L'edizione standard ANSI/CAN/UL/ULC 2271-2023, chì si applica à a prova di sicurezza di a batteria per i Veiculi Elettrici Leggeri (LEV), hè stata publicata in settembre 2023 per rimpiazzà u vechju standard di a versione 2018. Questa nova versione di u standard hà cambiamenti in definizioni. , esigenze strutturali, è esigenze di prova.
Cambiamenti in difinizzioni
- Aggiunta di a definizione di u Sistema di Gestione di Batterie (BMS): Un circuitu di cuntrollu di a batteria cù dispositivi di prutezzione attivi chì monitorizza è mantene e cellule in a so regione operativa specificata: è chì impedisce e cundizioni di sovraccarico, sovracorrente, sovratemperatura, sottotemperatura è sopra scaricamentu di e cellule.
- Aggiunta di a definizione di a Moto Elettrica: Un veiculu di mutore elettricu chì hà un sediu o una sella per l'usu di u cavaliere è pensatu per viaghjà nantu à micca più di trè roti in cuntattu cù a terra, ma escludendu un trattore. Una motocicletta elettrica hè pensata per l'usu nantu à e strade pubbliche cumprese l'autostrade.
- Aghjunghje a definizione di Scooter Elettricu: Un dispositivu chì pesa menu di centu libbra chì:
a) Hà un manubriu, un pavimentu o un sediu chì pò esse stallatu o pusatu nantu à l'operatore, è un mutore elettricu;
b) Pò esse alimentatu da u mutore elettricu è / o u putere umanu; è
c) Hà una velocità massima di più di 20 mph nantu à una superficia di livellu pavimentatu quandu hè alimentatu solu da u mutore elettricu.
Mudificazione di l'esempii LEV: A moto elettrica hè eliminata è i veiculi aerei senza pilota (UAV) sò aghjuntu.
- Aggiunta di Definizione di Dispositivi di E-Mobilità Personale: Una divisa di mobilità di u cunsumadore destinata à un unicu cavaliere cù un trenu di trasmissione elettrica ricaricabile chì equilibra è propulsa u cavaliere, è chì pò esse furnitu cù un manicu per afferrà mentre cavalca. Questa divisione pò esse o ùn pò micca esse autoequilibrata.
- Aggiunta di definizioni di Prutezzione Primaria di Sopracorrente, Prutezzione Primaria di Sicurezza, Dispositivi Protettivi Attivi, è Dispositivi di prutezzione passivi.
- Definizione di l'aggiunta di e cellule di ioni di sodiu: Cellule chì sò simili in a custruzzione à e cellule di ioni di lithium, salvu chì utilizanu sodiu cum'è l'ionu di trasportu cù un elettrodu pusitivu custituitu da un compostu di sodiu, è un anodu di carbonu o simili cù un aqua o non-aqueous. è cù un sali compostu di sodiu dissolutu in l'elettroliti. (Esempii di cellule di ioni di sodiu sò cellule prussiane o cellule d'ossidu di metalli di transizione)
Cambiamenti in i bisogni di a struttura
Parti metalliche Resistenza à a corrosione
1.Enslosures di l'assemblea di almacenamiento di energia elettrica mentale (EESA) deve esse resistente à a corrosione. I recinti metallici fatti di i seguenti materiali sò cunsiderati cum'è i requisiti di resistenza à a corrosione:
Copper, aluminium, o acciaio inox; è
b) Bronzu o ottone, unu di i quali cuntene almenu 80% di rame.
2.Addizione di i requisiti di resistenza à a corrosione per i recinti ferrosi:
L'involucri di ferro per l'applicazione interna deve esse prutetti contra a corrosione per smaltatura, pittura, galvanizzazione o altri mezzi equivalenti. L'involucri di ferru per l'appiecazione à l'esternu deve esse cumpletu cù a prova di spruzza salina di 600 ore in CSA C22.2 No. 94.2 / UL 50E. I metudi supplementari per ottene a prutezzione di corrosione secondu CSA C22.2 No 94.2 / UL 50E ponu esse accettati.
Livelli d'insulazione è terra protettiva
A conformità di u sistema di messa a terra protettiva pò esse valutata secondu u novu articulu di teste intelligente di stu standard - test di continuità di messa in terra.
