U Ministeru di Finanze hà publicatu un Avvisu nantu à a Pulitica di Suvvenzione per a PrumozioneEnergia novaVeiculi in 2022,
Energia nova,
U Ministeru di l'Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione hè statu liberatuElectronics & Information Technology Goods-Requirement for Obligatory Registration Order I- Notificatu u 7thSettembre, 2012, è hè entrata in vigore u 3rdOttobre, 2013. Requisitu di l'Electronics & Information Technology Goods for Compulsory Registration, ciò chì hè di solitu chjamatu certificazione BIS, hè veramente chjamatu iscrizzione / certificazione CRS. Tutti i prudutti elettronici in u catalogu di prudutti di registrazione obbligatoria impurtati in l'India o venduti in u mercatu indianu devenu esse registrati in u Bureau of Indian Standards (BIS). In nuvembre 2014, 15 tipi di prudutti registrati obligatorii sò stati aghjuntu. Nuvelle categurie includenu: telefoni cellulari, batterie, power banks, power supplys, luci LED è terminali di vendita, etc.
Cella di sistema di nichel / batteria: IS 16046 (Part 1): 2018/ IEC62133-1: 2017
Cella / batteria di sistema di lithium: IS 16046 (Part 2): 2018 / IEC62133-2: 2017
Coin cell / batteria hè inclusa in CRS.
● Avemu statu focu annantu à a certificazione indiana per più di 5 anni è aiutau u cliente à ottene a prima lettera BIS di a batteria di u mondu. È avemu esperienze pratiche è accumulazione solida di risorse in u campu di certificazione BIS.
● Anziani ufficiali di u Bureau of Indian Standards (BIS) sò impiegati cum'è cunsultante di certificazione, per assicurà l'efficienza di u casu è caccià u risicu di annullamentu di u numeru di registrazione.
● Equipatu di forti cumpetenze cumpletu di risolve i prublemi in certificazione, integremu risorse indigene in India. MCM mantene una bona cumunicazione cù l'autorità BIS per furnisce à i clienti l'infurmazioni è i servizii di certificazione più avanzati, prufessiunali è più autorevoli.
● Servemu cumpagnie principali in diverse industrii è guadagnemu una bona reputazione in u campu, chì ci facenu assai fiducia è supportatu da i clienti.
In cunfurmità cù e decisioni è l'accordi di u Cumitatu Centrale di u Partitu è di u Cunsigliu di Statu, dapoi u 2009, u Ministeru di Finanze è i dipartimenti pertinenti anu sustinutu vigorosamente u sviluppu di a nova industria di i veiculi d'energia. Cù i sforzi cumuni di tutti i partiti, u novu livellu di tecnulugia di i veiculi energetichi di u nostru paese hè statu migliuratu continuamente, u rendiment di u produttu hè statu migliuratu significativamente, è a scala di produzzione è di vendita hè stata classificata u primu in u mondu per sei anni.
April, 2020, i quattru ministeri (u Ministeru di Finanze, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione, u Ministeru di a Scienza è Tecnulugia, è a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma) anu publicatu inseme l'avvisu di migliurà e pulitiche nantu à i Sussidi di u Guvernu per a Promozione è Applicazione di Veiculi d'Energia Novi (Finanze è Custruzzione [2020] N ° 86). "In principiu, i sussidi per 2020-2022 seranu tagliati da 10%, 20% è 30%, veiculi eligibili per u trasportu publicu. L'affari ufficiali di u Partitu è di l'organi di u guvernu ùn saranu micca ridotti in 2020, ma in 2021-2022 da 10% è 20% rispettivamente da un annu prima. In principiu, i veiculi sussidiati seranu limitati à circa 2 milioni di unità annu. "In u 2021, affruntendu l'effetti avversi cum'è a diffusione di l'epidemie glubale è a carenza di chips, l'industria di i veiculi di l'energia nova ottene una crescita sustanziale, è l'industria si sviluppa in una bona tendenza. In u 2022, a pulitica di sussidiamentu continuarà à calà in modu ordinatu secondu l'accordi stabiliti, chì creanu un ambiente di pulitica stabile. I quattru ministeri anu publicatu recentemente l'Avvisu, chì clarificanu i requisiti pertinenti di a pulitica di sussidiamentu finanziariu.