e instalazioni di produzzione di batterie;
(d) L'impronta di carbone di u ciclu di vita di a bateria hè in kilogrammi di CO2 equivalente;
(e) L'impronta di carbone di a batteria in ogni tappa di u so ciclu di vita;
(f) U numeru d'identificazione di a dichjarazione di conformità UE di a batteria
U metudu di calculu di l'impronta di carbone
I metudi di calculu di l'impronta di carbone sò datu in l'Appendice II di uNovu Regulamentu di Batteria. Ci sò trè tippi:
1) Impronta ambientale di u produttu (PEF)
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013H0179&from=EN
2) Reguli di categuria di l'impronta ambientale di u produttu (PEFCR)
https://green-business.ec.europa.eu/environmental-footprint-methods_en
3) Accordi internaziunali è avanzati tecnichi in u campu di a valutazione di u ciclu di vita
U calculu di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita deve esse basatu annantu à a fattura di materiali, energia è materiali ausiliari utilizati per pruduce un tipu particulare di bateria in una pianta particulare. In particulare, cumpunenti elettronichi (cum'è unità di gestione di batterie, unità di sicurezza) è materiali di l'elettrodi pusitivi sò cuntributori maiò à l'impronta di carbone di e batterie. A dichjarazione di l'impronta di carbone deve esse per u tipu di bateria prodotta in un situ di produzzione specificu. I cambiamenti in a lista di materiale o in u mischju di energia utilizatu necessitanu un novu calculu di l'impronta di carbone di u mudellu di bateria.
Valutazione di u rendiment di l'impronta di carbone
Basatu nantu à a distribuzione di u valore di l'impronta di carbone dichjarata di a batteria in u mercatu, a valutazione di u rendiment di l'impronta di carbone serà determinata per ottene a differenziazione di u mercatu. A categuria A hè a megliu categuria cù u più bassu impattu di u ciclu di vita di l'impronta di carbonu. A Cummissione determinerà a soglia massima di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita per e batterie industriali cù una capacità di più di 2 kWh basatu nantu à a valutazione di prestazione. Tandu, e batterie chì superanu u sogliu di l'impronta di carbonu ùn ponu micca esse esportati in l'UE.
Data di implementazione di l'impronta di carbone
²Da u 1 di lugliu di u 2024, e batterie di i veiculi elettrici, e batterie di i veiculi di trasportu liggeru è e batterie industriali seranu tenute à dichjarà e so impronte di carbonu;
²Da u 1 di ghjennaghju di u 2025, e batterie di i veiculi elettrici, e batterie di i veiculi di trasportu ligeri è e batterie industriali necessitanu una valutazione di u rendiment di l'impronta di carbonu;
(A Cummissione Europea publicarà u metudu di valutazione da u 31 dicembre 2024)
²Da u 1 di lugliu di u 2027, e batterie di i veiculi elettrici, e batterie di i veiculi di trasportu ligeru è e batterie industriali cù energia sopra à 2 kWh seranu dumandate à avè un sogliu massimu di l'impronta di carbonu di u ciclu di vita.
(A Cummissione Europea emetterà una soglia di impronta di carbonu da u 1 di lugliu di u 2025)
Tariffa di carbone
Breve introduzione
Meccanisimu di Ajustamentu di u Bordu di Carbone(CBAM) hè una tarifa speciale nantu à l'emissioni di diossidu di carbonu nantu à i prudutti impurtati, cunnisciuta ancu com'è u tributu di l'ajustamentu di u cunfini di carbone. In u 2021, per ghjunghje l'obiettivu di riduce l'emissioni di carbone di 55% da u 2030, l'UE hà introduttuAdatta per 55, una seria di prughjetti di legislazione chì includenu tariffu di carbone.
Scopu di applicazione
CBAM copre i campi di l'azzaru, cimentu, fertilizzanti, aluminiu è elettricità, chimichi (idrogenu, ammonia, acqua ammoniaca) è polimeri (prodotti plastichi). Certi paesi o regioni sò esentati da i tassi pertinenti, cumpresi principalmente paesi o regioni non-UE chì anu unitu à u sistema di cummercializazione di emissioni di l'UE, o paesi è regioni chì anu ricunnisciutu mutualmente u sistema di cummercializazione di emissioni di l'UE, ma escludendu a Cina.
