MCM pò avà furnisceRoHSserviziu di dichjarazione,
RoHS,
ANATEL hè l'abbreviazione di l'Agencia Nacional de Telecomunicacoes, chì hè l'autorità di u guvernu brasilianu per i prudutti di cumunicazione certificati per a certificazione obligatoria è volontaria. E so prucedure d'appruvazioni è di cunfurmità sò listessi per i prudutti naziunali è stranieri di u Brasil. Se i prudutti sò applicabili à a certificazione obligatoria, u risultatu di a prova è u rapportu deve esse in linea cù e regule è e regulazioni specificate cum'è dumandatu da ANATEL. U certificatu di u produttu deve esse cuncessu da ANATEL prima prima chì u produttu hè circulatu in u marketing è mette in applicazione pratica.
L'urganisazione standard di u guvernu brasilianu, altri organismi di certificazione ricunnisciuti è laboratori di teste sò l'autorità di certificazione ANATEL per l'analisi di u sistema di produzzione di unità di fabricazione, cum'è u prucessu di cuncepimentu di u produttu, l'acquistu, u prucessu di fabricazione, dopu u serviziu è cusì per verificà u pruduttu fisicu per esse cumpletu. cù u standard brasilianu. U fabricatore deve furnisce documenti è campioni per a prova è a valutazione.
● MCM pussede 10 anni di sperienza abbundante è risorse in l'industria di a prova è di certificazione: sistema di serviziu d'alta qualità, squadra tecnica profondamente qualificata, certificazione rapida è simplice è suluzione di prova.
● MCM cullabureghja cù parechje urganisazioni lucali di alta qualità ricunnisciute ufficialmente chì furnisce diverse soluzioni, serviziu precisu è convenientu per i clienti.
RoHS hè l'abbreviazione di Restriction of Hazardous Substance. Hè implementatu secondu a Direttiva UE 2002/95/EC, chì hè stata rimpiazzata da a Direttiva 2011/65/UE (riferita cum'è Direttiva RoHS) in 2011. RoHS hè stata incorporata in a Direttiva CE in 2021, chì significa chì u vostru pruduttu hè sottumessu. RoHS è avete bisognu à incollà u logu CE nantu à u vostru pruduttu, allora u vostru pruduttu deve risponde à i requisiti di RoHS.1. Grandi apparecchi per a casa
2. Picculi apparecchi di casa
3. Tecnulugia di l'infurmazione è equipaggiu di cumunicazione
4. Equipaghji di cunsumatori è pannelli fotovoltaici
5. Apparecchiatura di illuminazione
6. Strumenti elettrichi è elettronichi (eccettu grandi arnesi industriali stazionarii)
7. Ghjochi, divertimentu è equipaggiu sportiu
8. Dispositivi medichi (eccettu tutti i prudutti implantati è infettati)
9. dispusitivi surviglianza
10. Distributori Per implementà megliu a Direttiva di Restrizzione di Sustanze Periculi (RoHS 2.0 - Direttiva 2011/65/EC), prima chì i prudutti entrenu in u mercatu di l'UE, l'importatori o i distributori sò tenuti à cuntrullà i materiali entranti da i so fornitori, è i fornitori sò tenuti à fà dichjarazioni EHS in i so sistemi di gestione. U prucessu di applicazione hè u seguitu: