Nuvelle misurazioni di prova chì rimpiazzanu u cortocircuitu internu -Un analisi detallatu nantu à u novu,
Un analisi detallatu nantu à u novu,
Per a sicurità di e persone è di a pruprietà, u guvernu di Malaysia stabilisce un schema di certificazione di produttu è mette a sorveglianza di l'apparecchi elettronici, l'infurmazioni è i materiali multimediali è di custruzzione. I prudutti cuntrullati ponu esse esportati in Malesia solu dopu avè ottenutu certificatu di certificazione di produttu è etichettatura.
SIRIM QAS, una filiale interamente di proprietà di l'Istitutu Malasianu di Norme di l'Industria, hè l'unica unità di certificazione designata di l'agenzii regulatori naziunali malesi (KDPNHEP, SKMM, etc.).
A certificazione di a batteria secondaria hè designata da KDPNHEP (Ministeru Malasianu di u Cummerciu Internu è di u Cunsumu) cum'è l'unica autorità di certificazione. Attualmente, i pruduttori, l'importatori è i cummercianti ponu dumandà a certificazione à SIRIM QAS è dumandà a prova è a certificazione di batterie secondarie sottu u modu di certificazione licenziata.
A batteria secondaria hè attualmente sottumessa à a certificazione voluntaria, ma sarà prestu in u scopu di a certificazione obligatoria. A data esatta obligatoria hè sottumessa à l'ora ufficiale di l'annunziu malese. SIRIM QAS hà digià cuminciatu à accettà e richieste di certificazione.
Certificazione di batteria secondaria Standard: MS IEC 62133:2017 o IEC 62133:2012
● Stabbilitatu un bonu scambiu tecnicu è u canali di scambiu d'infurmazioni cù SIRIM QAS chì hà assignatu un specialista per trattà cù i prughjetti MCM è e dumande solu è per sparte l'ultime precisamente infurmazione di questa zona.
● SIRIM QAS ricunnosce i dati di teste MCM in modu chì i campioni ponu esse testati in MCM invece di consegna in Malesia.
● Per furnisce un serviziu unicu per a certificazione malese di batterie, adattatori è telefunini.
IEC 62660-3: 2022 varieghja da a versione 2014 cum'è seguita. A colonna di Reasons of Change hè inferitu da u nostru travagliu propiu, chì pò esse valenu cum'è riferimentu. A nova versione cita una nova prova di shorting interna forzata. U novu metudu hè di stimulà u shorting internu penetrendu per creà tabulazioni pusitivi è negativi in a capa 1 è 2 shorting. A prucedura hè a seguita: Fixazione di a cellula: Dopu a carica cumpleta, riparà a cellula in i strumenti di prova. La cellule doit être isolée électriquement du banc d'essai. A cellula è l'indenter si movenu longu l'assi perpendiculari. A pusizioni di indentazione deve esse a stessa descritta in shorting internu forzatu. Cunnessu a linea di surviglianza: A linea di monitorizazione di a temperatura nantu à a superficia di a cellula, a tensione di a cellula, a tensione di u terminal negativu di a cellula è l'intender (a tensione deve esse arregistrata cù mostra). freccia di almenu 1000 Hz); Pressu l'intender à a cellula cù una velocità constante di 0,01 mm/s. A velocità di stampa pò esse più veloce di 0,01 mm / s se pò esse realizatu un cortu circuitu internu di una o duie strati. A stampa deve esse firmata quandu una caduta di tensione brusca visibile hè rilevata, è l'intendente deve esse liberatu da a cellula è liberate a stampa.