Oggettu di tassazione
U sughjettu fiscale di CBAM hè l'importatore in a UE.L'importatori sò tenuti à registrà cù l'autorità amministrativa CBAM di l'UE è ponu impurtà prudutti pertinenti solu dopu l'appruvazioni. A seguente hè a formula di calculu di u costu:
Tariffe CBAM = prezzu di carbone per unità (EUR/ton) x emissioni di carbone (ton)
Emissioni di carbone (tunnellate) =cintensità di emissione di arbon × quantità di produttu (tunnellate)
Periudu di transizione
CBAM hà da principià l'operazione di prova in uttrovi di questu annu. U periodu da 2023 à 2026 serà a tappa di l'operazione di prova transitoria di CBAM. Duranti u periodu di transizione, l'impurtatori di l'UE anu bisognu di presentà dati trimestrali di emissioni (infurmazione nantu à u voluminu tutale di i prudutti impurtati in u trimestre, emissioni di carbonu dirette è indirette di i prudutti impurtati, i costi di emissioni di carbonu pagati da i prudutti impurtati in u paese d'origine, etc.) è ùn serà micca necessariu di pagà i tariffi di carbone nantu à i prudutti impurtati. Da u 2027 in poi, l'importatori di l'UE seranu richiesti di presentà una quantità currispondente di credenziali elettroniche CBAM, vale à dì, i tariffi di carbone seranu imposti.
Note: 1. Emissioni dirette di carbone: L'emissione di un pruduttu durante a produzzione sottu u cuntrollu direttu di u pruduttore.
2. Emissioni indirette di carbonu: L'emissioni causate da u cunsumu di l'electricità durante a produzzione di u pruduttu.
EU CBAM usa u metudu tutale di u ciclu di vita per misurà l'emissioni di carbonu. Se una impresa ùn pò micca calculà accuratamente, l'intensità di emissioni di carbonu predeterminata hè l'intensità di emissioni di carbone media di u rendimentu di emissioni di carbonu più bassu (in fondu 10%) di uimprese pruducia u listessu tipu di prudutti in u paese exportatore. Se a cumpagnia ùn furnisce micca dati nantu à l'emissioni di carbonu, l'intensità media di u carbonu di i più bassi di emissioni di carbonu (in fondu 5%) di l'imprese chì producenu u listessu tipu di prudutti in l'UE serà aduprata.
Cunclusioni
L'impronta di carbonu attraversa tuttu u ciclu di vita di a batteria, chì implica materie prime, produzzione, supply chain, applicazione è riciclamentu. L'UENovu Regulamentu di Batteria è i tariffi di carbone prestanu una attenzione particulari à l'emissioni di carbone di i prudutti, è facenu requisiti più stretti è chjaru per e dichjarazioni di l'impronta di carbone di a batteria, a valutazione di u rendiment è i soglii, è i materiali riciclati. Attualmente, l'industria di e batterie di a Cina ùn hà micca standard è metudi di cuntabilità di l'impronta di carbonu matura, è i dati di l'impronta di carbone di a batteria sò basicamente vuoti. Ch'ella sia a prima dichjarazione di dati di l'impronta di carbonu, o a classificazione di l'impronta di carbonu successiva è i regulamenti di soglia portaranu grandi sfide à u prezzu di vendita di u produttu è à l'esportazione. Avà ci sò alcune cumpagnie di batterie domestiche chì anu lanciatu prudutti zero-carbon, magazzini zero-carbon, fabbriche zero-carbon. L'altri cumpagnie anu ancu bisognu di capiscenu puntualmente è di risponde à i requisiti di i regulamenti di l'UE u più prestu pussibule, per assicurà chì l'esportazione di batterie è altri prudutti à l'UE rispettu i regulamenti.
U prossimu mese vi purterà una interpretazione di i cumpunenti riciclabili di e batterie in u Capitulu 8 di l'UE's Novu Regulamentu di Batteria: batterie portable, batterie di trasportu ligeru, batterie industriali, batterie di veìculi elettrici è batterie di l'automobile.
Postu tempu: Jul-08-2023