U Ministeru di e Finanze hà publicatu un Avvisu nantu à a Pulitica di Suvvenzione per a Prumozione di Veiculi Energetici Novi,
TISI,
TISIhè l'abbreviazione di Thai Industrial Standards Institute, affiliatu à u Dipartimentu di l'Industria Tailandese. TISI hè rispunsevule per a formulazione di e norme domestiche è di participà à a formulazione di standard internaziunali è a supervisione di i prudutti è di a prucedura di valutazione qualificata per assicurà a conformità è u ricunniscenza standard. TISI hè una urganizazione regulatoria autorizata da u guvernu per a certificazione obligatoria in Tailanda. Hè ancu rispunsevule per a furmazione è a gestione di i normi, l'appruvazioni di u laboratoriu, a furmazione di u persunale è a registrazione di i prudutti. Hè nutatu chì ùn ci hè micca un corpu di certificazione obbligatoria non governamentale in Tailanda.
Ci hè una certificazione voluntaria è obligatoria in Tailanda. I loghi TISI (vede Figure 1 è 2) sò permessi d'utilizà quandu i prudutti cumplenu i standard. Per i prudutti chì ùn sò micca stati standardizati, TISI implementa ancu a registrazione di u produttu cum'è un mezzu tempurale di certificazione.
A certificazione obbligatoria copre 107 categurie, 10 campi, cumprese: apparecchiature elettriche, accessori, attrezzature mediche, materiali di custruzzione, beni di cunsumu, veiculi, tubi PVC, cuntenituri di gas GPL è prudutti agriculi. I prudutti fora di questu scopu sò in u scopu di certificazione voluntaria. A batteria hè un pruduttu di certificazione obligatoriu in a certificazione TISI.
Standard applicatu:TIS 2217-2548 (2005)
Batterie applicate:Cellule è batterie secondarie (cuntenendu elettroliti alcalini o altri non acidi - requisiti di sicurezza per e cellule secondarie sigillate portatili, è per e batterie fatte da elli, per l'usu in applicazioni portatili)
Autorità di emissione di licenza:Istitutu di Norme Industriali Tailandese
● MCM coopera cù l'urganisazioni di audit di fabbrica, u laboratoriu è TISI direttamente, capaci di furnisce a megliu suluzione di certificazione per i clienti.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante in industria di batterie, capaci di furnisce un supportu tecnicu prufessiunale.
● MCM furnisce un serviziu di bundle one-stop per aiutà i clienti à entre in parechji mercati (micca solu Tailanda inclusa) cun successu cù una prucedura simplice.
In cunfurmità cù e decisioni è l'accordi di u Cumitatu Centrale di u Partitu è di u Cunsigliu di Statu, dapoi u 2009, u Ministeru di Finanze è i dipartimenti pertinenti anu sustinutu vigorosamente u sviluppu di a nova industria di i veiculi d'energia. Cù i sforzi cumuni di tutti i partiti, u novu livellu di tecnulugia di i veiculi energetichi di u nostru paese hè statu migliuratu continuamente, u rendiment di u produttu hè statu migliuratu significativamente, è a scala di produzzione è di vendita hè stata classificata u primu in u mondu per sei anni.
April, 2020, i quattru ministeri (u Ministeru di Finanze, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione, u Ministeru di a Scienza è Tecnulugia, è a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma) anu publicatu inseme l'avvisu di migliurà e pulitiche nantu à i Sussidi di u Guvernu per a Promozione è Applicazione di Veiculi d'Energia Novi (Finanze è Custruzzione [2020] N ° 86). "In principiu, i sussidi per 2020-2022 seranu tagliati da 10%, 20% è 30%, veiculi eligibili per u trasportu publicu. L'affari ufficiali di u Partitu è di l'organi di u guvernu ùn saranu micca ridotti in 2020, ma in 2021-2022 da 10% è 20% rispettivamente da un annu prima. In principiu, i veiculi sussidiati seranu limitati à circa 2 milioni di unità annu. "In u 2021, affruntendu l'effetti avversi cum'è a diffusione di l'epidemie glubale è a carenza di chips, l'industria di i veiculi di l'energia nova ottene una crescita sustanziale, è l'industria si sviluppa in una bona tendenza. In u 2022, a pulitica di sussidiamentu continuarà à calà in modu ordinatu secondu l'accordi stabiliti, chì creanu un ambiente di pulitica stabile. I quattru ministeri anu publicatu recentemente l'Avvisu, chì clarificanu i requisiti pertinenti di a pulitica di sussidiamentu finanziariu.