Introduzione à uU Green Deal Europeu è u so Pianu d'Azzione,
U Green Deal Europeu è u so Pianu d'Azzione,
▍Introduzione
U marcatu CE hè u "passaportu" per i prudutti chì entranu in u mercatu di i paesi di l'UE è di i paesi di l'associazione di liberu cummerciu di l'UE. Ogni pruduttu regulatu (copertu da a nova direttiva di metudu), sia pruduciutu fora di l'UE o in i Stati membri di l'UE, deve risponde à i requisiti di a direttiva è i normi di coordinazione pertinenti è esse appiicati cù a marca CE prima di esse messi in u mercatu di l'UE per a libera circulazione. . Questu hè un requisitu ubligatoriu di i prudutti pertinenti presentati da a lege di l'UE, chì furnisce un standard tecnicu minimu uniforme per i prudutti di ogni paese per u cummerciu in u mercatu europeu è simplificà e prucedure cummerciale.
▍Direttiva CE
● A direttiva hè un ducumentu legislativu preparatu da u Cunsigliu di a Cumunità Europea è da a Cummissione di a Cumunità Europea in virtù di u mandatu di u Trattatu di a Cumunità Europea. A batteria hè applicabile à e seguenti direttive:
▷ 2006/66/EC & 2013/56/EU: direttiva di batterie; U Posting of garbage can sign deve cunfurmà cù sta direttiva;
▷ 2014/30/UE: direttiva di cumpatibilità elettromagnetica (direttiva EMC), direttiva di marcatura CE;
▷ 2011/65/EU: direttiva ROHS, direttiva marca CE;
Cunsiglii: quandu un pruduttu deve risponde à i requisiti di più direttive CE (a marca CE hè necessaria), a marca CE pò esse incollata solu quandu tutte e direttive sò soddisfatte.
▍A nova lege di a batteria di l'UE
U Regolamentu di l'UE Batterie è Batterie Rifiuti hè statu prupostu da l'Unione Europea in dicembre 2020 per abrogà gradualmente a Direttiva 2006/66/CE, mudificà u Regolamentu (UE) No 2019/1020, è aghjurnà a legislazione UE di batterie, cunnisciuta ancu cum'è a nova Legge di Batteria di l'UE. , è entrerà ufficialmente in vigore u 17 d'Agostu 2023.
▍MA forza di CM
● MCM hà una squadra tecnicu prufessiunale impegnata in u campu di a batteria CE, chì pò furnisce à i clienti infurmazione di certificazione CE più veloce, più nova è precisa.
● MCM pò furnisce i clienti cù una varietà di suluzioni CE, cumpresi LVD, EMC, direttive di batterie, etc
● Furnemu servizii di furmazione prufessiunale è spiegazione nantu à a nova lege di batterie, è ancu una gamma completa di suluzioni per l'impronta di carbone, diligenza dovuta è certificatu di cunfurmità.
Lanciatu da a Cummissione Europea in dicembre 2019, u Green Deal Europeu hà per scopu di mette l'UE in a strada di una transizione verde è, infine, di ottene a neutralità climatica per u 2050.
U Green Deal Europeu hè un pacchettu di iniziative politiche chì varieghja da u clima, l'ambiente, l'energia, i trasporti, l'industria, l'agricultura, à a finanza sustinibili. U so scopu hè di trasfurmà l'UE in una ecunumia pruspera, muderna è cumpetitiva, assicurendu chì tutte e pulitiche pertinenti cuntribuiscenu à u scopu ultimu di diventà neutrale à u clima.
U pacchettu Fit for 55 hà u scopu di fà l'obiettivu di u Green Deal in lege, chì significheghja una riduzione di almenu 55% di emissioni nete di gas di serra da u 2030. U pacchettu comprende un inseme di pruposte legislative è mudificazioni à a legislazione UE esistente, pensata per aiutà L'UE riduce l'emissioni nette di gas à effetto serra è ottene a neutralità climatica.
L'11 di marzu di u 2020, a Cummissione Europea hà publicatu u "Un Novu Pianu d'Azzione per l'Ecunumia Circulare per una Europa più pulita è più competitiva", chì serve cum'è un elementu pivotale di u Green Deal Europeu, strettamente intrecciatu cù a Strategia Industriale Europea.
U Pianu d'Azione delinea 35 punti d'azzione chjave, cù u quadru di pulitica di produttu sustenibile cum'è a so caratteristica centrale, chì include u disignu di u produttu, i prucessi di produzzione è l'iniziativi chì capacitanu i cunsumatori è i cumpratori publichi. E misure focali seranu destinate à e catene di valore critiche di u produttu cum'è l'elettronica è l'ICT, batterie è veiculi, imballaggi, plastica, tessili, custruzzione è edifici, è ancu alimentari, acqua è nutrienti. E rivisioni di a pulitica di rifiuti sò ancu previste. In particulare, u Pianu d'Azzione comprende quattru settori principali:
Circularità in u Ciclu di Vita di u Produttu Sostenibile
Empowering Consumers
Targeting Industries Chjave
Riduzzione di i rifiuti