Requisiti di sicurezza per a batteria di trazione di i veiculi elettrici in Indianu
U Guvernu Indianu hà promulgatu Reguli Centrali di Veiculi Motori (CMVR) in u 1989. I Regoli stipulanu chì tutti i veiculi di strada, i veiculi di machini di custruzzione, i veiculi agriculi è forestali chì sò applicabili à CMVR devenu dumandà a certificazione obligatoria da i corpi di certificazione accreditati da u Ministeru di Trasportu di l'India. I Regoli marcanu l'iniziu di a certificazione di i veiculi in India. U 15 di settembre di u 1997, u guvernu indianu hà stabilitu u Cumitatu di Standard di l'Industria di l'Automobile (AISC), è u secretariu ARAI hà scrittu i normi pertinenti è li emette.
A batteria di trazione hè u cumpunente chjave di sicurezza di i veiculi. L'ARAI hà successivamente elaboratu è emessu i normi AIS-048, AIS 156 è AIS 038 Rev.2 specificamente per i so requisiti di prova di sicurezza. Cum'è u primu standard, AIS 048 serà rimpiazzatu da AIS 156 & AIS 038 Rev.2 da u 1 d'aprile di u 2023.
Standard
I punti di forza di MCM
A/ MCM hè stata dedicata à a certificazione di a batteria per più di 13 anni, hà acquistatu una reputazione di u mercatu elevatu è qualificazioni di teste cumpletu.
B/ MCM hà righjuntu u ricunniscenza mutuale di e dati di teste cù i laboratorii indiani, a prova di testimoni pò esse realizata in u laboratoriu MCM senza mandà campioni in India.
Tempu di Postu: Set-12-2023