Requisiti d'accessu à u mercatu di l'UE per i veiculi elettrici leggeri

新闻模板

  1. categuria

I normi regulatori di l'UE per i veiculi elettrici leggeri sò basati nantu à a velocità è a prestazione di guida.

微信截图_20240806153647

l I veiculi di sopra sò rispettivamente ciclomotori elettrici è motociclette elettriche, appartenenti à e categurie L1 è L3 di veiculi L, chì sò derivati ​​da i requisiti di u Regolamentu (UE) 168/2013.nantu à l'appruvazioni è a vigilazione di u mercatu di veiculi è quadricicli à dui o trè roti. I veiculi elettrici à dui o trè roti necessitanu appruvazioni di tipu è anu bisognu di eseguisce a certificazione E-mark. Tuttavia, i seguenti tipi di veiculi ùn sò micca in u scopu di i veiculi di a categuria L:

  1. Veiculi cù una velocità massima di cuncepimentu micca più di 6 km / h;
  2. Biciclette assistite à pedalicù muturi ausiliari cù putenza nominale massima cuntinuu minore o uguale à250W, chì taglierà a pruduzzione di u mutore quandu u cavaliere smette di pedalà, riducendu gradualmente a pruduzzione di u mutore è infine tagliatu prima chì a velocità ghjunghje.25 km/h;
  3. Veiculi auto-equilibranti;
  4. Veiculi senza sedi;

Pò esse vistu chì e biciclette à pedale di bassa velocità è di bassa putenza cù assistenza elettrica, veiculi di equilibriu, scooters è altri veiculi elettrichi ligeri ùn appartenenu micca à u scopu di i veiculi à dui o trè roti (non-categoria L). Per cumpiendu e lacune in i requisiti regulatori per questi veiculi ligeri senza a categuria L, l'UE hà compilatu i seguenti standard:

EN 17128:Veiculi motorizzati leggeri per u trasportu di persone è di merchenzie è facilità cunnesse è micca sottumessi à appruvazioni di tipu per l'usu in strada - Veiculi elettrici leggeri persunali (PLEV) 

图片1 

L'e-bike mostrata sopra entra in u scopu di a norma EN 15194, chì richiede una velocità massima di menu di 25 km / h. Hè necessariu attentu à a natura insubstituibile di "equitazione" di e-bike, chì deve esse equipatu di pedali è motori ausiliari, è ùn pò micca esse cumpletamente guidati da i motori ausiliari. I veiculi guidati interamente da muturi ausiliarii sò classificati cum'è motociclette. I Regolamenti di a licenza di guida di l'UE (Direttiva 2006/126 / EC) stipulanu chì i cunduttori di scooter di motori duveranu avè una licenza di guida di classe AM, i cunduttori di motociclette anu bisognu di una licenza di guida di classe A, è i ciclisti ùn anu micca bisognu di licenza.

  图片2

Dapoi u 2016, u Cumitatu Europeu per a Standardizazione hà cuminciatu à sviluppà norme di sicurezza cunsigliate per i veiculi elettrici persunali ligeri (PLEV). Cumpresi scooters elettrici, scooters elettrici Segway, è veiculi di bilanciu elettrici (unicicli). Questi veiculi sò guvernati da a norma EN 17128, ma a velocità massima deve esse ancu menu di 25 km / h.

 

2. Requisiti di accessu à u mercatu

  • I veiculi di a categuria L sò sottumessi à i regulamenti ECE è necessitanu appruvazioni di tipu, è i so sistemi di batterie anu bisognu di risponde à i requisiti di ECE R136. Inoltre, i so sistemi di batterie devenu ancu risponde à i requisiti di u recente regulamentu di batterie di l'UE (UE) 2023/1542.
  • Ancu s'è e biciclette assistite da l'energia elettrica ùn anu micca bisognu di certificazione di tipu, anu ancu risponde à i requisiti CE di u mercatu di l'UE. Cum'è a Direttiva Macchina (EN 15194 hè un standard coordinatu in a Direttiva Macchina), a Direttiva RoHS, a Direttiva EMC, a Direttiva WEEE, etc. Dopu avè cumpletu i requisiti, una dichjarazione di cunfurmità è a marca CE sò ancu richieste. Si deve esse nutatu chì, ancu s'è a valutazione di sicurezza di i prudutti di batterie ùn hè micca inclusa in a Direttiva Macchine, hè ancu necessariu di risponde simultaneamente à i requisiti di EN 50604 (requisiti di EN 15194 per e batterie) è di u novu regulamentu di batterie (UE) 2023. / 1542.
  • Cum'è e biciclette assistite da l'energia, i veiculi elettrici persunali ligeri (PLEV) ùn necessitanu micca appruvazioni di tipu, ma devenu risponde à i requisiti CE. È e so batterie anu bisognu di risponde à i requisiti di EN 62133 è di u novu regulamentu di batterie (UE) 2023/1542.

项目内容2


Tempu di Postu: Aug-07-2024