Analisi di sicurità
1.Addition di esempi di analisi di sicurità. Un analisi di sicurezza di u sistema deve dimustrà chì e seguenti cundizioni ùn sò micca periculosi. E seguenti cundizioni sò cunsiderate à u minimu, ma ùn sò micca limitati à:
a) Sovratensione e sottotensione di celle di batteria;
b) Battery over-temperature è sottu-temperatura; è
c) Sovracorrente di batteria dovuta a condizioni di carica e scarica.
2.Modificazione di i dispositi di prutezzione di salvezza (hardware):
a) I requisiti per l'analisi di u modu di Farilure è l'effettu (FMEA) in UL 991;
b) A Prutezzione contr'à i difetti interni per assicurà i requisiti di sicurezza funziunale in UL 60730-1 o CSA E60730-1 (Clause H.27.1.2); o
c) A Prutezzione contr'à i difetti per assicurà i requisiti di sicurezza funzionale (requisiti di a Classe B) in CSA C22.2 No.0.8 (Sezione 5.5) per determinà a conformità è identificà e teste necessarie per verificà a tolleranza di un colpa unica.
3.Modificazione di i requisiti di prutezzione di u doevide (software):
a) UL 1998;
b) Requisiti di a Classe B di u Software di CSA C22.2 No.0.8; o
c) I requisiti di Contrils Using Software (Requisiti di Classe di Software B) in UL 60730-1 (Clause H.11.12) o CSA E60730-1.
4.Addizione di esigenze BMS per a prutezzione di cellula.
S'ellu hè affidatu per mantene e cellule in i so limiti operativi specificati, u sistema di gestione di a batteria (BMS) mantene e cellule in i limiti di tensione è di corrente specificati per prutegge da a sovraccarica è a scarica eccessiva. U BMS hà ancu mantene e cellule in i limiti di temperatura specificati chì furnisce a prutezzione di u surriscaldamentu è di u funziunamentu di a temperatura. Quandu si rivisione i circuiti di sicurezza per determinà chì i limiti di a regione operativa di a cellula sò mantenuti, e tolleranze di u circuitu / cumpunente protettivu sò cunsiderate in a valutazione. Componenti cum'è fusibili, interruttori di circuiti o altri dispositi è pezzi determinati necessarii per u funziunamentu previstu di u sistema di batterie chì deve esse furnitu in l'usu finale LEV, deve esse identificati in l'istruzzioni di installazione.
Aggiunta di esigenze di circuitu di prutezzione.
Se i limiti operativi specificati sò superati, un circuitu protettivu limitarà o chjude a carica o scaricamentu per impedisce escursioni oltre i limiti operativi. Quandu si verifica un scenariu periculosu, u sistema hà da cuntinuà à furnisce a funzione di sicurità o andà in un statu sicuru (SS) o un statu di risichi (RA). Se a funzione di sicurità hè stata dannata, u sistema resta in u statu sicuru o in u statu di risichi indirizzatu finu à chì a funzione di salvezza hè stata restaurata è u sistema hè statu cunsideratu accettabile per operare.
Aggiunta di esigenze EMC.
I circuiti à u statu solidu è i cuntrolli di u software, affidati cum'è a prutezzione primaria di sicurezza, saranu valutati è testati per verificà l'immunità elettromagnetica in cunfurmità cù i Testi di Immunità Elettromagnetica di UL 1973 se ùn sò micca testati cum'è parte di a valutazione di u standard di sicurezza funzionale.
Cell
1.Addizione di esigenze per e cellule di ioni di Sodium. E cellule di ioni di sodiu sò conformi à i requisiti di e cellule di ioni di sodiu di UL/ULC 2580 (identicu à u requisitu di prestazione è di marcatura per e cellule di litio secondarie in UL/ULC 2580), cumprese a conformità cù tutti i testi di rendiment per e cellule.
2.Addition of requirements for repurposed cells. Batterie è sistemi di batterie chì utilizanu cellule è batterie ripurtate anu da assicurà chì e parti ripurtate sò passate per un prucessu accettabile per a reutilizazione in cunfurmità cù UL 1974.
Pruvate i cambiamenti
Test di sovraccarico
- In più di u requisitu chì durante a prova, a tensione di e cellule deve esse misurata.
