U 1 d'aprilest 2023, u Ministeru Indianu di l'Industrie Pesanti (MHI) hà publicatu documenti chì dichjaranu un posponimentu di l'implementazione di cumpunenti di i veiculi d'incentivazione. L'incentive nantu à a batteria, u sistema di gestione di a batteria (BMS) è a batteriacellule, chì inizialmente avissi principiatu u 1 d'aprilest, serà posposta finu à u 1 d'ottobrest.
In uttrovi 2022, l'India MHI hà publicatu un schema d'incentivazione per i cumpunenti di i veiculi. Se e cellule, BMS è i pacchetti di batterie passanu a prova seguente, u fabricatore pò dumandà l'indennità.
- Elementi di teste di cellula: Impattu, ciclismo di temperatura, scontru, vibrazione, fuga termica, simulazione di altitudine.
- Elementi di prova BMS: Prutezzione di sovracorrente, connettore di cumunicazione, verificazione di tensione cellulare, verificazione di sensore di corrente, verificazione di temperatura cellulare, verificazione di temperatura MOS, verificazione MOS di carica è scarica, verificazione di rail di alimentazione, verificazione di corrente di fusible, verificazione di funzione di bilanciu di cellula.
- Elementi di prova di u pacchettu di batterie: Stress di l'involucro, caduta, ingressu d'acqua, impattu, carica di sbilanciamentu.
Tempu di post: 26-jun-2023