Introduzione di u standard di a batteria di l'IndiaIS 16893,
IS 16893,
CTIA, l'abbreviazione di l'Associazione di Telecomunicazioni Cellulari è Internet, hè una urganizazione civica senza prufittu creata in u 1984 per u scopu di guarantiscia u benefiziu di l'operatori, i fabricatori è l'utilizatori. CTIA hè custituitu da tutti l'operatori è i fabricatori di i Stati Uniti da i servizii di radiu mobile, è ancu di servizii di dati è prudutti wireless. Supportatu da a FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni) è u Cungressu, CTIA rializeghja una grande parte di e funzioni è e funzioni chì anu usatu per esse realizatu da u guvernu. In u 1991, CTIA hà creatu un sistema imparziale, indipendente è centralizatu di valutazione è certificazione di i prudutti per l'industria wireless. Sottu à u sistema, tutti i prudutti wireless in qualità di u cunsumadore anu da fà teste di rispettu è quelli chì rispettanu i normi pertinenti seranu cuncessi à utilizà a marcatura CTIA è chjappà i scaffali di i magazzini di u mercatu di cumunicazione nordamericanu.
CATL (CTIA Authorized Testing Laboratory) rapprisenta i laboratori accreditati da CTIA per teste è rivisioni. I rapporti di prova emessi da CATL seranu tutti appruvati da CTIA. Mentre chì altri rapporti di teste è risultati da non-CATL ùn saranu micca ricunnisciuti o ùn anu micca accessu à CTIA. CATL accreditatu da CTIA varieghja in industrie è certificazioni. Solu CATL chì hè qualificatu per a prova di rispettu di a batteria è l'ispezione hà accessu à a certificazione di a batteria per a conformità à IEEE1725.
a) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1725 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù una sola cellula o più celle cunnesse in parallelu;
b) Requisiti di Certificazione per a Conformità di u Sistema di Batteria à IEEE1625 - Applicabile à i Sistemi di Batteria cù più celle cunnesse in parallelu o in parallelu è in serie;
Cunsiglii caldi: Selezziunate sopra à i standard di certificazione currettamente per e batterie aduprate in i telefunini è l'urdinatori. Ùn aduprate micca IEE1725 per e batterie in i telefunini o IEEE1625 per e batterie in l'urdinatori.
●Tecnulugia dura:Dapoi u 2014, MCM hà assistitu à a cunferenza di u pacchettu di batterie tenuta da CTIA in i Stati Uniti ogni annu, è hè capaci di ottene l'ultime aghjurnamenti è capisce e novi tendenze di pulitica nantu à CTIA in una manera più pronta, precisa è attiva.
●Qualificazione:MCM hè CATL accreditatu da CTIA è hè qualificatu per eseguisce tutti i prucessi ligati à a certificazione cumpresi i testi, l'auditu di fabbrica è u caricamentu di rapporti.
Recentemente Automotive Industry Standards Committee (AISC) hà publicatu u standard AIS-156 è AIS-038 (Rev.02) Amendment 3. L'ogetti di teste di AIS-156 è AIS-038 sò REESS (Rechargeable Energy Storage System) per l'automobile, è u novu. edizione aghjusta chì e cellule aduprate in REESS deve passà e teste diIS 16893Part 2 è Part 3, è almenu 1 dati di ciculu di carica-scaricamentu deve esse furnitu. Questa hè una breve introduzione à i requisiti di prova di IS 16893 Part 2 è Part 3. IS 16893 hè applicata à a cellula di lithium-ion secundaria utilizata in propulsione di veiculi stradali a propulsione elettrica. Part 2 hè nantu à a prova di affidabilità è abusu. Hè coherente cù IEC 62660-2: 2010 "Cellule di lithium-ion secondarie utilizzate in propulsione di veiculi stradali a propulsione elettrica - Parte 2: prova di affidabilità è abusu" publicata da a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC). L'articuli di teste sò: verificazione di capacità, vibrazione, scossa meccanica, scontru, resistenza à alta temperatura, ciclismo di temperatura, cortocircuitu esternu, sovraccarica è scarica forzata. Frà elli sò i seguenti elementi di teste chjave:
IS 16893 Parte 3 riguarda i requisiti di sicurezza. Hè coherente cù IEC 62660-3: 2016 "Cellule di lithium-ion secondarie utilizzate in propulsione di veiculi stradali a propulsione elettrica - Parte 3: esigenze di sicurezza". L'articuli di teste sò: verificazione di capacità, vibrazione, scossa meccanica, schiacciamentu, resistenza à alta temperatura, ciclismo di temperatura, sovraccarico, scaricamentu forzatu è cortocircuitu internu forzatu. I seguenti elementi sò impurtanti.