- Aggiunta di u requisitu chì Se BMS riduce a corrente di carica à una valvola più bassa vicinu à a fine di a fase di carica, a mostra deve esse caricata continuamente cù a corrente di carica ridotta finu à chì i risultati finali si verificanu.
- Eliminazione di u requisitu chì se u dispusitivu di prutezzione in u circuitu attivatu, a prova deve esse ripetuta per almenu 10 minuti à u 90% di u puntu di viaghju di u dispusitivu di prutezzione o à un certu percentuale di u puntu di viaghju chì permette a carica.
- In più di u requisitu chì, in u risultatu di a prova di sovraccarica, a tensione massima di carica misurata nantu à e cellule ùn deve micca superà a so regione operativa normale.
carica alta tariffa
- Aggiunta di una prova di carica di alta tarifa (stessi requisiti di prova cum'è UL 1973);
- U ritardu di BMS hè ancu cunsideratu in u risultatu di a prova: U currente di sovraccarica pò superà a corrente di carica massima per una breve durata (in pochi secondi) chì hè in u tempu di ritardu di a rilevazione BMS.
Cortu Circuit
- Elimina l'esigenza chì se un dispositivu protettivu in u circuitu opera, a prova hè ripetuta à u 90% di u puntu di viaghju di u dispusitivu di prutezzione o à qualchì percentuale di u puntu di viaghju chì permette a carica per almenu 10 min.
OverricàSottuScaricatuTest
- Aggiunta di a prova di sovraccarichi sottu scaricamentu (i requisiti di prova sò listessi à UL 1973)
Overdischarge
- Aghjunghje u requisitu chì a tensione di e cellule deve esse misurata durante a prova.
- In più di u requisitu chì, in u risultatu di a prova di overdischarge, a tensione di scarica minima misurata nantu à e cellule ùn deve micca sopra u so intervallu di funziunamentu normale.
Test di temperatura (aumentu di temperatura)
- In più di u requisitu chì se i paràmetri di carica massimi varianu cù a temperatura, a corrispondenza trà i paràmetri di carica è a temperatura deve esse chjaramente specificata in l'istruzzioni di carica è u DUT deve esse caricatu sottu à i paràmetri di carica più severi.
- Cambia u requisitu di pre-condizione. I ciculi di carica è scaricamentu sò tandu ripetuti per un minimu totale di 2 ciculi cumpleti di carica è scaricamentu, finu à chì i cicli di carica è scaricamentu consecutivi ùn cuntinueghjanu à aumentà a temperatura massima di a cellula più di 2 ° C。 (5 ciculi di carica è scaricamentu sò necessarii). in a versione vechja)
- Aghjunghje u requisitu chì a prutezzione termale è i dispositi di prutezzione di sovracorrente ùn anu micca operatu.
Test di continuità di messa a terra
Aghjunghje a prova di continuità di messa a terra (i requisiti di prova sò listessi à UL 2580)
Test di tolleranza di cuncepimentu di fallimentu di una sola cellula
E batterie di lithium secondarie chì anu una energia nominale più grande di 1 kWh saranu sottumessi à a prova di tolleranza di cuncepimentu di fallimentu di una sola cellula di UL / ULC 2580).
Riassuntuy
A nova versione di UL 2271 annulla e motociclette elettriche in a gamma di prudutti (e motociclette elettriche seranu incluse in u scopu di UL 2580) è aghjunghje droni; cù u sviluppu di batterie di sodium-ion, più è più LEV l'utilizanu cum'è supply power. I requisiti per e cellule di ioni di sodiu sò aghjuntu à a nova versione standard. In quantu à a prova, i dettagli di a prova sò stati ancu migliurati è più attenzione hè stata pagata à a sicurità di a cellula. A furia termale hè stata aghjunta per e grande batterie.
Nanzu, New York City avia mandatu chì e batterie per e biciclette elettriche, scooters elettrichi è veiculi elettrichi ligeri (LEV) devenu esse conformi à UL 2271. Questa rivisione standard hè ancu per cuntrullà in modu cumpletu a sicurità di a bateria di e biciclette elettriche è altri equipaghji. Se l'imprese volenu entre in u mercatu di l'America di u Nordu, anu bisognu di capiscenu è risponde à i requisiti di i novi standard in una manera puntuale.
Tempu di Postu: Dec-07-2023