Requisitu EMC Globale per i Prodotti Elettrichi è Elettronici

新闻模板

Baccunsentu

A cumpatibilità elettromagnetica (EMC) si riferisce à un statu di funziunamentu di l'equipaggiu o di un sistema chì travaglia in un ambiente elettromagneticu, in quale ùn emettenu micca interferenze elettromagnetiche intollerabili (EMI) à altri equipaghji, nè seranu affettati da EMI da altri equipaghji. EMC cuntene i seguenti dui aspetti:

  • Eun equipamentu o un sistema ùn generà EMI chì supera u limitu in u so ambiente di travagliu.
  • Equipment o un sistema hà certu anti-interferenza in ambiente elettromagneticu, è hà certu margine.

Sempre più prudutti elettrici è elettronichi sò pruduciuti cù u sviluppu rapidu di a tecnulugia. Siccomu l'interferenza elettromagnetica interferiscenu cù l'altri equipaghji, è ancu causanu danni à u corpu umanu, parechji paesi anu regulatu reguli obligatorii in l'equipaggiu EMC. Quì sottu hè l'intruduzione per a regula EMC in UE, USA, Giappone, Corea di u Sud è Cina chì avete bisognu di cunfurmà:

 

L'UE

I prudutti devenu esse conformi à u requisitu CE nantu à EMC è marcati cù u logu "CE" per indicà chì u pruduttu hè conformeNantu à un Novu Approcciu à l'Armonizazione Tecnica è Norme.A direttiva per EMC hè 2014/30/UE. Sta direttiva copre tutti i prudutti elettrici è elettronichi. A direttiva copre parechji standard EMC di EMI è EMS. Quì sottu sò standard utilizati cumuni:

  • Cclassificatu per funzione

1

  • Classificatu per ambiente

2

L'USA

A Cummissione Federale di Comunicazione (FCC) hè u dipartimentu di regulazione per EMC. A FCC hà publicatu più di 100 standard chì partenu da a Parte 0. Questi standard sò listati in 47 CFR, chì hè u requisitu obligatoriu per entra in u mercatu americanu. A FCC richiede un modu di certificazione differente secondu diversi tipi di prudutti.

3

Giappone

U requisitu EMC di u Giappone vene da a Legge di Sicurezza di i Prodotti Elettrichi, chì hè nantu à a certificazione PSE.

PSE copre 116 prudutti elettrici specifichi è 341 prudutti elettrici senza specifichi. Per questi prudutti, anu bisognu di rispettà micca solu a regula di sicurezza, ma ancu i requisiti EMC. Attualmente ci hè solu EMI inclusa in u regulamentu EMC di u Giappone. I normi pertinenti sò quì sottu:

4

 

Corea

KC hè u schema di certificazione obligatoriu in Corea di u Sud. Dapoi u 1 di lugliust2012, KC hà separatu EMC è a certificazione di sicurezza, è i certificati seranu emessi separatamente.

Dapoi u 1 di lugliust2013, Korea Communication Commission (KCC), u dipartimentu chì regula e regule EMC, cambia à MSIP.

Per i prudutti cù cumpunenti di oscillazione di più di 9kHz duveranu fà test EMC, cumprese EMI è EMS.

5

Cina

In Cina, ci hè una certificazione CCC per i prudutti elettrici è elettronichi EMC. Attualmente ci hè solu esigenza di interferenza è onda armonica. L'analisi EMS ùn hè micca necessariu.

6

Avvisu

Ci hè parechje differenzi per i requisiti EMC trà i paesi. Per esempiu, a regula FCC, PSE è a Cina richiede solu a prova EMI, ma in l'UE è in Corea di u Sud anu bisognu di EMI è EMS, chì hè una dumanda più stretta. Dunque, prima di entre in u vostru mercatu di destinazione, saria megliu cunnosce i regulamenti in anticipu.

S'ellu ci hè qualchì esigenza, vi invitemu à cuntattateci.

项目内容2


Tempu di Postu: 28-Septembre 2023