Introduzione di a Direttiva UE Universal Charger

Breve descrizzione:


Istruzzioni di prughjettu

Introduzione di uUE UniversaleDirettiva Charger,
UE Universale,

Introduzione

U marcatu CE hè u "passaportu" per i prudutti chì entranu in u mercatu di i paesi di l'UE è di i paesi di l'associazione di liberu cummerciu di l'UE. Ogni pruduttu regulatu (copertu da a nova direttiva di metudu), sia pruduciutu fora di l'UE o in i Stati membri di l'UE, deve risponde à i requisiti di a direttiva è i normi di coordinazione pertinenti è esse appiicati cù a marca CE prima di esse messi in u mercatu di l'UE per a libera circulazione. . Questu hè un requisitu ubligatoriu di i prudutti pertinenti presentati da a lege di l'UE, chì furnisce un standard tecnicu minimu uniforme per i prudutti di ogni paese per u cummerciu in u mercatu europeu è simplificà e prucedure cummerciale.

 

Direttiva CE

● A direttiva hè un ducumentu legislativu preparatu da u Cunsigliu di a Cumunità Europea è da a Cummissione di a Cumunità Europea in virtù di u mandatu di u Trattatu di a Cumunità Europea. A batteria hè applicabile à e seguenti direttive:

▷ 2006/66/EC & 2013/56/EU: direttiva di batterie; U Posting of garbage can sign deve cunfurmà cù sta direttiva;

▷ 2014/30/UE: direttiva di cumpatibilità elettromagnetica (direttiva EMC), direttiva di marcatura CE;

▷ 2011/65/EU: direttiva ROHS, direttiva marca CE;

Cunsiglii: quandu un pruduttu deve risponde à i requisiti di più direttive CE (a marca CE hè necessaria), a marca CE pò esse incollata solu quandu tutte e direttive sò soddisfatte.
A nova lege di a batteria di l'UE

U Regolamentu di l'UE Batterie è Batterie Rifiuti hè statu prupostu da l'Unione Europea in dicembre 2020 per abrogà gradualmente a Direttiva 2006/66/CE, mudificà u Regolamentu (UE) No 2019/1020, è aghjurnà a legislazione UE di batterie, cunnisciuta ancu cum'è a nova Legge di Batteria di l'UE. , è entrerà ufficialmente in vigore u 17 d'Agostu 2023.

 

MA forza di CM

● MCM hà una squadra tecnicu prufessiunale impegnata in u campu di a batteria CE, chì pò furnisce à i clienti infurmazione di certificazione CE più veloce, più nova è precisa.

● MCM pò furnisce i clienti cù una varietà di suluzioni CE, cumpresi LVD, EMC, direttive di batterie, etc

● Furnemu servizii di furmazione prufessiunale è spiegazione nantu à a nova lege di batterie, è ancu una gamma completa di suluzioni per l'impronta di carbone, diligenza dovuta è certificatu di cunfurmità.

Torna u 16 d'aprile di u 2014, l'Unione Europea hà publicatu a Direttiva Equipment Radio 2014/53/EU (RED), in quale l'Articulu 3(3)(a) stipulava chì l'equipaggiu radio deve esse conformi à i requisiti basi per a cunnessione cù i caricatori universali. L'interoperabilità trà l'equipaggiu radio è l'accessori cum'è i caricatori pò solu l'usu di l'equipaggiu radio è riduce i rifiuti è i costi innecessarii è chì u sviluppu di un caricatore cumunu per categurie o classi particulari di equipamentu radio hè necessariu, in particulare per u benefiziu di i cunsumatori è altri fini. - utilizatori.
In seguitu, u 7 di dicembre di u 2022, l'Unione Europea hà publicatu a direttiva modificativa (UE) 2022/2380 - a Direttiva Universal Charger, per cumplementà i requisiti specifici per i caricatori universali in a direttiva RED. Questa rivisione hà per scopu di riduce i rifiuti elettronici generati da a vendita di l'equipaggiu radio è di minimizzà l'estrazione di materia prima è l'emissioni di diossidu di carbonu derivanti da a produzzione, u trasportu è a eliminazione di caricatori, prumove cusì una ecunumia circular.
Per avanzà megliu l'implementazione di a Direttiva di u Caricatore Universale, l'Unione Europea hà publicatu a notificazione C/2024/2997 u 7 di maghju 2024, chì serve cum'è documentu di guida per a Direttiva Caricatore Universale.
A seguita hè una introduzione à u cuntenutu di a Direttiva Universal Charger è u documentu di guida.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi