Regolamenti UE / Direttive nantu à i Requisiti di Sustanze Chimiche

新闻模板

Sfondate

Cù u sviluppu di a tecnulugia è l'accelerazione di l'industrializazione, i chimichi sò largamente usati in a produzzione. Sti sustanzii ponu pruvucà a contaminazione di l'ambiente durante a produzzione, l'usu è u scaricamentu, disturbendu cusì l'equilibriu di l'ecosistema. Certi chimichi cù proprietà carcinogeniche, mutageniche è tossiche ponu ancu causà diverse malatie sottu esposizione à longu andà, chì ponenu una minaccia per a salute umana.

Cum'è un impurtante promotore di a prutezzione di l'ambiente internaziunale, l'Unione Europea (UE) hè dunque attivamente pigliata misure è promulgazione di regulamenti per limità e diverse sustanzi dannosi mentre rinfurzendu a valutazione è a vigilazione di i sustanzi chimichi per riduce u dannu à l'ambiente è l'omu. L'UE hà da cuntinuà à aghjurnà è à migliurà e lege è i regolamenti in risposta à i novi prublemi ambientali è di salute cum'è u prugressu scientificu è tecnologicu è a cuscenza cognitiva avanzanu. A sottu hè una introduzione dettagliata à i regolamenti / direttive pertinenti di l'UE nantu à i requisiti di sustanzi chimichi.

 

A direttiva RoHS

2011/65/UE Direttiva nantu à a limitazione di l'usu di certi sustanzi periculosi in l'apparecchi elettrici è elettronichi(Direttiva RoHS) hè adirettiva obbligatoriaformulatu da l'UE. A Direttiva RoHS stabilisce e regule per a limitazione di l'usu di sustanzi periculosi in l'apparecchi elettrici è elettronichi (EEE), per prutege a salute umana è a sicurità ambientale, è prumove u riciclamentu è l'eliminazione di i rifiuti di l'apparecchi elettrici è elettronichi.

Scopu di applicazione

L'equipaggiu elettronicu è elettricu cù una tensione nominale micca più di 1000V AC o 1500V DCinclude, ma ùn hè micca limitatu à, e seguenti categurie:

grandi apparecchi domestici, picculi apparecchi, tecnulugia di l'informatica è telecomunicazioni, apparecchi di cunsumu, apparecchi di illuminazione, arnesi elettrichi è elettronichi, ghjoculi è attrezzature sportive recreative, attrezzature mediche, strumenti di surviglianza (cumpresi detectors industriali) è vending machines.

 

Esigenza

A Direttiva RoHS richiede chì e sostanze ristrette in l'apparecchi elettrici è elettronichi ùn deve micca superà i so limiti di cuncentrazione massima. I dettagli sò i seguenti:

Sustanza ristretta

(Pb)

(Cd)

(PBB)

(DEHP)

(DBP)

Limiti di cuncentrazione massima (per pesu)

0,1 %

0,01 %

0,1 %

0,1 %

0,1%

Sustanza ristretta

(Hg)

(Cr+6)

(PBDE)

(BBP)

(DIBP)

Limiti di cuncentrazione massima (per pesu)

0,1 %

0,1 %

0,1 %

0,1 %

0,1%

Etichetta

I pruduttori sò tenuti à emette una dichjarazione di cunfurmità, cumpilà a documentazione tecnica, è appiccicà a marcatura CE à i prudutti per dimustrà a conformità à a Direttiva RoHS.A documentazione tecnica deve include rapporti di analisi di sustanzi, fatture di materiali, dichjarazioni di i fornitori, ecc. I pruduttori anu da mantene a documentazione tecnica è a dichjarazione di cunfurmità di l'UE per almenu 10 anni dopu chì l'equipaggiu elettricu è elettronicu hè messu in u mercatu per preparà per a vigilazione di u mercatu. cuntrolli. I prudutti chì ùn rispettu micca i regulamenti ponu esse sottumessi à ricurdà.

 

Regolamentu REACH

(CE) No 1907/2006REGULAMENTE in quantu à a Registrazione, Valutazione, Autorizazione è Restrizzione di Sustanze Chimiche (REACH), chì hè u regulamentu nantu à a registrazione, valutazione, autorizazione è restrizzione di i sustanzi chimichi, rapprisenta un pezzu di legislazione critica per a gestione preventiva di l'UE di i sustanzi chimichi chì entranu in u so mercatu. U regulamentu REACH hà per scopu di assicurà un altu livellu di prutezzione per a salute umana è l'ambiente, prumove metudi alternativi per valutà i periculi di e sustanzi, facilità a libera circulazione di sustanzi in u mercatu internu, è simultaneamente rinfurzà a competitività è l'innuvazione.I cumpunenti principali di u regulamentu REACH includenu registrazione, valutazione,l'autorizazione, è restrizzioni.

Iscrizzione

Ogni fabricatore o importatore chì fabrica o importa chimichi in una quantità tutalepiù di 1 tonna / annuhè necessariu ditrasmette un dossier tecnicu à l'Agenzia Europea di Chemicals (ECHA) per a registrazione. Per i sustanzipiù di 10 tonnellate / annu, una valutazione di sicurezza chimica deve ancu esse realizatu, è un rapportu di sicurezza chimica deve esse cumpletu.

  • Se un pruduttu cuntene Sustanze d'Alta Preoccupazione (SVHC) è a cuncentrazione supera u 0,1% (per pesu), u fabricatore o importatore deve furnisce una Scheda di Dati di Sicurezza (SDS) à l'utilizatori downstream è trasmette infurmazioni à a basa di dati SCIP.
  • Se a cuncentrazione di SVHC supera u 0,1% in pesu è a quantità supera 1 tonnellata / annu, u fabricatore o importatore di l'articulu deve ancu avvisà l'ECHA.
  • Se a quantità tutale di una sustanza chì hè stata registrata o notificata righjunghji u prossimu soglia di tonnellaggio, u pruduttore o l'importatore deve furnisce immediatamente à l'ECHA l'infurmazioni supplementari necessarie per quellu livellu di tonnellatura.

Valutazione

U prucessu di valutazione comprende duie parti: valutazione di dossier è valutazione di sustanzi.

A valutazione di u dossier si riferisce à u prucessu per quale l'ECHA rivisiona l'infurmazioni tecniche di u dossier, i requisiti standard d'informazione, e valutazioni di sicurezza chimica è i rapporti di sicurezza chimica presentati da l'imprese per determinà a so conformità à i requisiti stabiliti. S'ellu ùn risponde micca à i requisiti, l'impresa hè tenuta à presentà l'infurmazioni necessarii in un tempu limitatu. L'ECHA sceglie almenu u 20% di i schedari in più di 100 tunnellate / annu per l'ispezione ogni annu.

L'evaluazione di a sustancia hè u prucessu di determinazione di i periculi presentati da sustanzi chimichi per a salute umana è l'ambiente. Stu prucessu include una valutazione di a so toxicità, rotte di esposizione, livelli di esposizione è dannu potenziale. Basatu nantu à i dati di periculu è u tunnellu di sustanzi chimichi, l'ECHA sviluppa un pianu di valutazione triennale. L'autorità cumpetenti realizanu poi a valutazione di sustanza in cunfurmità cù stu pianu è cumunicanu i risultati.

Auturizazione

U scopu di l'autorizazione hè di assicurà u funziunamentu di u mercatu internu, chì i risichi di SVHC sò cuntrullati bè è chì sti sustanzi sò gradualmente rimpiazzati da sustanzi o tecnulugii alternativi ecunomicu è tecnicumente adattati. L'applicazioni d'autorizazione devenu esse presentate à l'Agenzia Europea di l'Ambiente cù un modulu di dumanda d'autorizazione. A classificazione di SVHC include principalmente e seguenti categurie:

(1) Sustanze CMR: E sustanzi sò carcinogeni, mutageni è tossichi per a ripruduzzione

(2) Sustanze PBT: E sustanzi sò persistenti, bioaccumulative è tossiche (PBT)

(3) Sustanze vPvB: E sustanzi sò assai persistenti è altamente bioaccumulative

(4)Altri sustanzi per i quali ci hè evidenza scientifica chì ponu avè effetti serii nantu à a salute umana o l'ambiente

Restrizzione

L'ECHA limitarà a pruduzzione o l'impurtazione di una sustanza o articulu in l'UE se cunsidereghja chì u prucessu di pruduzzione, fabricazione, mette in u mercatu presenta un risicu per a salute umana è l'ambiente chì ùn pò micca esse cuntrullatu bè.Sustanze o articuli inclusi in a Lista di Sustanze Restricted (REACH Appendice XVII) devenu rispettà e restrizioni prima di pudè esse prudutte, fabbricate o messe in u mercatu in l'UE, è i prudutti chì ùn rispettanu micca i requisiti seranu ricurdati èpenalizatu.

Attualmente, i requisiti di REACH Annex XVII sò incorporati in u novu Regolamentu di Batteria di l'UE. To impurtà in u mercatu di l'UE, hè necessariu di rispettà i requisiti di REACH Annex XVII.

Etichetta

U regulamentu REACH ùn hè micca attualmente in u scopu di u cuntrollu CE, è ùn ci sò micca requisiti per a certificazione di conformità o marcatura CE. Tuttavia, l'Agenzia di Supervisione è Amministrazione di u Mercatu di l'Unione Europea farà sempre cuntrolli casuali nantu à i prudutti in u mercatu di l'UE, è se ùn rispondenu micca à i requisiti di REACH, affruntàranu u risicu di esse ricurdati.

 

POPRegulamentu

(UE) 2019/1021 Regulamentu nantu à i Pollutanti Organichi Persistenti, chjamatu Regulamentu POPs, hà u scopu di riduce l'emissioni di sti sustanziali è prutegge a salute umana è l'ambiente da i so danni, pruibendu o restringendu a produzzione è l'usu di pollutanti organici persistenti. I contaminanti organici persistenti (POP) sò inquinanti organici persistenti, bioaccumulativi, semi-volatili è altamente tossici, chì sò capaci di trasportu à longu andà chì ponenu un periculu seriu per a salute umana è l'ambiente attraversu l'aria, l'acqua è l'ambiente. organismi viventi.

U Regolamentu POPs si applica à tutte e sustanzi, mischii è articuli in l'UE.Elenca i sustanzi chì deve esse cuntrullati è specifica e misure di cuntrollu currispundenti è i metudi di gestione di l'inventariu. Prupone ancu misure per riduce è cuntrullà a so liberazione o emissione. Inoltre, u regulamentu copre ancu a gestione è l'eliminazione di i rifiuti chì cuntenenu POP, assicurendu chì i cumpunenti di POP sò distrutti o sottumessi a trasfurmazioni irreversibile, in modu chì i residui è e emissioni rimanenti ùn presentanu più e caratteristiche POP.

Etichetta

Simile à REACH, a prova di conformità è l'etichettatura CE ùn sò micca necessarie per u mumentu, ma e restrizioni regulatori anu da esse rispettate.

Direttiva Batterie

2006/66/CE Direttiva nantu à e pile è accumulatori è i rifiuti di pile è accumulatori(indicata cum'è a Direttiva Batterie), si applica à tutti i tipi di batterie è accumulatori, eccettu l'equipaghji ligati à l'interessi essenziali di sicurezza di i Stati Membri di l'UE è l'equipaggiu destinatu à esse lanciatu in u spaziu. A Direttiva stabilisce disposizioni per l'immissione in u mercatu di pile è accumulatori, è ancu disposizioni specifiche per a raccolta, u trattamentu, a ricuperazione è l'eliminazione di i rifiuti di pile.Ta so direttivahè previstu di esseabrogata u 18 d'aostu 2025.

Esigenza

  1. Tutte e batterie è l'accumulatori messi nantu à u mercatu cù un cuntenutu di mercuriu (per pesu) più di 0,0005% sò pruibiti.
  2. Tutte e batterie è l'accumulatori portatili messi nantu à u mercatu cù un cuntenutu di cadmiu (per pesu) più di 0,002 % sò pruibiti.
  3. I dui punti sopra ùn s'applicanu micca à i sistemi di alarme d'emergenza (cumpresa l'illuminazione d'emergenza) è à l'equipaggiu medicale.
  4. L'imprese sò incuraghjite à migliurà a prestazione ambientale generale di e batterie in tuttu u so ciclu di vita, è à sviluppà batterie è accumulatori cù menu piombo, mercuriu, cadmiu è altre sustanzi periculosi.
  5. I Stati membri di l'UE elaboranu piani adatti di raccolta di batterie di rifiuti, è i fabbricanti/distributori anu registratu è furnisce servizii gratuiti di raccolta di batterie in i Stati membri in cui vendenu. Se un pruduttu hè equipatu di una bateria, u so fabricatore hè ancu cunsideratu un fabricatore di batterie.

 

Etichetta

Tutte e batterie, l'accumulatori è i pacchetti di batterie duveranu esse marcati cù un logu di u dustbin barratu, è a capacità di tutte e batterie è accumulatori portatili è veiculi deve esse indicata nantu à l'etichetta.Batterie è accumulatori chì cuntenenu più di 0,002 % di cadmiu o più di 0,004 % di piombo sò marcati cù u simbulu chimicu pertinente (Cd o Pb) è copre almenu un quartu di l'area di u simbulu.U logu deve esse chjaramente visibile, leggibile è indelebile. A cobertura è e dimensioni sò conformi à e disposizioni pertinenti.

 

Logo dustbin

 

Direttiva WEEE

2012/19/UE Direttiva nantu à i rifiuti di apparecchi elettrici è elettronichi(RAEE) hè un regime chjave di l'UE perRaccolta è trattamentu RAEE. Definisce misure per prutege l'ambiente è a salute umana prevenendu o riducendu l'impatti negativi di a produzzione è di a gestione di RAEE è prumove u sviluppu durevule per migliurà l'efficienza di l'usu di e risorse.

Scopu di l'applicazione

L'equipaggiu elettronicu è elettricu cù una tensione nominale micca più di 1000V AC o 1500V DC, cumpresi i seguenti tipi:

Apparecchiatura di scambiu di temperatura, schermi, schermi è equipaghji chì cuntenenu schermi (cù una superficia più grande di 100 cm2), grande equipaggiu (cun ​​​​dimensioni esterne più di 50cm), picculi equipi (cù dimensioni esterne chì ùn superanu micca 50cm), picculi equipi di tecnulugia di l'informatica è telecomunicazioni ( cù dimensioni esterne micca più di 50 cm).

Esigenza

  1. A direttiva impone à i Stati Membri di piglià misure adatte per prumove a riutilizazione, u disassemblamentu è u riciclamentu di i RAEE è i so cumpunenti in cunfurmità cù uesigenze di eco-designdi a Direttiva 2009/125/CE; i pruduttori ùn impediscenu micca a riutilizazione di RAEE per via di caratteristiche strutturali specifiche o di prucessi di fabricazione, salvu in casi speciali.
  2. I Stati membri piglianu e misure appropriateper sorte è raccoglie currettamente i RAEE, dendu priurità à l'equipaggiu di scambiu di temperatura chì cuntenenu sustanzi chì deplete l'ozone è gasi fluorurati di serra, lampade fluorescenti chì cuntenenu mercuriu, pannelli fotovoltaici è equipaghji chjuchi. I Stati membri assicuranu ancu l'implementazione di u principiu di "responsabilità di u pruduttore", chì impone à e cumpagnie di stabilisce impianti di riciclamentu per ottene u tassu minimu di raccolta annuale basatu nantu à a densità di pupulazione. I RAEE classificati duveranu esse trattati bè.
  3. L'imprese chì vendenu prudutti elettrici è elettronichi in l'UE sò registrate in u Statu Membru di destinazione per a vendita in cunfurmità cù i requisiti pertinenti.
  4. L'equipaggiu elettronicu è elettricu deve esse marcatu cù i simboli richiesti, chì deve esse chjaramente visibili è micca facilmente purtati fora di l'equipaggiu.
  5. A Direttiva impone à i Stati Membri di stabilisce sistemi d'incentivazione è sanzioni adatti per assicurà chì u cuntenutu di a Direttiva pò esse cumpletamente implementatu.

 

Etichetta

L'etichetta WEEE hè simile à l'etichetta di a direttiva di a batteria, tramindui chì esigenu u "simbulu di cullezzione separata" (logo dustbin) per esse marcatu, è e specificazioni di dimensioni ponu riferite à a direttiva di a batteria.

 

Direttiva ELV

2000/53/CEDirettiva nantu à i veiculi in fine di vita(Direttiva ELV)copre tutti i veiculi è i veiculi in fine di vita, cumpresi i so cumpunenti è i materiali.Hè per scopu di prevene a generazione di rifiuti da i veiculi, di prumove a riutilizazione è a ricuperazione di i veiculi in fine di vita è di i so cumpunenti è à migliurà a prestazione ambientale di tutti l'operatori implicati in u ciculu di vita di i veiculi.

Esigenza

  1. I valori massimi di cuncentrazione per pesu in materiali omogenei ùn deve micca più di 0,1% per u piombo, cromu esavalente è mercuriu, è 0,01% per u cadmiu. I veiculi è e so parti chì superanu i limiti di cuncentrazione massima è chì ùn sò micca in u scopu di l'esenzioni ùn saranu micca messi in u mercatu.
  2. U disignu è a pruduzzione di i veiculi anu da cunsiderà pienamente u smantellamentu, a riutilizazione è u riciclamentu di i veiculi è e so parti dopu à esse scrapped, è ponu esse integrati più materiali riciclati.
  3. L'operatori ecunomichi stabiliscenu sistemi per cullà tutti i veiculi in fine di a vita è, induve tecnicamente fattibile, i pezzi di rifiuti derivanti da a riparazione di i veiculi. I veiculi in fine di a vita sò accumpagnati da un certificatu di distruzzione è esse trasferiti à un stabilimentu di trattamentu autorizatu. I pruduttori rendenu dispunibuli l'infurmazioni di smantellamentu ecc. in sei mesi dopu a messa in u mercatu di un veiculu è soportanu tutti o a maiò parte di i costi di a cullizzioni, u trattamentu è a ricuperazione di i veiculi in fine di vita.
  4. I Stati membri piglianu e misure necessarie per assicurà chì l'operatori ecunomichi stabiliscenu sistemi adatti per a cullizzioni di i veiculi in fine di vita è ghjunghjenu l'obiettivi currispondenti di ricuperazione è riutilizazione è riciclamentu, è chì u magazzinu è u trattamentu di tutti i veiculi in fine di vita piglianu. postu in cunfurmità cù i requisiti tecnichi minimi pertinenti.

Etichetta

L'attuale direttiva ELV hè stata inclusa in i requisiti di a nova lege di a batteria di l'UE. S'ellu hè un pruduttu di batterie di l'automobile, deve risponde à i requisiti di ELV è di a lege di a batteria prima chì a marca CE pò esse applicata.

Cunclusioni

In sintesi, l'UE hà una larga gamma di restrizioni à i sustanzi chimichi per riduce l'usu di sustanzi periculosi è prutegge a salute umana è a sicurità ambientale. Sta serie di misure hà avutu un impattu prufondu annantu à l'industria di e batterie, sia prumove u sviluppu di materiali di batterie più amichevuli di l'ambiente è prumove l'innuvazione tecnologica è u sviluppu, è migliurà a cuscenza di i cunsumatori di i prudutti pertinenti è sparghje u cuncettu di sviluppu durevule è cunsumu verde. Siccomu e lege è i regulamenti pertinenti cuntinueghjanu à migliurà è i sforzi regulatori sò rinfurzati, ci sò ragioni per crede chì l'industria di e batterie cuntinueghja à sviluppà in una direzzione più sana è più ecologica.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2024