Sfondate
U 14 di ghjugnuth 2023, u parlamentu di l'UEappruvàda nova lege chì avissi a rivisione direttive batterie UE, chì copredisignu, fabricazione è gestione di i rifiuti. A nova regula rimpiazzà a direttiva 2006/66/EC, è hè chjamatu New Battery Law. On July 10, 2023, u Cunsigliu di l'Unione Europea hà aduttatu u regulamentu è l'hà publicatu in u so situ ufficiale. Stu regulamentu entre in vigore u 20th ghjornu da a data di publicazione.
A Direttiva 2006/66/CE hè circaambientaleprutezzione è batterie perdugestione. Tuttavia, l'antica direttiva hà i so limiti cù un altu aumentu di a dumanda di batterie. Basatu nantu à a vechja direttiva, a nova lege definisce e regulesustenibilità, prestazione, sicurezza, cullizzioni, riciclà è repurpose a vita. Regula ancu chì l'utilizatori finali è l'operatori pertinenti duveranu essefurnitucù a furmazione di a batteria.
Misure chjave
- Limite l'usu di mercuriu, cadmiu è piombo.
- Batteria ricaricabile per l'industria, batteria di trasportu ligeru è batterie EV chì sò più di 2 kWh duverebbe furnisce a dichjarazione di l'impronta di carbone è l'etichetta obbligatoriamente. Questu serà implementatu 18 mesi dopu chì a regulazione hè valida.
- A lege regula u minimu diriciclabilelivellu di materia attiva
- Cuntenutu dicobaltu, piombo, lithium ènicheldi novi batterie deve esse dichjarata in documenti 5 anni dopu chì a nova lege hè valida.
-Dopu chì a nova lege dura più di 8 anni, u percentuale minimu di cuntenutu riciclabile hè: 16% di cobalt, 85% di piombo, 6% di lithium, 6% di nickel.
-Dopu chì a nova lege dura più di 13 anni, u percentuale minimu di cuntenutu riciclabile hè: 26% di cobalt, 85% di piombo, 12% di lithium, 15% di nickel.
- Batterie rechargeable per l'industria, batterie di trasportu ligeru è batterie EV chì sò più di 2kWh duveranu esseattaccatucù un documentu chì diceelettrochimicaprestazione è durabilità.
- E batterie portatili deve esse pensate per esse facilmente eliminate o rimpiazzate.
(Portablebatterie deve esse cunsideratu cum'è facilmente cacciatu da utilizatori finali. Questu significa chì e batterie ponu esse eliminate cù arnesi dispunibili in u mercatu invece di strumenti specializati, salvu chì l'arnesi specializati sò furniti liberamente.)
- U sistema di almacenamentu d'energia stazionariu, chì appartene à a batteria industriale, duverebbe fà una valutazione di sicurezza. Questu serà implementatu 12 mesi dopu a validità di u regulamentu.
- Batterie LMT, batterie industriali cù capacità di più di 2kWh è batterie EV duveranu furnisce passaportu digitale, chì pò esse accessu scannendu u codice QR. Questu serà implementatu 42 mesi dopu a validità di u regulamentu.
- Ci sarà due diligence per tutti l'operatori ecunomichi, eccettu per e PMI cù un redditu operatu inferiore à 40 milioni d'euros.
- Ogni batteria o u so pacchettu deve esse marcatu CE. U numeru d'identificazione di u corpu notificatu deve esse ancumarcatued accantu à a marcatura CE.
- A gestione di a salute di a batteria è l'aspettativa di vita deve esse furnita. Questu include: a capacità restata, i tempi di ciculu, a velocità di l'autodiscarica, SOC, etc. Questu serà implementatu 12 mesi dopu chì a lege hè valida.
Ultimi prugressi
Dopuu votu finali in plenaria, u Cunsigliu hà da avà à appruvà formalmente u testu prima di a so publicazione in u Gazzetta Ufficiale di l'UE pocu dopu è a so entrata in vigore.
Quì'Ci hè ancu assai tempu prima chì a nova lege entre in vigore, tantu tempu abbastanza per l'imprese per reagisce. Tuttavia, l'imprese duveranu ancu piglià l'azzioni u più prestu pussibule per esse pronti per u futuru cummerciale in Europa.
Tempu di post: Jul-25-2023