L'Autorità Indiana hà publicatu un novu batch di lista CRS di apparecchi elettrici

L'11 di nuvembre di u 2020, u Ministeru Indianu di l'Industrie Pesanti è l'Imprese Publice hà publicatu un novu Ordine di Controlu di Qualità (QCO), vale à dì l'Ordine di l'Equipatura Elettrica (Controllu di Qualità), 2020.L'equipaggiu elettricu elencatu quì sottu deve esse conformi à i standard indiani currispondenti. I prudutti specifichi è i normi currispondenti sò mostrati quì sottu. A data obbligatoria hè pruposta per esse l'11 di nuvembre di u 2021.

 India CRS

Dopu a liberazione di u quintu batch of CRS list last month, l'India hà aghjurnatu un batch of electric products list this month. Una velocità di aghjurnamentu cusì vicinu mostra chì u guvernu indianu accelerà u ritmu di certificazione obligatoria di più prudutti elettrici è elettronichi. A maiò parte di i prudutti annunziati finu à avà ponu esse pruvati è applicati per a certificazione. U tempu di certificazione hè di circa 1-3 mesi. I clienti sò cunsigliati di pianificà in anticipu secondu i so bisogni. Per i dettagli, cuntattate u serviziu di u cliente MCM o a squadra di vendita.

 

【India MTCTE】

L'India TEC hà emessu misure di liberazione lenta per u prugramma di certificazione MTCTE, allargendu u termini per accettà i rapporti di prova emessi da laboratori stranieri ILAC à u 30 di ghjugnu 2021. Questa estensione hè solu per iesigenze tecniche parte di u prucessu di certificazione MTCTE, vale à dì, tutti i Requisiti Essenziali eccettu i Requisiti di Sicurezza è Requisiti EMI / EMC.

 


Tempu di post: 20-Jan-2021